![]() |
oeps,je hebt gelijk,het ging om algemeen.beter dan mij geslapen wss.
|
nog iets minder dan een week stemmen, maar het begint zich aardig af te tekenen.
|
Ik ben voor nummertje 7 gegaan! en alleen al omdat mn 1'er ook manillagrun is:)
|
Nummer 2
|
Ik wil alvast nummer 2 in XL.
Heb ik wat leuks voor de Wsee. :D |
15 gestemd, geweldig mooi!
|
Nog 1 dagje stemmen, Ik denk dat het een heel eind duidelijk is inmiddels. Wel erg gaaf dat er zoveel mensen al hebben gestemd.
|
7 & 14 veruit de mooiste maar omdat je maar 1 stem mag uitbrengen toch maar 7 gedaan.
|
Quote:
:thumbup: Like |
word er maar 1 gedrukt, of is er misschien een kans dat de 2e plek ook word gedrukt?
|
Quote:
Vraag ik me inderdaad ook af :thumbup: |
Laten we als team nou exact datzelfde idee gehad hebben. Na sluiting van de poll is de overduidelijke winnaar André dus hij krijgt zijn eigen shirt en het merchandise pakket. Maar aangezien er duidelijk vraag is naar de nummer twee en wij hem zelf ook erg leuk vinden ( vooral omdat hij compleet anders is dan de winnaar dus een andere doelgroep toch kan bedienen) laten we ook een serie van Misha's design maken. Voor de nummer twee is er uiteraard ook de prijs van een eigen shirt maar zonder merchandise pakket. Hans neemt contact op met de winnaars.
|
Kijk .. geinig :)
Ik heb alleen even het volksforum logo in .ai of .eps nodig.. heb Hans al gepb't maar wellicht gaat het zo sneller. |
vond toch nummer 17 lekker maar ja dan gaan we maar voor deze 2 die er nu zijn
|
Ze zijn besteld!
|
Tot hoe groot ? :redface:
|
Quote:
Tof! |
Mag ik langs deze weg alle stemmers bedanken!
En Misha, ook jij van harte, ook een tof shirt! |
Quote:
:thumbup: Wanneer kunnen we pre-orderen? |
Quote:
XXL Quote:
De doelstelling is ze om op de Arnhem Dubinn in de stand te hebben. Vanaf dat moment zijn ze te bestellen. |
All times are GMT +1. The time now is 23:47. |