![]() |
17"steelies...
![]() |
staat wel gaaf die steelies :thumbup:
|
![]() |
|
![]() ![]() |
Quote:
Heel gaaf met zo'n Fokker logo! :thumbup: |
Quote:
Zijn er trouwens nog foto's van de aanhangers, want daar zullen ze ook wel wat moois van gemaakt hebben. |
Quote:
uuhhm dat is ook mooi :eek: |
|
Gaaf ding hoor!
Dat Fokker apparaat is ook wel dik! |
En hier mijn bijdrage, waarvan de bovenste mijn spijl is :D
![]() ![]() ![]() |
|
Quote:
Zo, die is goed... met plaatstaal! :eek: |
|
Wat is dat toch een trieste site...
|
Idd...
|
Tja had anders ook niet verwacht. Maar die jongen uit thailand die is best handig met een hamer beitel en plaatstaal om daar diverse delen van zijn bus van na te maken :wow: :wow:
|
![]() |
Quote:
Nog een paar maandjes en dan heb ik er oo 1, de T1 doka, dubbele cabine. :) :thumbup: |
Quote:
Potverdorrie, wat een vette bus zeg!!! |
Quote:
I'm in love with the red one!!! :eek: |
![]() |
geweldige foto!!
|
En we zijn er in nederland weer een rijker sins gister
|
Dubbel cabine met -onder de achterbank- een Porsche 911 motor en 944 versnellingsbak.
![]() ![]() ![]() ![]() bron; thesamba.com |
Die aandrijfas zal best wel in 1 lijn zitten gezien het project .. maar zo ziet het er niet uit..
|
Zoiets rijd toch ook in Nederland rond, alleen dan de ophanging van een Carrera 4.
|
![]() Stond vandaag in een dorp hier verderop tijdens een oldtimerdag |
Quote:
:eek: Gaaf! De stoelverwarming op de achterbank zal wel niet uit kunnen worden gezet, vermoed ik?! :rolleyes: |
![]() |
hele aparte wielen..cool ding om te zien..
|
Die is idd super gaaf :thumbup:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Wat is die bus verkracht zeg! :screwy: |
![]() |
![]() ![]() Gerestaureerde Spijlbus uit Thailand , omgebouwd naar volledig electrisch mede door Ron van de Boxer samen met http://www.go-electro.nl . Er zitten 4 accu pakketten in en een 30Kw electromotor. Actieradius 250km |
Quote:
staat op MP te koop |
Quote:
ik had hier eigenlijk meer reactie op verwacht elektrisch rijden + icoon uit de autowereld heilschennis :screwy: of cool :thumbup: ... ben bezig met zo'n project (in kever dan) dus boeit me wel |
kijk dit topic maar even door: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33984
|
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:25. |