![]() |
Quote:
waarvan 12 van ons! :p :p :D |
Quote:
hehehe, idd :p gisteren en vandaag bij elkaar weer 12, en a.s. dinsdag ook weer een zooitje! Komt wel op voor half oktober :D |
leon weet je al wat meer van die 16 ers?
|
Quote:
Nope................ Zijn nog te weinig 175's afgehaald om een nieuwe partij te gaan halen. Waarschijnlijk gaan we eerst alleen ff een partij 145x65 halen, omdat daar nu de meeste vraag naar is. |
^
|
Quote:
Que? |
voor de liefhebbers.. dit is 175/55r15 op 7,5J (voorste velg): ;)
![]() |
Quote:
Moeten nog steeds wat banden opgehaald worden die gereserveerd zijjn, maar heb niet van iedereen het email adres bij kunnen houden......misschien lezen ze het wel als ik de adv. weer ff omhoog gooi :rolleyes: :tongue: |
Quote:
Ziet er dik uit !! Zei toch dat het zou passen op een 7,5J :rock: |
Quote:
Ok, nog geen nieuws over 14" zeker :( |
Quote:
:( |
Quote:
Eerst nog een stuk of 40 175's de deur uit, en dan kan ik de nieuwe partij gaan halen............komt anders veel te vol te liggen hier :( |
Quote:
Zit wel wat in natuurlijk :rolleyes: |
Hoe zal 145/65/15 staan op 7j velgen? Past dat trouwens wel?
Alvast bedankt Groeten Bas |
Quote:
hoi Bas, Dat gaat niet lukken ben ik bang, heb zelf 145's op een 6J gehad en dat kostte al bloed zweet en tranen.......... Laat staan op een 7J |
Leon, had je nog 14" bandjes, of was dat niet gelukt?
|
hahahaha maak Leon gééééééék :drill:
|
Quote:
nog niet................ Moet eerst nog een flink aantal 175x55x15 kwijt ! Er zijn momenteel wel heel veel aanvragen op vwforum, waarvan er zowiezo een aantal zaterdag banden komen halen :hug: als ik er genoeg kwijtraak probeer ik eind deze maand banden te gaan halen. |
Hahaha, je ik denk ik vraag t gewoon, had de rest van de topic niet echt bekeken :D
Mag ik dan wel vragen wat voor n maten dat dan misschien gaan worden, of moet ik gewoon met mn luie aars ff terug bladeren? :) |
is er misschien al weer wat meer info wanneer de 155/55/14 eventueel komen? :)
|
Quote:
Nope........... lage 14" is echt problematisch om gebruikt te krijgen in D'land!! |
Quote:
okej jammer, maar het heeft geen haast :rolleyes: |
Heb je nog 4x 175x55x15 liggen?
|
voor de liefhebbers; ik heb een 2tal 145/65/15 conti's (van leon) liggen. set is over.....
zelfde prijs; 55 eurie dus! op te halen in het mooie raamsdonksveer bij breda! |
je hebt pm
|
ik heb nog een viertal 175/55/15 banden liggen van volksaddiction, nog niet mee gereden, liggen sinds aankoop bij autobedrijf bolku (jeroen) in zevenhuizen..
zijn volgens mij ook te vervoeren naar omgeving arnhem... |
Quote:
En wat kosten deze viertal bandjes ? Ben ook op zoek naar deze maat ogeveer en woon vlakbij Zevenhuizen :) |
pb maar...
|
Hey,
Heb je nog 175/55/15 liggen? En ze moeten opgehaald worden zeker.....? |
Quote:
U hebt PB |
om de hoeveel tijd komen die bandjes eigenlijk binnen? als k me velgen heb wil ik ook wel van die bandjes, rondom voor 110 euro of wat was de prijs?
denk dat t dan wel die van 175 moeten zijn, asje nie breder hebt op dat moment. misschien 185... maar denk iig nie breder, met zo'n licht ding in zo'n regenachtig landje... maar k las dat t geen nieuwe zijn? waar komen ze dan vandaan? want k ben met die naam SMARTBANDEN nie echt bekend wat voor merk is t , waar komen ze van, hoe kom jij dr aan, waarom zijn ze zo verdomd goedkoop? k vraag dat niet omdat ik ze dan bij jou leverancier wil gaan halen, maar gewoon effe wat info... vor n student is dik 100 euro veel geld he! stuur me maar effe n PM asje wil chris |
breadfan, die 175 ers heeft leon nog een hele hoop liggen, stuur hem anders ff een pb-tje!!
mijn 145 ers zijn nog steeds te koop mensen, bandjes zijn erg in trek dus slaat uwen slag :rolleyes: !!!! |
175/55 op 7J:
En waarom zijn ze zo goedkoop? Dit spul komt uit duitsland en is daar afgekeurd... je ziet dan soms dat ze geplakt zijn of schade aan de wang hebben, of gewoon "overdatum" zijn. Desalniettemin prima fahrmateriaal! :cool: |
toevallig nog iemand die van zijn platte 14"ers af moet? :)
|
heeft er iemand een foto van 145/55 en 175/55 bandjes op een 6J velg?
|
Quote:
145 |
Ik heb er nog een stuk of 50 !
z.g.a.n. Smartbanden, in de maat 175x55x15 Perfect om je lowrider nog lager te leggen! Merken continental prijs, 55 euro per 2 |
Misschien ondertussen al meer info over de 16" banden -> 215/40/16 ??
|
Quote:
Nope.....ben ook nog steeds niet om de 135's en 145's geweest :( Binnenkort de bus maar eens uit de stalling trekken en er een ritje aan wagen voor nieuwe voorraad ! Ik hou je op de hoogte ! |
Hey Volksaddiction, wat is je msn.
Ik zoek namelijk 4 175-55-15 bandjes voor m'n Ronal Turbo's. En ik moet 11 maart richting Simonshaven/Rotterdam, en ik zou dus wat bandjes van je willen afnemen. Dus als je ff me een email wilt sturen of via msn, erwinlangenhof@home.nl (Geldt dus voor beide.) Ik hoor graag van je. Gr, Erwin. |
All times are GMT +1. The time now is 16:31. |