![]() |
Gefeliciteerd Menie Man :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:: biggrin::biggrin: kusjes:p
|
Quote:
Haha zou rené een strikkie om z'n eitjes hebben :eek: :rolleyes: |
hieperdepiep..........
|
dank u dank u :D
|
Quote:
Veel plezier ermee :wink: |
mensen... `t is mooi geweest.... tha master ;) gaat slapen!!
moet er morgen weer om 8u uit.. pffff sprrrrreek jullie later!! en bedankt dat jullie me naar de 3000 hebben geholpen.. zonder jullie was `t nooit gelukt :D |
PROFICIAT Renétje :p
mijn liefste buurjongen :biggrin: :biggrin: :biggrin: op naar de volgende 3000! PROOST! je krijgt nu zelfs een X :tongue: |
Quote:
weet ik toch schatje :D:D:D:D |
Quote:
buurjongen?? |
Quote:
Ja wat een eer he? hij is mijn buurjongen geworden :rolleyes: wel beetje ver weg, maar je moet het groots bekijken :D :D |
ook sluiten deze Thread!!!
gaat nergens over :) :) :) :) |
Quote:
Neenee, stiekum komt er straks een nieuwe film uit made by rené Renalian vs. Anitor :tongue: |
Quote:
heb je weer niets te doen, Mister Cooooool? ;) ;) ;) |
Quote:
Dat was niet lief van je :frown: :tongue:. Die lui moeten ook nog terugbellen voor dat werk :frown: |
Quote:
Ohhhhhhhh zielug :rolleyes: Kan ik het goed maken? hehe :tongue: |
Quote:
Hmmm als je dichterbij was dan was 't misschien wat gemakkelijker te rgelen :rolleyes: ;) :tongue: :D |
Wanneer wordt je eigenlijk postwhore? Ben geloof ik bijna guru, maar dat zuigt maximaal! Kennen jullie mods mij niet even wat leuks aanmeten? :D
|
Quote:
ff doorpe(o)sten, ik ben er bijna, na deze nog 12 :cool: |
Quote:
Guru is wel stoerrr, ik was op een ander forum VWsletje is ook niet alles!!! :tongue: |
Quote:
nu weet ik nog niets...lol |
All times are GMT +1. The time now is 04:35. |