![]() |
Car-pool :
Idee : waarom bel Je Arie niet eens en doe hem dit goede voorstel: Arie stuurt een foto van elke auto die hij koopt of kan kopen en als jij het idee hebt dat de bewuste auto niet gesloopt mag worden koop jij hem en zet hem op/in je oprit/schuur /tuinhuis /dak /serre / slaapkamer. Arie blij, en jij blij !!!! |
Ik zeg: laat 'm lekker slopen:
a. Iemand kan nog wat onderdelen scoren voor zijn restauratie/ compleet making. b. Hij verdiend er z'n boterham mee. c. De auto van ieders liefhebber wordt een stukje bij beetje schaarser; goed voor de show & shine e.d. d. Niet alles valt te redden of is nog de moeite waard; schade geval of totaal verneukt. e. De milieubewegingen zijn blij dat er weer een vervuilend schip van de aardbodem is verdwenen. f. Automobielbedrijven kunnen weer een nieuw/ goed gebruikt wagentje verkopen. Meer komt er zo niet in mij op. En nu is het tijd voor een rosétje. |
Quote:
:goodpost: |
Enige "vervelende" van Arie vindt ik dat hij de onderdelen niet netje opbergt!
B.v bijna alle auto's staan open, weer en wind kan erin komen. Daarom zijn alle interieurs zowat vertaft van vocht! Verder prima kerel, redelijke prijzen ook. |
Ben er vergeten aan toe te voegen dat het wel degelijk jammer is dat er weer wat unieke auto's verdwijnen.
Zo zag ik vorig jaar een nette fire and ice edition op de sloop in DE staan, mocht niets meer vanaf gehaald worden omdat het ingeruild was op de slooppremie! Dus liever dat een auto op Arie's wijze aan z'n einde komt dan dat niets ervan meer een tweede leven kan krijgen. |
All times are GMT +1. The time now is 10:15. |