![]() |
Quote:
buiten de roest om,het is eigenlijk wel veel netter.gaat toch vaak later aftekenen/bladderen,zo'n plakrand. maargoed het is iig beter dan rollen :thumbup: ik ben benieuwd hoe die geworden is. |
Even een sneak previeuw dan maar:
![]() ![]() ![]() Deze week even wat betere foto's maken :thumbup: |
lekker:spankit:
toch wel een erg mooie kleur als de lak vers is..... |
Ziet er netjes uit.
|
Quote:
:D Vind de kleur zelf ook mooi,vandaar een respray in originele kleur ;) Quote:
Thanks Nico! |
Quote:
als je die bumper nog wil hebben,je mag hem zo komen halen;) [vind het beetje jammer dat die hoek niet netjes aansluit ;) ] |
Quote:
Heel erg bedankt voor het aanbod Gerben! Maar ga binnekort kijken voor een nieuwe voor- en achterbumper :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
BIj vpc liggen de imitatie bumpers met chroom voor een paar euro en de kwaliteit is niet slecht hoor, Maar ziet er goed uit zo erg netjes. Zal binnenkort wel eens de wagen komen bekijken
|
Ff een vraagje! Wat is dat voor brug/krik waar hij opstaat?
|
Een blauwe.
|
Quote:
:lmao: Ziet er super uit daimy, die wielen staan em ook goed :thumbup: |
Quote:
60euro stuk vind ik niet een paar euro ronnie;)beter [dezelfde!] bumpers bij winparts bestellen,voor ik meen nog geen 40euro. |
Quote:
eerst het feit dat ik de jetta als daily gebruik.. en dan nu weer buiten strijd met de voet :rolleyes: |
trouwens nu ziet hij er weer echt VEt uit met die verse lak :thumbup: :thumbup:
|
Ziet er echt super uit daimy, heerlijke kleur,wielen en die mistlampen zijn ook erg stoer erop.
|
Geweldige Jetta om te zien!
|
Quote:
Thanks Ron! Zoals normaal ben je welkom he :thumbup: Quote:
Volgens mij een soort autopoetsbrug... Quote:
:lmao: Quote:
Thanks kerel! Quote:
Bedankt! De Jetta is ook mijn daily :redface: Quote:
Vind de mistlampen zelf ook echt stoer, ze blijven er zowiezo op ;) Quote:
Danku :D |
Potjendorie wat gaaf. Dat hebben ze snel gefixt! Moet ze snel ook maar eens bellen, zodat ze zich uit mogen leven op de mijne :D
|
Quote:
Ja is snel gegaan inderdaad! Vorige week zaterdag gebracht, maandag zijn ze eraan begonnen, en gisteren opgehaald :thumbup: Hij had inderdaad wel interesse om je mk1 te doen, dus heb gezegd dat je een keer zou bellen en/of langs zou komen ;) |
Zow, dat ging snel. ziet er super uit! mooie kleur inderdaad.
|
Waar is hij binnen gedaan voor te spuiten, ben namelijk op zoek achter iemand wat de rotzooi van die prutser wilt oplossen :D
|
S&C Autoschadebedrijf in Roermond
|
Quote:
Dankje :thumbup: Quote:
Quote:
:thumbup: http://sc-autoschadebedrijf.nl/ |
Vanmiddag in Belgie maar even snel wat foto's gaan schieten:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes!!
|
coole lokatie waar was dat?
dat de jetta top is zo wist je al :tongue: |
mooi
|
Quote:
Danku :D Quote:
Haha thanks Dimi! Locatie was in Genk (B), als je langs de oude mijnen rijdt kun je rechts een parkeerplaatsje op, en rij je over een smalle geasfalteerde veldweg, die leidt hierheen :thumbup: Quote:
Bedankt Egon! |
Ok, dan moet ik daar nog eens heen..
Heb er ooit fotos gemaakt van onze Vento net voor die gesloopt werd :D Maar weet niet of dit er toen ook al was :confused: |
Netjes verlaagd .. Top jetta..
ben ook opzoek naar een vouwrek voor mijn raam |
Quote:
Mocht je het leuk vinden om met beide Jetta's foto's te maken laat je maar iets weten! :thumbup: Quote:
Danku! Ben zelf nog altijd op zoek, ze zijn vrij zeldzaam geloof ik... |
Zo'n vouwrek verkopen ze ook in dierenspeciaalzaken ;)
De auto ziet er wel weer top uit. Stuur me morgen na je werk even een app dan kom ik even de bocht om |
Ziet er super uit :thumbup:
|
Quote:
Thanks Dave! Dacht dat hij dat achterraam jaloezie bedoelde die ik nog zoek, die zijn vrij zeldzaam. Rekje bij zijraam voor is inderdaad te krijgen bij dierenspeciaalzaken en sommige tankstations :thumbup: Quote:
Thanks Gino! :D |
Hoe staat het met de wagen? nog nieuwe updates? Ben benieuwd!
|
vlot gelopen! nette jetta man :thumbup:
|
Quote:
Weinig nieuwe updates.. Inmiddels liggen er Goldvision lampjes klaar om gemonteerd te worden. Tevens de Jetta vrijdag eens goed gepoetst en netjes in een sealant gezet zodat de lak goed beschermd is :thumbup: Quote:
Is inderdaad allemaal vrij vlot gegaan. Thanks! |
Aangezien mijn vader recent werd uitgenodigd voor het TV programma ‘De Reunie’ werd hem telefonisch gevraagd wat zijn huidige hobby’s waren.Waarop mijn vader antwoordde: Nog altijd auto’s en motoren,zoals vroeger. De vraag of zijn zoon,ik, deze hobby deelde werd volmondig met een ja beantwoord.Het gevolg was het verzoek om een foto te maken met alle hobbyprojecten. Dus vandaag eens alles uitgestald op de oprit en een aantal foto’s geschoten.
De blauwe MG B Cabrio is het project van mijn vader. De Corrado,Jetta, Golf cabrio en Heinkel 103a-2 zijn mijn projecten. ![]() |
Ik vind het een geweldige foto, maat! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:01. |