![]() |
Brandstofpomp en leidingen gemonteerd , G-lader olie leidingen aangesloten en de kabelboom aangesloten.
Was benieuwd als de motor en kabelboom goed waren aangesloten dus even paar massa's aangelegt benzine erin gegooit :confused: :D ![]() En starten en lopen alleen liep deze niet mooi op 4 cilinders. Na wat speur werk er achter gekomen dat er een injector niet mee deed , omgewisseld met de injector ernaast en toen kreeg die cilinder geen branstof dus helaas injector kapot. Nu maar gelijk groteren injectoren erin alleen vraag ik me af als ik dan wel me auto kan inrijden zonder deze gelijk te moeten schrijven ?? Zag op ebay een paar setjes van 315cc deze lijken mij groot genoeg toch ? http://www.ebay.nl/itm/171011576659...984.m1423.l2649 De Ecu ook een mooi plekje in de hoek gegeven met een ecu steun van een golf 1 cabrio 2H ![]() Verder ook weer stuk kabelboom ingekort/verlengt/ingetaped ![]() Redbull bobine :D De benzine leidingen worden nog ingekort hoor ;) Hoop dat het mooie weer nu eindelijk gaat door zetten want hoop met 2/3 weken er mee te kunnen gaan rijden en dan op me gemak het interieur gaan afmaken. ![]() |
Quote:
Met andere grotere injectoren zal deze teveel brandstof inspuiten, het is dan ook aan te raden om meteen een chip op maat te laten maken. |
Ja gaat er meer om als ik hem rustig ermee kan inrijden :)
|
Inrijden met de grotere injectoren gaat juist niet lukken, omdat deze meer brandstof inspuiten spoelen ze juist de olie-film van je cilinderwand, met zuiger/cilinderwand schade als gevolg...
|
Even opzoek naar 1 groene injector dan maar........
|
Heb een chip besteld zodat ik toch direct mijn nieuwe injectoren kan monteren.
me metertjes , olie temperatuur komt via de Mfa ![]() Onderste intercooler slang gemaakt. ![]() ![]() Brandstofleidingen , komt nog een rubbertape"je" omheen bij de bevestigingspunten ![]() Accu bak uit een Fiat nog even stralen en spuiten. Genoeg ruimte voor een 90gr bocht voor de intercooler ![]() Toch helderen koplampen en knipperlichten gemonteerd. ![]() |
Ziet er goed uit allemaal!
|
Strak project hoor.
|
Dik projectje hoor (:
|
Chip binnen gekomen en gelijk gemonteerd ben benieuwd........
![]() Accu en intercoolerpijp ook afgemaakt. ![]() |
netjes allemaal :thumbup:
|
Ziet er schoon uit :D
Had je geen andere oplossing voor de vaccuum slang die vanaf de inlaat loopt ? |
Ja heb ook een bocht dat die direct naar rechts gaat maar vond dit ook wel leuk omdat het een originele leiding is van Vw
|
Dat is ook weer zo ja. ;)
Wat is het vermogen wat ze ongeveer opgeven met die chip ? Zal goed van zn plek komen in combinatie van het gewicht van de type 1. |
Tof! Ben benieuwd hoe dat zo loopt :thumbup:
|
Ja heb eigenlijk de chip erin gedaan zodat ik direct met mijn grotere injectoren kan gaan inrijden.
Hij gaat daarna zoizo naar Jd om op maat te worden afgesteld. Ze verwachten tussen de 230 en 250 pk eruit te kunnen halen. Vandaag de G60 remmen gemonteerd en alles ontlucht. ![]() Verder ook wat kabels verlengt zodat ik alles via de zij/onderkant kan laten lopen en niet door het midden. Ook anderen velgen aangeschaft Bbs Rs hoogglans verdicht. ![]() ![]() Er komen nog wel iets grotere banden omheen en dan nog iets na beneden :D |
vette mk1!!!!!!!
Alleen vondt de Porsches beter staan |
Ja de Porsche's vulden alles wat beter vandaar dat ik ook een wat grotere band erop wil maar vind zelf de Rs'en het wiel voor de type 1 maar dit is natuurlijk ook smaakgebonden
|
echt een heel vet ding !
