![]() |
tja ik zit op het moment thuis dus heb tijd over.. volgende week is dat weer anders..
ga lekker door hoor .... waar blijft die nieuwe opdracht!!!?????:-) |
![]() Foto 1 ![]() Foto 2 |
foto 2 is het rubbertje achter de schakelaar voor de binnenverlichting..
foto1 ....heb ik ff geen ideee |
foto 1 is voor de buis van de schakelstang om speling tegen te gaan
heb ik pas vervangen :D |
@.fabbi: Ja dat is helemaal correct.
@.sinan: Shit dacht dat het wel een moeilijk onderdeel was om te raden. maar het is helemaal juist. Geinig Topic dit. |
Quote:
Je mag nog even doorspelen dus . . . Quote:
Ik ook, heb hem gelijk geadviseerd om de volgende keer over te stappen naar een kabelbak ;) Quote:
Soms zijn er ook wel leuke Topics :D De laatste paar dagen veel in het ziekenhuis gezeten, dus ik heb het een beetje laten versloffen, zal vanmiddag een nieuwe voorraad maken . . . Voor nu dan maar even een zoethoudertje : ![]() |
@.ReBo : Ja ik zie het :thumbup:
Een wilde gok hoor,maar volgens mij servo's voor de koplamp verstelling. |
![]() Foto 4 ![]() Foto 5 :D |
foto 4 abs ring op de wielnaven..
foto 5 is volgens mij achterzijde tellerklok bij km teller aansluiting.. |
Quote:
Moet jij niet eens buiten in de zandbak gaan spelen ofzo ?? Elke keer met al die goede antwoorden van je . . . :D Die ABS ringen heb ik dus net staan fotograferen voor iemand van hier op het forum . . . voor de volledigheid, deze zijn voor de achterzijde ;) |
hahaha telkens als ik kijk wil ik gaan antwoorden maar dan blijkt het antwoord er al meer dan een uur te staan :D
Maar wel leuk dit want er waren al een paar deeltjes die ik niet kende zoals de rvs versie van het schuifdakstangetje :thumbup: Ik weet niet of ik ook mag posten maar heb wel een leuke 1) ![]() 2) ![]() |
Zal ik en keertje niet antwoorden dan?? :-)
|
Quote:
:giggle: ...en het blijft stil en..stil.. :D Van mij mag je hoor ik weet het nait! Als jij niet meedoet gaat het Topic zo dicht,moeten we ook nie hebben :D |
nr 2 is een carburateurvoet.
nr 1 kan ik even niet plaatsen. |
Quote:
EDIT: ik had 1 en 2 omgedraaid. 1 is een onderdeel dat ergens binnen in zit. 2 is inderdaad de pakking/carburateurvoet. :thumbup: |
@.Jel Golf 2 GTI:
Foto 1 Volgens mij is dat een as uit het motorblok,waar weer een poelie op gemonteerd wordt. Als ik zo kijk naar de afdichtringen en schroefdraad dan.. :confused: |
Zuigertje van de hydraulische koppeling?
|
nope en nope. Moet ik tips gaan geven of gaan we gewoon nog ff verder met zoeken :D :D
|
is dat niet de doseur die in een spinnekop zit?
|
Quote:
Yes :thumbup: :thumbup: Is idd de benzine doseur van een k-jet systeem. Heb deze ooit opengedaan met de bedoeling te reviseren. Je luchtweger duwt deze naar boven en beneden waardoor er meer of minder benzine naar de verstuivers gaan. |
All times are GMT +1. The time now is 07:52. |