![]() |
Heel goed bezig :thumbup:
Nu idd alleen die heldere troep er nog vanaf :D Want dat is in geen 100 jaar V.A.G ;) |
Zo'n grill die je zoekt heb ik nog wel 1 liggen ;)
PB me maar bij interesse |
Ziet er goed uit, orginele grill is een stuk beter!
Vond het niet mooi staan toen ik bij je was voor velgen ;) |
dankje voor de reacties ben gister naar de sloop geweest
en voor 30 euro meegenomen 2 gti dunne bumpers en een gti grill de zeldzame met 7 lammelen :D ook rond de achteruit plak plastic geplakt voor dorpels lijkt bijna orgineel :D ![]() ![]() ![]() heb bij de plaatselijke onderdelen leverancier (NIEUW) een gti lip besteld voor dunne bumpers woensdag hebbe ze hem binne :thumbup: |
Ziet er goed uit :thumbup:
|
word steeds mooier,denk dat dit een mooi moment is om de heldere verlichting te lozen....
|
Heldere verlichting achter eruit en ook direkt maar die striping met golf van de zijkant, verder nog een hele nette auto.
|
ben bezig gti achterlichten te regelen
maar over de striping die gaat er ook af maar die lijn over de zijkant word binnenkort gespoten net als orgineel :thumbup: |
ik dagt vandaag even met mijn vriendin naar een
kameraad toe te gaan met de golf tot: ik rij een bocht door en opeens POF!! een vreemd gehobbel achter :eek: schrok me dood net of het zo moest zijn precies voor me werk :confused: wat blijkt me naafdop van de velg en remtrommel af overal gekookte lagervet rook uit me naaf :wow: mijn wiellager op een wonderbaarlijke manier in duizend stukken geknalt dus maandag maar is vervangen :( |
wiellager de dag erna direct vervangen nu
ook maar na de sloop gereden voor een setje mooie achterlichten orgineel hella ;) krijg woensdag mijn gti lipje binnen (NIEUW!!) :D hier wat foto,s weer ![]() ![]() |
Stukken beter :thumbup:
|
Het word nog eens wat.
Gr Ronnie |
Lijkt al stukken beter zo :)
|
Wat een transformatie! Goed!
|
dankje mensen
ben bezig met een interieur te regelen alleen zeg nog even niet hoe of wat sticker van les = more is in de besteling ;) de onderlip gaat even wat langer duren de leverancier zij: het is een onderdeel die bijna niet meer besteld wordt en waarschijnlijk over een poos niet meer leverbaar wordt omdat de golf 2 te oud wordt :eek: :wow: |
van het weekend bezig
geweest mijn hemeltje en a b en c stylen zijn nu bekleed met beige skai leer kijk zelf nu: ![]() het orgineel kent idereen wel zeg even wat je er van vindt groeten tim :thumbup: |
Dat ziet er netjes uit :thumbup: mag je mijn hemel ook wel een keer opnieuw doen :thumbup:
|
Ziet er mooi uit dat hemeltje. Misschien een how to.. aanmaken?
|
hallo mensen het is weer zover weer een
update mijn onderlip nog steeds nie binnen :screwy: maar heb me interieur is wat opgefrist het orgineel: ![]() nu: ![]() ![]() het lijkt op de foto wit maar het is egt creme zeg maar wat je er van vindt :D |
tja, als jij er blij van wordt..... vind het dashboard er niet beter op geworden
|
All times are GMT +1. The time now is 16:08. |