![]() |
Ik houd het maar gewoon op bitchback. M'n cabridiooto heet dan ook B-B!
|
Quote:
boefje.... ;) |
Tja, daarom heb ik ook een cabrio!
|
ah ok :rolleyes:
enne... al veel dakloze kilometers gemaakt met je autootje? |
Quote:
Tuurlijk man! Als je een bitch-basket hebt, dan rij je zoveel mogelijk dakloos...IK WEL TENMINSTE! :biggrin: |
Quote:
ik heb jou alleen nog maar in je sletta gezien dus ga nou niet liegen :p |
Quote:
Scumbag is ook lief !! |
Quote:
Jij MAG die cabrio niet zien...das wat anders... :rolleyes: |
Quote:
sjakie ;) ik heb em toch de eerste keer dat ik bij je was al gezien... |
Quote:
Ow, ja shit... :o |
`k was gister wel ff onrustig..... khad een beetje zitten touren (zie topic) en toen wou ik opeens wel heel graag dat ik `n cabrio had....... ach....
|
Ehhh kids : nu is er een slow sjet topic .
Graag daar ff verder MSN'en aub ;) Blijft elk topic ook echt bestemd voor dat topic . Niet als er ergens bruine bekleding van een auto zichtbaar is over alles wat bruin is gaan lulluh :D |
Quote:
Mee eens! Even weer ontopic...Cabriio-fahren ist geil! :cool: |
Ik heb idd al zonder dak gereden. Erg gaaf, moet wel ff een windscherm aanschaffen want je waait echt uit je verschoning! Daarnaast maakt 'ze' nog wel wat rare geluidjes enzo dus ik heb een project! Eerst de inside up 2 date en dan ga ik met de outside aan de slag.
@René: Als je op de A13, A20, A15, A29 of A4 rijdt, heb je kans om me tegen te komen.... |
Quote:
ook? Wie nog meer dan;-) |
Quote:
Als ik dat allemaal zo lees hier, dan lijkt me het een grote 'PINK-FAMILY'!!! :D:D:D |
Quote:
ik had in mijn cabrio een scherm gemaakt van zo'n achterzonnewering. bij halfords 11 euro,op je tegen de achterleuning schoeven van de bank,en de sluiting op je rolbeugel maken,werkt goed en kost niks....tenminste bijna niks.... |
Quote:
Heb hier al eens een workshop van gezien op golfcabrio.com....Was van MellyVille (Melvin) geloof ik...Ik heb zelf zo'n rolscherm uit een golf 3 cabrio, erin en is geweldig! (maar goed, was de prijs ook naar... :rolleyes: ) |
@Cosmic: Owk, thankx 4 the tip!
@Biggie Marc: Ik ben vrouwelijker dan jij denkt! |
Quote:
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:16. |