Beide staan goed, maar ik wist het wel.... Porsche ;) Staat heerlijk breed op de wieltjes... |
Zo deze week flink door geknalt.
Bijde golfjes rijden , bij de vr6 de kabelboom ,spruitstuk enz aangepast. Nu bij de g60 de binnenkant gaan afmaken. Heb al wat km gemaakt en nog niets geks gemerkt gelukkig alleen een middendemper erbij gaan zetten want hij maakt me toch een kabaal !! ![]() ![]() ![]() ![]() |
leuk plaatje zo :thumbup:
|
Ziet er weer top uit man :thumbup:
|
Dit is heel dik project.
Keep up the good work. Grtz |
Gatverdamme, zit nog even de fotos te bekijken ,maar echt op de Porsches wat een ongelooflijk vet ding!
Ben normaal nooit zo van de type 1s, maar dit is perfect! Super benieuwd als ie klaar is |
Hahah ja de Porsche stonden hem zeker goed maar ben zelf altyd al weg geweest van de Rs'en.
Begin Juni gaan we naar JD dus we zijn benieuwd. Ondertussen gaan we verder met het interieur. Heb er al weer 700km op zitten. ![]() |
Hele mooie mk1,ben zelf een g60 blok nieuw op aan het bouwen voor in mn mk2.
Ben eens benieuwd naar de uitdraai van jd.Die van mij gaat er ook heen zodra die ingereden is. |
Vandaag centrale vergrendeling ingebouwd en de deurpanelen weer terug gemonteerd.
En logotje achterop geplakt :D Even een fototje geschoten. ![]() ![]() |
Heel leuk wagentje man, best zo :tu:
|
mooi wagen :thumbup: . Veel metallic in de lak super.
|
Net nog even een paar foto's gemaakt met me oude type 1 en de Vr6.
![]() ![]() ![]() ![]() Logo heb ik toch van de achterklep af gehaald want vond hem toch iets te , heb er wel een ander plekje voor gevonden waar ik wel blij mee ben :D ![]() |
alle 3 deftige wagens :thumbup: wat licht er in je oude mk1?
ding zie ik in de zomer maanden geregeld staan op kerketuine langs m'n werk :tongue: |
Daar zit een 1.8 kr in met throttle body's met kms :)
|
mooi spul :thumbup: klinkt altijd heerlijk
|
Setje Porsche 996 stoelen gekocht
Onderstel van een golf 1 stoel onder de Porsche stoel gelast zodat er niets aan het chassis hoefte gedaan worden. De stoel gaat gewoon via het Porsche stoelgeleiders naar voren en achter. ![]() Moet nog 1 setje gordels score van een nieuwer type cabrio dan kan ik de originele gordel houder ook van de bestuurders stoel gebruiken (nu even tijdelijk het oude systeem van de mk1 gemonteerd) ![]() Paar fototjes voor de mensen die graag plaatjes bekijken :LOL: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben jij nou de eigenaar van Gout&zoon? Ik zie alle pics daar gemaakt maar zie die auto's eigenlijk nooit staan en kom er elke dag langs
|
Hahah dat komt omdat ze achter staan ;)
De vr6 komt een compressor op zal binnen kort wel wat foto's schieten. Moet nog even bedenken hoe ik deze erop ga krijgen :screwy: :confused: |
Dernet even de steun op de vr6 gezet om te kijken hoe en wat met de Vortech.
Moet zeggen dat het allemaal maar net gaat maar dat het me toch wel mee vald. Er moet wel het 1 en ander worden geslepen enzo en hij wil het ook gelijk net allemaal wat neter gaan maken onder de kap dus heb er weer een mini projectje bij hahah :D Zit zelf ook te twijfelen om er een 6 cilinder in te legggen (r32) Geschat word rond de 270pk zonder intercooler op low boost van de Vr. ![]() |
Aangezien er eigenlijk geen ruimte is voor de Vortech moest er een gaatje geboord worden
Pas op de volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren :D ![]() ![]() ![]() Er komt nog 90graden bocht bij zodat het luchtfilter dalijk op de plaats komt waar nu de ecu zit. |
Mooie mk2! En die golf 1 wil straks ook best van de plek.
|
Quote:
of niet meer , zoveel wielspin :D gaat lekker hier ,lots of power :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:24. |