![]() |
Vandaag knalt er uit de polo en compilatie van de travoltas, beachboys, jean&dean, dickdale, weezer, planet creep en pennywise.
|
Quote:
Lekkah, lekkah!!! Vandaag was het Metallica S&M schijf 2. |
He chris bij mij altijd fransje bauer
groeten alex, wamel |
Quote:
Mei 2004 nog concert van Faithless bijgewoond, in de Melkweg Amsterdam. Dat is idd amen, echt bruut :D . Ook nog leuk shirt aan overgehouden :p Edit: En mijn mooie grote poster niet te vergeten. Inaction is a weapon of mass destruction A wicked mind is a weapon of mass destruction (was de mooiste maar die is foetsie :mad: :mad: ) |
Quote:
dat nummer van Jean&Dean, side walk surfing is echt een vet nummer!! Surf muziek is sowiezo cool. |
Quote:
Jep een van de eerste skateboard nummers :D |
Rammstein
Travoltas Undeclinable |
Quote:
Goede smaak peter ;), schijnt dat de Undeclinable bezig is met een nieuw album. |
Thanks, wist nog niet dat ze bezig waren met een nieuw album, wordt wel tijd na Sound City Burning.
|
:biggrin: :biggrin: :biggrin: |
In een hele coole live-versies !!!!!
En nog wat meer van bovenstaande "Cult-Music" Grtz............ LRR |
Quote:
die kwam ik laatst ook weer tegen in mijn LP collectie :biggrin: meestal draai ik een van de top1000 allertijden mp3 cd's, maar soms ook hardstyle, frans bauer...ligt maar net aan waar ik zin in heb. En soms Gert en Hermien om mijn auto weer ff een thuis gevoel te geven( volgens de vorige eingenaar waren zij de eerste eigenaren van mijn auto :biggrin: ) maar als ik niet in de auto zit... pearl jam, live, metallica, air, monster magnet, deus, soundgarden, qotsa, danko jones, of een LP, van Phil collins, bruce springsteen, en meer in dat genre. radio heb ik vaak arrow op staan, of radio8fm. top 3 nog maar ff... 1. Eric clapton-alberta, alberta 2. Monster Magnet - Space Lord 3. Danko jones...kan ff niet op de naam van het nummer komen wijzigt ook met de dag.... hoor net nova-star op de radio ook meesterlijk.. |
GEEN muziek!
(er zit nog niets in) :) :) :) :) :) :) :) |
wowow, best goede muziek allemaal inderdaad, en ook ik houd best van oude muziek (supertramp bv.) terwijl ik slechts 22 ben dus die tijd helemaal niet mee gemaakt heb. Juist 80tiger jaren vind ik niet zo heel super, meestal de 60/70tiger jaren zijn beter. Zijn er nog mensen die nog naar pinkpop gaan? Hier de programmering:
ZATERDAG 14 MEI: 15.15-23.00 UUR THE CHEMICAL BROTHERS MILLENCOLIN INTWINE MINDFOLD EPICA ROWWEN HEZE ZONDAG 15 MEI: 13.00-23.00 UUR THE PRODIGY WITHIN TEMPTATION BEEF FEEDER MOLOTOV THE FRAMES DE HEIDEROOSJES PINKSTERMAANDAG 16 MEI: 11.00-23.00 UUR FAITHLESS KANE GOLDEN EARRING NOVASTAR BETH HART SAYBIA APOCALYPTICA CAKE DI-RECT WIR SIND HELDEN THE POLYPHONIC SPREE GABRIEL RIOS BLOC PARTY THIRTEEN SENSES THE BRAVERY Ik ga voor de THE CHEMICAL BROTHERS, MILLENCOLIN, FAITHLESS, GOLDEN EARRING, NOVASTAR, THE FRAMES, DE HEIDEROOSJES, THE PRODIGY |
|
Dat ben ik helemaal met je eens! Damm, pennywise en green day ook! En nog veel meer goede bands... maar ja, dan ben ik jarig in dat weekend, dus daarom dit jaar voor PP gekozen, zou eerst wel naar Rock Werchter!
|
Quote:
Hmmz , ja dan houdt het op he? mja Pinkpop zal toch wel slagen denk ik :biggrin: :biggrin: |
|
op dit moment..
