![]() |
Als het goed is hebben we nog steeds onderstaand lijstje
zouden de mensen even willen reageren of dit nog steeds klopt! en of er evt nog meer mee gaan/willen aanhaken? Dan weten we even hoeveel auto's we hebben. en wanneer we kunnen vertrekken.zonder dat we nog op iemand hoeven wachten.... :rolleyes: -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -Piet de harrekiet :D (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) |
Klopt nog steeds :D
Tijd is :thumbup: |
bingo :thumbup:
|
ik zal er ook zijn!!
|
Zelfde pomp als vorig jaar is prima :thumbup:
Tijd is wat mij betreft ook goed. Wordt het dit jaar koffie en gebak bij het tankstation? :D |
The Lady_Jetta staat er nog steeds niet tussen :(
|
Quote:
Quote:
Quote:
Mooi zo jongens! :thumbup: Quote:
Als jij gebak meeneemt :D,koffie hebben ze bij de pomp wel :tongue: Quote:
-Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -Piet de harrekiet :D (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) -Paulien & Martin (The Lady_Jetta & sub-golfje) :D Zaterdag +- 11:00 verzamelen HIER bij de laatste Pomp net voorbij Heerenveen :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Aangepast, ;) Tot zaterdag! :thumbup: |
auch dabei.........
|
hangt van het weer af!
|
Quote:
Goedzo! :thumbup: Quote:
Hoezo? Weer of geen weer! WE gaan gewoon!! :thumbup: |
wurd mooi weer
|
Quote:
We treffe mooi waar idd :thumbup: en we binne net von Sûker os we ol een bietsje rainwetter krije nou :D |
Quote:
He wienie, hest gjin wetterverfe op e auto wol. :D |
Quote:
volgens de laatste berichten is hij op waterbasis gespoten :D |
Quote:
:thumbup: :lmao: |
11 uur bij de pomp
mooie tijd dacht ik zo dus bingo :thumbup: |
Quote:
neem jij de balletjes mee dan?? :confused: |
Quote:
Morgen 11:00 verzamelen,als éénieder wil zorgen dat we tussen 10:30 en 11:00 zijn,dan kunnen we iets na 11:00 uur langzaam aan die kant op hobbelen! ;) :thumbup: ik ga nog steeds van onderstaande lijst uit! -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew!?) -Piet de harrekiet :D (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) -Paulien & Martin (The Lady_Jetta & sub-golfje) OANT MOARN!! :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:09. |