![]() |
Gefeliciteerd, als geen ander kan ik nu zeggen dat je leven even op z'n kop gaat staan.
Papa van Remco en Iris. |
isard ook van harte alvast .
tara is donkerblond ,blauwe ogen en een wipneusje ,wordt idd leuk over een jaar of 15 :D |
nogmaal gefeliciteerd Serge en Wendy :)
|
Serge, nou je kan het wel schudden met je "over een jaar of 15". Tegen die tijd is ze al aan haar 5e vriendje toe :biggrin:
|
Quote:
maak die jongen niet nu al gek hahaha Ach zolang het er maar eentje is die dan een vw heeft :wink: |
troost je.ze zal een opvoeding krijgen .waarbij ze menig gozer een bloemkool neusje zal kunnen meppen P:
pappie was vroeger ook niet zo kinderachtig |
Wie zegt er dat ze geen interesse heeft in al die mannelijke testosteron binken?
|
:D
dat zeg ik niet ,maar ze zal wel van zich af moeten kunnen meppen als het moet :D |
zou je je onderschift nu niet aanpassen serge?
cylinderkop bewerking: 8v 1200 euri 16v 2200 euri kleppen polijsten de 8 500 euri kleprubbers de 8 350 euri :biggrin: (onderblok uithonen en nieuwe zuigerveren en krukaslagers voor berendd 50 euro :biggrin: :eek: :p ) |
hahahahahahah :D
|
Quote:
Zal je gebeuren! Heb ze een vriend, rijd ie calibra(ak) :biggrin: :biggrin: @ Serge (en wendy!) : Gefeliciteerd natuurlijk!!! :) |
Quote:
Mocht dat ooit gebeuren bind ik ze in de kelder vast :biggrin: leugendetectoren enzo (meet the parents) :biggrin: Net zolang totdat ze bijdraaien, uhhh ja meneer ik ruil de calibrak wel in voor een golf 1 :biggrin: |
Quote:
Whahaha, ja! Humoâh! :biggrin: |
Quote:
Nee, voor een Polo 86(c) natuurlijk! (of een ander niet nader te omschrijven merk.... :wink: ) |
fso is maar tijdelijk ,was handig goedkoop en achterwiel aangedreven
|
All times are GMT +1. The time now is 02:29. |