I Like Big Butts...sir mix a lot... |
en King Of Rock--- Run DMC
|
bij aanschaf van mijn nieuwe auto, zal alleen casette deck in....maar gelukkig had ik nog een origineel bandje van IRON MAIDEN-fear of the dark :D
binnenkort mijn goeie radio met mp3 erin hangen...tijd voor machine head, fear factory, foo fighters, flogging molly enz enz. vind metal, punkrock, punk en grindcore gaav. |
Mijn favo muziek verschilt nogal....Meestal heel harde hardcore, of compleet tegenovergesteld...Dus even toppie 3:
1. Dire Straits 2. Eagles (vooral hell freezes over) 3. Status Quo en CCR (gedeelde derde...) Jaahaa, had je niet gedacht he! :p |
Status Quo en CCR
Geen BTO dan ? |
Quote:
eeehm, help me out here....Kan zo even niks van de afkorting maken, sorry! :o |
Bachman Turner Overdrive
|
Owja, sorry...:redface:
Maar vind ik af en toe wel leuk, maar heb alleen van mijn top 3 (4...) cd (s) in de wechsler zitten... (nog wel meer, is 12 cd...Maar draai dit toch het meest, dakkie open, en cruisen!) |
Je eerste 2 vink nix .. erg muzikaal die Knopfler maar geen ballen . Net Donald Fagen's Nightfly .. leuk maar overgeproduceerd .
Eagles heb ik zelfs nog wel wat van wat ik kan waarderen . Maar dat beperkte accoordenschema van Qou .. gaan met die benaan !! |
2Many DJ's - As heard on the radio
Queen - Gratis Hits Faithless - Outrospective Skunk Anansie - Stoosh Lauryn Hill - The Miseducation of Lauryn Hill NOFX - White Trash, Two Heebs And A Bean Bad Religion - The Gray Race |
Quote:
das goedkoop :D |
ben net Van Halen - Jump aan het luisteren....
lekker nummer |
Heden ten dagen, en dit is net zo veranderlijk als het weer :D
JAZZANOVA - ...MIXING Everyting But The Girl - Adapt or Die Ten Years of Remixes Thievery Corporation - The Outernational Sound Thievery Corporation - TheCosmicGame Wilson Simoninha - SambalandClub Morgen zal alles anders zijn :D bv; The Powerstation (Projectje van R. Palmer en Duran Duran uit de 80's) Texas willekeurig album Stones enz enz enz. Grtzzz |
Prodigy - Smack my bitch up....:D Ook een heerlijk nummer! Kan lekker knallen!!! :cool:
|
Die band JEM die laatst volgens mij de megahit was op 3fm met dat nummer "they" is ook best goed!!! Ik heb wat meer gedownload en d'r zitten toch aardig wat goede nummers tussen. Zeker voor de liefhebbers van een beetje vage pop en melodische rock is 't denk ik best een aanrader!!!
Denk dat ik die CD maar eens ga halen... |
even deze topic weer wakker schuden
luister veel hiphop, en de laatste tijd veel southern hiphop -mike jones -paul wall -slim thug -chamillionaire en natuurlijk elke vrijdag tussen 22.00 en 01.00 3voor12XL op 3fm hiphop show met kees de koning de wat "oudere" peeps hier kennen misschien fila65 nog wel, beetje die stijl is deze show ook |
|
Op het moment een CD van de deense Black metal gillende keuken"meid": King Diamond.
|
opt moment knalt er nog nix, moet nog allemaal aangesloten worden, maar als er iets knalt is t metallica, iron maiden, hammerfal, blind guardian.. lekker hard
soms wat lichter spul, bloodhoundgang, moby, en wat pop rock of gewoon wat good old rock (n roll) draai wel ns wat van steppenwolf, pink floyd, uriah heep, toto, queen, soms wat elvis, vanalles eigenlijk als dr maar echte instrumenten in zitten, en niet van die computer gegenereerde piepjes, tuutjes en pofjes |
Quote:
enne CCR is creedance clearwater revival :D luister k ook wel, goeie muzika! |
toevallig heb ik in mijn kamer oude grandmixen van 89/90/91/92. gevonden van ben liebrand.
is ook wel weer eens leuk om te luisteren. anders luister ik veel naar:creed/metallica/van halen/nikkelback/the police en al die andere goede oude rocksongs van vroeger.(stairway to heaven enzo....) |
ik luister meestal oldskool hiphop
Favorieten: DAS EFX A TRIBE CALLED QUEST EPMD net zoals lwin luisterde ik ook vaak naar fila65, jammer dat die oude programma's er niet zoveel meer zijn. yo mtv raps vond ik ook altijd superrrrrr. |
All times are GMT +1. The time now is 05:59. |