![]() |
![]() Hij is weer uit de stalling, weekend maar even toeren! en dan maar even onder handen nemen.. Toch weer een paar plannen voor het nieuwe seizoen!! |
hij staat er zoals gewoonlijk weer mooi voor :thumbup:
|
Ganz Geile Wein Femme :thumbup:
Ziet er goed uit . Mooie weer is er, dus rijden maar weer :D Gr Siep |
Dankjewel mannen, vandaag even wezen toeren met m'n zoontje.. Volgende week maar even de motor eruit.
|
Hij stond er weer :thumbup: voor
![]() |
Machtige foto weer Ronny. Dankje
|
Heerlijk die BBS'en onder die Mk1 !! :D
En Welkom!!! |
Quote:
dankje :thumbup: |
Toppie mkI! :thumbup:
|
Quote:
Dank u :thumbup: |
![]() ![]() ![]() Mijn nieuwe wielen voor het komende seizoen.. Fuchs 15 inch 5.5j |
super mooi net jonge :thumbup:
|
Quote:
Ja of niet ze zijn mooi geworden.. Ben er trots op :thumbup: |
Ziet er prachtig uit jonge en ben blij dat het zo mooi gelukt is.
|
Quote:
Dank u Wilfred, nu nog kijken hoe het staat :thumbup: |
heb vanmorgen 1 bekeken zag er goed uit femme :thumbup: , komen wel mooi te staan denk ik :confused:
Nog maar even wachten op de adaptor`s. tot morgen!!!!! groet richard |
mooie wielen jongen gaat zeker mooi staan onder de golf. :thumbup:
|
mooie wieltjes!
denk dat het supper gaat staan!!mede door de kleur van je auto :thumbup: |
ook mooi!!!
Ik zag heel wat anders ??????????????
![]() :rolleyes: :rolleyes: |
Quote:
is een oude foto klaas hahaha |
Quote:
Dankje, wachten is nog steeds op de adapters!! Heb jouw golfje ook even bekeken maar is ook een mooie auto, maar wel laag hahahaha |
![]() ![]() Fuchs velgen. Moet wel wennen.. |
Hee daar zijn ze , nou op de 1e foto lijkt het niet raar hoor even een plaatje van de hele zijkant , even wennen . :cool:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
Moeten achter wat bredere adapters op, dan lijkt het al heel anders :thumbup: |
Achter kan het altijd makkelijker .
|
Kan mischien die van Ronny wel even gebruiken, zien hoe dat staat..
|
jawel !!!!
|
GEWELDIG vooral de eerste foto damn.
|
Quote:
Dankewol Gerard jonge :thumbup: :thumbup: |
Ja echt man super.
Maar wat je ziet is de eerste foto is hoog genomen dus wiel/wielrand liggen op elkaar en foto 2 dan zit er een ruimte tussen wiel en wielrand en daar lijkt de eerste mooier. Of een beetje lager. En een foto van het geheel want dan ziet het er heeeeeeeeeel anders uit. Ik vindt het TOP. |
het staat cker top
maar achter moeten ze een beetje naar buiten :thumbup: maar dan is het ook af :thumbup: prachtig femme |
Super die fuchsen erop!! Staat zelfs een einzer goed :D
![]() |
Quote:
Vind het ook mooi op deze :thumbup: :thumbup: Maar op die van mij moet eerst wel wennen :thumbup: |
Aparte velgen nog nooit eerder gezien.
Ik heb ze kaal gezien,maar nu ze gespoten zijn zijn ze super. Knap werk femme. :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Nogmaals dank :thumbup: |
netjes jher jonge ...net wat Gerard zegt beetje zakken , klaar .
|
![]() Bij deze het totale beeld, moet nog wachten op de naafkappen en de vercroomde bouten. En achter moeten bredere adapters. Mischien nog een cm naar beneden. |
Staat echt heel mooi Femme :thumbup:
En mooie bumpers er op Super. Gr Siep |
Nog een cm zakken, cl spoiler eronder weg, en hij is kompleet af:spankit: nooit meer wat aandoen
Btw als je de carterpannen op voorraad houdt :thumbup: kan ik nog wel lager heb nog wel wat over :D |
Quote:
Ik kan niet echt veel lager ik zit met mijn automaatbak, die hangt nu al bijna aan de grond met z,n beschermplaat. Maar moet deze week maar ff aan het dokteren. |
All times are GMT +1. The time now is 02:44. |