![]() |
Vorig jaar was het een van de leukste en meest relaxte meetings waar ik ooit geweest ben .
Was een grote family |
Quote:
Ik heb jouw gevonden en je hebt gelijkt hoor over de kleur... RETRO-MANIA 16 mei in Mechelen of niet??? :confused: |
in zemst
|
bij de carrefeur in zemst :) ik hoop dat die man met z'n ranzige zwarte klauwen en z'n peuk boven de bbq er ook weer is :D
|
wanneeer is de gewone vwmania?
|
Nog mensen uit de provincie Groningen die die kant op gaan???
|
kut man...
door ff een paar financiele tegenslagen kan ik niet meer heen :( wie wil me sponsoren? :D |
Quote:
Wat hebbie in de verkoop postsnol ? |
Quote:
Zijn retro mobiel...maar alstie die verkoopt dan hettie geen retro=mania ganger meer! :rolleyes: :biggrin: |
ghegheghe
kheb wel 2 deuren van `n golf 1 te koop voor 50 euro p/s zeer strakke motorkap golf 1 50 euro.. nette hoedenplank... 40 euro |
Quote:
je wilt me gewoon graag weer zien.... |
Quote:
Hou die gedachte maar vast.... :biggrin: |
ik ben dr met jetta 1 uit begin '84 :P
|
wat is eigenlijk de entree van retromania?
|
Quote:
Je ging toch niet meer? of ga je wel, met iemand anders mee ofzo? :) |
Quote:
heel misschien wel! :D heb vanavond nog een beetje handel gedaan namelijk :D maarre.. hangt nog ff af van 1 bepaald iemand.... wil natuurlijk niet zonder `n meid heen gaan... duzzzz ff afwachten nog :D maarre... de entreeprijs???? |
Quote:
van de officiële site.... :rolleyes: Prices : Car + driver = 10€ & Visitor 5€ |
:D dat valt me weer mee ;)
nou... de meid gaat mee.. nu nog ff `n autootje regelen... de golf 1 gaat niet mee.... versleten wiellager... de golf 2 gaat niet mee.... hebben m`n ouders nodig.... wordt nog ff spannend dus :D |
nieuwe wiellager steken e,
of iemand zoeken om mee mee te rijden wel spijtig dat je niet met je menie golf komt :) |
goed nieuws.... denk ik :rolleyes:
met m`n collega gepraat (monteur) die zei dat ik gerust heen kon gaan naar de meeting.... omdat ik em na de meeting toch stil zet ivm een bepaalde ombouw :rolleyes: duzzzzz ik kom met de meniegolf.. en neem ook meteen `n meissie mee... wat wil `n man nog meer :p |
All times are GMT +1. The time now is 03:47. |