![]() |
Quote:
Jep ;) Bekend in de buurt? |
Kwam er voorheen regelmatig, Zou er eigelijk weer wat vaker heen moeten gaan ( Familie )
Maar de weken vliegen voor bij, voor je het weet is er weer een maand om en weer niet geweest. |
Quote:
270 om Presies te zijn in het autotranport . :D zit wel vaak in de regio Amsterdam Ze hebben daar een carterminal in de haven. :) |
Quote:
Lag vandaag in op de A7 met de kop in de sloot *edit* woorden boek op telefoon werkt niet altijd mee zo als het moet is dus niet grappig bedoeld *edit* |
Quote:
Toevallig vandaag in Roden geweest? |
Quote:
![]() |
Quote:
geintje van vortex. Iemand had een nestje gered dat na een storm verlaten was. het forum heeft hem zo gek gekregen 3 mini pannekoekjes te bakken. |
Quote:
Waar slaat dat nou weer op! Was een collega van de vestiging Deventer, hij ligt in het ziekenhuis en er is niks grappigs aan! :screwy: |
Quote:
Ja! Om een uur of vier vanmiddag even gewassen bij TTS ( Bok-Roden) :thumbup: |
Quote:
OK, dan was het waarschijnlijk een collega van je die vanmiddag bij mij door de straat reed . (12:15 richting het centrum van roden) Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat de post van Alberto een tikfout heeft en hij het niet zo bedoeld als dat het overkomt. :shake: Hij is er in mijn ogen de man niet naar om hier grappen over te maken. |
Quote:
:iamwithst Dit was de mijne ![]() deze opl was op mijn schotel 4.45m ![]() |
Dan hoop ik Nol dat je een "vermijd viaducten optie" op je navigatiesysteem had.. ;)
|
Quote:
haha nee, dat zijn UK, Schotse binnenland-trailers, bruggen viaducten op snelwegen zijn allemaal min. 5,5m hoog, als er daar al hoogtebeperkingen zijn staat dit altijd ver vantevoren aangegeven ![]() deze was 4.88m hier had ik trekker net een paar dagen MvG Nol |
Quote:
Quote:
woorden boek op de telefoon schrijft niet altijd wat ik wil post is aangepast was dus niks lol aan , ook niet grappig bedoeld . :redface: |
Ik heb hier rond de 1200 splinternieuwe scania,s op het terrein staan.
|
Quote:
Stoer jong |
Quote:
Doe es "show your truck" dan!! ;) |
![]() |
Quote:
Hey dat is een bekende wagen ! wij zitten bij jullie in de straat ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een kleine greep uit het fotoarchief, over 2 weken komt er een nieuwe wagen die een foto waard is ;) |
![]() Mijn zoon is zeer aktief bij de Lordd transport. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 10:07. |