![]() |
Heb je ook nog foto's van de opbouw van het blok? Is altijd leuk om te zien. Wil misschien binnenkort ook zo'n project beginnen. De 16v motor waar ik nu mee bezig ben is al voorbereid op drukvulling.
Heb je toevallig nog site's waar je de ombouw set hebt gekocht? |
dat ziet er ff lekker uit zeg!! :D
enne.. IK had em dus goed hè met m`n 16V G60 :D |
@steven16v
Ik zal kijken voor meerdere foto's... Ik heb de steunenset laten frezen door een vriend en vervolgens zelf gelast. Ik geloof dat je bij SLS een kit kan kopen en Bahnbrenner (geloof ik) ook. @rene Jij verdient dan ook de 10 punten :):):):) |
Dat zou heel mooi zijn oldschool lover. Je zegt dat je die steunenset hebt laten frezen. Hoe kom je aan die maten om die set te laten frezen?
|
Een kennis van mij had de maten liggen, eigelijk is het best wel een simpel setje hoor.
|
Zou jij mij misschien ook de maten willen geven? Ben je nog grote problemen tegen gekomen?
Is het dan een compleet setje. Zitten daar ook de ladersteunen ed. bij? |
Best leuk. Valt mij alleen op dat iedereen altijd meteen helemaal onder de indruk is van een 16V G60. En dat met al die moeite voor maar iets over de 200 pk.
Blok ook helemaal gereviseerd? Speciale onderdelen gebruikt? |
Quote:
richard had z'n hoofd bij andere dingen :rolleyes: |
Quote:
Ik vind het gewoon een mega geil blok als er ook op de details is gelet en niet zomaar erin geknald is. Het rijd zeker leuk maar ik heb het niet gedaan om een grote vermogensstijging te krijgen, dan had ik er wel een dikke turbo erop geschroefd (was ook een stuk goedkoper geweest). Blok is wel helemaal gereviseerd. VWM delen (replica) zijn gebruikt om het blok origineel te houden alleen de gesmede zuigers staan nog op het verlanglijstje. Geschatte vermogen: 220 - 230 PK |
Quote:
Het zijn tekeningen met maten, lastig om door te geven. Kan alleen via post denk ik. Problemen komer er altijd bij een dergelijk project (en vooral als je het voor het eerst doet) maar daar zijn altijd wel weer oplossingen voor, en dat kost gewoon veel tijd en doekoes. Voor de ladersteun gebruik je de originele G60. |
Als het niet te veel moeite is dan zou ik die tekeningen graag van je ontvangen. Heb er namelijk serieus belang bij om zo'n motor te bouwen.
Je mag me mailen op stevenvaanhold@hotmail.com (misschien kun je de tekeningen inscannen) Wat voor een injectie systeem draai je? digifant? |
idd op een digifant 1.
De tekeningen zijn op a3 formaat, dus lastig te scannen. |
a3 formaat op een kopieermachine leggen..naar a4 afdrukken...en scannen die hap..
|
Niet iedereen beschikt over zo'n super deluxe kopieer apparaat..... :rolleyes:
|
Verkleinen kan op de meesten toch
|
Quote:
ach bientje komt nooit de deur uit? :D :wink: ..ga naar de bieb..supermarkt etc..overal staan die dingen wel.. |
Ohh de deur kom ik echt wel uit.... Wij hebben hier op het werk (en thuis) zo'n oud ding staan die niets meer kan dan alleen a4 kopieren op a4 formaat...... :p
Nu is ons bedrijf wel ouderwets en was ik de bieb ff vergeten! :D |
Dat is allemaal mogelijk natuurlijk. zal wel ff kijken wat ik ervan kan bakken. :)
|
Oke, alvast bedankt!
|
Je mag de tekening ook opsturen als het verkleinen moeilijk gaat. Het opsturen vergoed ik dan uiteraard. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:23. |