![]() |
en ff paar naafkapjes scoren ;)
|
Quote:
Wordt aan gewerkt :D Quote:
Bumpstops moeten er nog ff tussenuit, kan meteen als ik de toplagers vervang Quote:
Voor zit al 5mm, achter 20mm, wordt een beetje te gek dan denk :D ![]() Nog 1 om het af te leren :cool: |
kan nou toch niet zegge dat ik er erg warm van word Gertje :tongue: dat staal vond ik dikker
|
Mwa, ik vind dit zelf wel erg sexy staan. En dat staal staat nu weer goed onder de Passat ;) En dit loopt tenminste niet aan.
Er viel net nog een vuiltje van de bodem af trouwens, kan geen kwaad toch? :D ![]() |
Had ik al verteld hoe blij ik ben met m'n trekhaak? ;)
![]() ![]() ![]() Kwam alleen de weegbrug bijna niet meer af bij de oud ijzer boer, en een band lekgereden :mad: |
die balk die je er onderuit hebt gereden kan idd geen kwaad ;)
die is er volgsmij voor als je uitlaat breekt dat die daar dan op komt ipv over de grond sleept ;) En zit ook niet onder elke golf iig bij mij nog nooit onder gezeten :P zitten wel draad eindjes voor maar die zitten in de tectyl XD |
Heb je je jetta nou ook gesloopt?
Op de achtergrond lijkt het of er een stuk uit de a style is gehaald. |
bij gertje is het (bijna) een sloperij.
dat is weer een andere jetta...... |
da's mijn jetta1 en die hebben we idd aan stukken geslepen...
|
Oke zonde :wow:
|
Quote:
ja idd maar in 1 geheel kreeg ik hem niet verkocht dus dan maar in stukken... |
Vind de golf wel stoer zo:D
|
![]() Zo, ff tanken :D |
HaHa, geniaal.
kreeg je bij de AH niet de opmerking: "wij zijn geen tankstation" ? |
Dit is bij het tankstation :D
Rutger werkt bij de AH dus die had ff een colli voor me meegenomen :) |
Prijs verschil is toch niet zo groot meer?
Vroeger deed ik dit ook met mijn jetta td toen was de sla olie 60 cent per liter. |
:d
|
![]() :rock: 2 nieuwe toplagers en 2 nieuwe handremkabels :) Volgens mij heb ik eindelijk een goeie auto gekocht :D |
Haha gefeliciteerd.
De oude golf van rutger rijd ook weer op de openbare weg. :tongue: |
Vandaag maar weer eens gewassen, wel nodig ook :screwy:
En wat foto's geschoten, helaas niet met een spiegelreflex :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Check die shit laag zijn dan, n000h De oplettende kijker ziet ook dat ik weer 3 ruitenwissers heb :) |
All times are GMT +1. The time now is 17:23. |