![]() |
Quote:
Gefeli Stijn, Ik moet nog ergens wat fotos hebben liggen van ik meen de Belga cup, reden ook een aantal ''8ten'' mee op het circuit van zolder, wat een gebulder als die dingen naar beneden kwamen..... :eek: |
Cool, posten!
Zal morgen ook de opties eens overtypen/opzoeken, is een dagtaak op zich :) |
Hheheh moet ik ze eerst even scannen...... :)
|
Quote:
Hoop dat er "trekhaak" bij staat, mag jij dit jaar voorop naar Mania.... ;) |
Quote:
Nee man, alles op jouw dakrek, oranje zeil erover heen en je marocco cruiser is helemaal af :) |
vind het wel leuk dat die stoelen geheugenstanden hebben enz. Climat control werkt ook nog naar behoren ?
|
Yep, warm en koud...doet het perfect.
Vanmiddag de eerste pics geschoten, nog niet eens gewassen of gepoetst, te koud! Excuus dus voor de viezigheid, en nee, die NL sticker kan echt niet. Iemand die zich geroepen voelt tot een pchop? :D |
Die das teller-foto is vetjes??? heb je em in Hi-Res???
Enneu, hoe rijdt het?? :D |
![]() |
Quote:
Heb al 100x met zo'n tellerhuis in mijn handen gestaan op de sloop (langs de kanaaldijk in Tilburg), maar wat moet je ermee zonder Audi? Maw: het lijkt me logisch dat er meer delen van zo'n kanon liggen daar, dus dan weet je eventueel waar je het moet zoeken. |
Ik geloof dat we klaar zijn zo ! :D :tongue:
![]() EDIT zie alleen dat die bomen ff opnieuw gesnoeit moeten worden ! :D:D :chair: |
staat idd wel erg cool!
|
![]() |
Die eerste is vet, we want more!
|
![]() |
Quote:
Een beetje te veel woonwgenpark gehalte. Meer meer :) |
hahaha kan zo geen potentiele velgen meer vinden
dus nog ideeen ? heb photoshop nog open dus... |
Thanks Jasper :) Allemaal cool, dit inspireert wel :)
Dit waren nog de shops van Lennart ![]() ![]() |
Hm, die audi putdeksels? A8 velgen? Strosek, C2.
|
De Stroseks die Sixpack heeft, en die zijn nog te koop ook :D
|
Ik heb het idee dat C2's ook wel zouden staan, jammer dat ze 'maar' 16" zijn.
|
die treser wielen staan ect supermooi eronder, alleen jammer dat het TRX wielen zijn...
:( audiv8.com Le mans ![]() 16" RS met ballonnen ![]() Keskin ![]() Ook leuk id: ![]() zaag anders het dak eraf :eek: ![]() ![]() ![]() en ook leuke bestickering: ![]() |
Audiv8.com gevonden? :D
|
joah :redface:
toch wel stoere auto's.... audi blijft toch uber.... :D |
![]() |
Quote:
Dit was ook wel een leuk setje voor de V8 geweest .. 9,5 en 10,5x17 :tongue: ![]() |
![]() |
Quote:
dit brengt n gedachte aan teledials boven... lekker kleine dingetjes onder de audi! |
Stroseks it is!
|
Kom maar langs en pas ze maar :D
|
jeps zeker een pimpmobieltjuh.....
hoe hard reed u meneer????? 230.... uuh ik bedoel 320 :P:P:P Voor iedereen zonder een 34 inch Plasmascherm hier klikken |
FF de foto ge-edit als je snapt wat ik bedoel ;)
|
Jammer dat die Stroseks in verhouding kleiner zijn... anders zouden ze zeker niet misstaan
|
Quote:
:hug: wist niet hoe ik m kleiner kon maken... |
Quote:
maakt niet uit ..dat weet drie kwart van de volksforumcrew ook niet :rolleyes: |
dtm!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vooral die dtm uitvoering is leuk
maar ik zou m origineel en paars houden beetje zakken en hele vette Merc Benz velgen dr onder |
Quote:
LOL! btw, Heb Gert die BMW 3-delige nog? (waren het niet Compomotive?) |
Quote:
8 en 9J, niet al te strakke banden... :cool: |
Mooie wagen man!
Daar ga je geen spijt van krijgen. Maatje van mij had ook zo,n ding, gaat best vlot, maar eenmaal boven de 150km/h komt zo,n ding pas echt los blijft maar gaaaaaan! |
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |