![]() |
zeker dik!
|
zijn het eigenlijk voor velgen?
|
Netjes hoor, de reflectieplaat goed ontvangen zie ik :) Waren de bamboe stokken nog heel ;)
grtz Jurgen |
Quote:
Maandag komen de bandjes erom. Het is dezelfde breedte en inch als de centra's , dus daar gaan de banden vanaf! zodat ik de centra's eens tot in de puntjes kan opknappen! Quote:
Het zijn OZ Racing velgen, modelnaam weet ik niet. Daar moet ik nog zien achter te komen! Quote:
Was echt perfect verpakt! zonder die bamboe stokken had ik hem in meerdere stukken ontvangen denk ik! Hier een betere foto van de velg: ![]() |
En ze liggen er al op!
Voorkant moet nogsteeds een spoorverbreder op, achter ligt hij goed! ![]() ![]() ![]() ![]() Heeft iemand in zuid limburg toevallig een spoorverbreder van 1 cm liggen? zodat ik even kan passen of hij nergens aanloopt! |
ziet er echt goed uit zo :thumbup:
zijn dit nou voor maten deze velgen en banden? |
Quote:
Velg is 15 inch, 7 j en et26. (achter een 2 cm spoorverbreder!) dus achter et 06. In de winter gaan ze uitelkaar en gaan er iets bredere randen erop zodat ik geen spoorverbreders hoef te gebruiken! |
gave bak zo,oude wielen waren ook erg dik.
wat heb jij er voor achterlichten in,staat erg wijs met die reflector ertussen... |
Achterlichten zijn gewoon de originele Hella acherlichten. Alleen het achteruitrijlicht oranje gemaakt;)
|
creabea dus,erg gaaf!
|
dat ziet er grof uit! jammer dat ik je eigenlijk nooit meer zie rijden.
|
Quote:
Ik gebruik de golf ook een stuk minder dan voorheen! en was jij nog opzoek naar leuke velgen, heb nog een setje steffans liggen. PM maar eens voor een leuke prijs;) |
ziet er netjes uit :thumbup:
ik zie die vaak staan als je richting de rotonde rijd in geleen tege over dat tankstation kan dat kloppen of verwar ik hem nu met een ander :D |
dat is inderdaad die van mij, maar daar woon ik niet meer. Dus niet meer daar te spotten;)
|
OZjes staan hem goed kerel, heel gaaf! :thumbup:
|
vond de teardrops eigenlijk dikker! En die achterbumper kronkelt als een gek of niet? Zonde dat die imitatie bumpers niet zo mooi passen!
|
Quote:
Ik ben er ook al een tijdje niet meer langs gekomen :D |
Quote:
Teardrops blijven ook nog, maar worden nu beter gepolijst en de ''druppels'' worden in orde gemaakt. De achterbumper is inderdaad niet echt recht. Maar ik probeer het allemaal met een klein bedrag te doen, en dan vind ik dit wel goed genoeg. |
ja ik ken het idee! Low budget! Maar voor de rest echt een dikke auto hoor! Zo simpel maar zo vet!
|
Welk schroefsetje zit er onder de Golf? ga namelijk ook zelf een golf 2 5 deurs kopen :p
|
All times are GMT +1. The time now is 09:36. |