![]() |
Je hebt pb :)
|
Quote:
Jij ook :) |
die auto was een g60 origineel ken namelijk niels de oude eigenaar die hem heeft omgebouwd naar vr6 die auto was technisch echt een ramp.
is idd bijgespoten aan alle kanten, vroeger stond die op parabool velgen |
Ik heb geen pb ontvangen maar hier is de link naar de advertentie
http://link.marktplaats.nl/520878311 Mocht je fred bellen doe hem dan maar de groeten van me :p |
|
Quote:
Ik zal het morgen en anders van de week wel FF doen om volgend weekend eens te gaan kijken, wel FF 150km weer enkeltje. |
Quote:
Die had ik al gespot maar die is me iets teveel verbouwd. |
Mocht je serieus willen kijken dan is fred de beroerste niet om je een stuk tegemoet te rijden.
Succes grt, Louie |
Quote:
Geweldig! Ik neem zeker contact met hem op deze week! |
Afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag. Zit wel werk aan maar is te doen...
|
Zo zie je maar, dacht dat hij wel netter was dan zoals je hem beschreef.
Ik had ook al is met Fred contact gezocht, rechtsachter op de dorpel een slechte plek? Nog meer aandachtspunten? Die van MarcusBBS is verkocht, las ik ergens anders? Was zeker een interessant exemplaar, echter moest ik dan eerst mn eigen Corrado kwijt.. |
Roest bij dorpel hebben ze toch vaker hoor. Er zit voor het achterwiel aan de binnenzijde zo'n mooi opstaand randje waar vuil en vocht in blijven liggen en dat alleen kan al roest veroorzaken op lange termijn.
Ze zijn ongetwijfeld allemaal hartstikke goed beschermd, maar ze zijn tegelijk inmiddels ook al ca. 20 jaar oud en indien dan nog origineel kan de oude beschermlaag natuurlijk minder worden. Wat is er toch veel rotzooi te koop he op Corrado gebied, brrrr. |
Deze kan dicht! Corrado hebben we meegenomen vanmiddag. Nette auto met wat werk maar dan is hij weer helemaal knap. Niets van gelogen door de telefoon en super aardig volk!
|
mooi man eindelijk heb je 1 gevonden. :thumbup:
succes er mee. |
Gefeliciteerd met de aankoop :thumbup:
|
Bedankt! We hebben er zin in om hem op te knappen. Leer heeft instapschade en buitenzijde die dorpel en 3 deukjes eruit trekken/duwen. Lak polijsten en binnenzijde poetsen dan is het al super strak. Hemel laat stof los dus moet aangepakt.
Grote beurt uitvoeren, remmen nakijken, kachelweerstand vervangen. Staat op orginele wielen met winterbanden. 16 of 17 inch zomersetje bouwen en een knappe schroefset dan is hij af. |
ben benieuwd heb je ook foto,s
|
Mooi dat je er blij mee bent ! Ben benieuwd naar de aanpassingen.
En fred en gijs zijn zeker toffe gasten waar ik graag een biertje mee drink :D Gijs zei dat het hem wel pijn deed maar hij heeft hem dan ook 8 jaar in zijn bezit gehad. Groeten louie |
Gefeliciteer!!! hartstikke mooi!
Die auto die je voor deze hebt bekeken in Wekerom, met dat km-stand briefje in het dashboardkast, wordt nu op ander forum besproken en blijft een omgebouwde 4-cil 16v te zijn... http://www.corrado-club.nl/forum/ma...orum_id=1067316 Denk dat je nu een prima koop hebt gedaan. |
Quote:
Haha zo gaat dat! |
All times are GMT +1. The time now is 14:27. |