![]() |
Quote:
Vreemd geval, geen GTI op kenteken. Maar wel 85 kW, welke motorcode moet dit zijn dan? |
Cilinderinhoud 1984 cm³
Vermogen 85 kW Zal wel een 2.0 2E van golf 3 gti in liggen en ze hebben hem omgekeurd bij rdw ;) |
Quote:
Eeuwig zonde |
Waarom het is maar een golf!
Geen alfa romeo 8c monza .... Grapje natuurlijk! |
Ik hád de KH-42-YS maar kenteken/auto is naar België gegaan.
|
Ik had de 92-GXH-9, september 83, maar deze is verkocht.
Heb nu de KF-72-FS, 7 september 83. Waarschijnlijk een van de oudste hollanders. Deze staat tevens te koop. (zie advertentie gedeelte. ;)) |
ik ken nog een Golf 2 met kenteken kp-68-lk van 12 jan 1984. deze staat al een paar jaar ergens gestald.
|
Quote:
dat is zeker een heel oudje jammer om te verkopen die van mij kwam 21nov uit de fabriek en 2dec op kenteken gezet heb dus momenteel niet de oudste mk2 haha |
en nu een topic met de auto het langste op naam!!
|
Quote:
naam of bijnaam |
Mijn MK2 (XS67RH) is in 1992 voor het laatst overgeschreven.. :D
|
Ik heb de mijne met kenteken KV-99-LF, eerste toelating 15-03-1984 net verkocht, ik heb hem een jaartje gehad, de vorige eigenaars hadden hem 22 jaar op naam gehad (1988-2010)
|
Quote:
Topic starten is niet zo moeilijk lijkt me? ;) |
Quote:
Zojuist gekocht :thumbup: Als het goed is is hij een van de promo auto's van Pon Hij is Iig twee dagen eerder op kenteken gekomen als mijn mk1 |
Quote:
Een van die twaalf heb ik dus gekocht en is inderdaad een zilvere 3 deurs met een 1.6 helaas heeft een van de vorige eigenaren er dikke bumpers opgeschroefd hij heeft inmiddels iets van 350000 km op de klok. Ik ga hem woensdag ophalen dan heb ik meer info ( kenteken ed ) |
All times are GMT +1. The time now is 06:52. |