![]() |
hee vincent nee de FOX zit er gewoon onder HELAAS!!!
dit weekend eindelijk weer wat gedaan, gister zoveel mogelijk electra opgeknapt brandstofpomp weer aan de gang gekregen verlichting allemaal weer netjes aangesloten. ik hoop vrijdag de ontsteking af te laten stellen! vanmorgen de auto maar vast even gepoetst en daarna even op internet aant struinen geweest en kwam ik nog een DX blok tegen in de buurt, en omdat ik zelf nog wat kleine dingen mis en deze kapot gelopen was maar wel geheel compleet is heb ik het blok meteen maar opgehaald! en nu maar hopen dat er apk op zit voor de meeting in Burgum hier wat pics ![]() ![]() hier het nieuwe blokkie ![]() |
Dat heb je mooi snel gedaan Folkert!
Ziet er mooi uit |
![]() heel mooi folkert. De vrouw al aan het werk zie ik .Een poetsbeurt heeft de GTI wel verdiend na 2.5 jaar stilstaan. Ik kom zekers binnenkort even langs waaien in de G60. |
Ziet er al heel goed uit !!
Mooie wagen word het soow. |
En rijdt ie inmiddels al???
Ben benieuwd. |
afgelopen weekend goed bericht bij de garage hij loopt eindelijk zal er deze week even naar toe
|
Quote:
Goede berichten :thumbup: APK erop en rijden maar. Ik zie je wel verschijnen. |
ben vandaag even bij de garage geweest. Bij het starten slaat ie meteen aan maar valt dan ook meteen weer uit, volgens hem was het de brandstofpomp!!!
ik hoop dat dat alles is en ik met een week of 2 kan rijden! |
Quote:
Denk niet dat het de brandstofpomp is, maar de plus van de ecu die verkeerd zit aangesloten! Heb eens hetzelfde probleem gehad! |
de plus heeft ie gecontroleerd en die zat goed zij hij. hij had dit eerder meegemaakt
|
Relais van de brandstof pomp nog wel goed??? Probeer de pomp eens door te verbinden.
Ik heb toen de kabelboom wel verandert ivm de 16V die er in zat. |
ja zit al een nieuw relais in de oude was compleet verrot
|
Nou?????
Rijdt ie nou al eens???? Duurt te lang nu ;) |
klopt duurt te lang maar allemaal kleine storingen , en het is druk bij de garage
|
slecht nieuws gekregen auto heeft even gelopen had wel oliedruk maar liep toch vast
ZWAAR balen!!! nu op zoek naar een goeie 8v of 16v in nieuwstaat of een ander getuned blok. dit jaar meetings zal in ieder geval wel niks meer worden, nogal druk met het werk!!! nu ook maar meteen goed aanpakken en complete motorruimte spuiten!! |
Meen je....klote man :(
|
beetje jammer, een tijdelijk dooie PiGo.
gr Mike |
Eindelijk weer wat goed nieuws heb via de telefoon een complete 1800dx gekocht met versnellingsbak draadboom en dashboard klok erbij.
hoop dat als ik over 2 weken voor mn werk uit Belgie weer terug kom de motor kan halen en meteen dat weekend nog kan plaatsen. |
Motor stuk??? Wat is er mis gegaan dan? Blok heeft bij mij altijd goed gelopen. Moet iets gebeurt zijn tijdens montage.
Mooiste is om er wel een DX 8V in te leggen. |
Al weer wat nieuws??
|
ja de nieuwe motor de oude van Henk Pigo
licht er nu bij, alleen moet nu voor mn werk 4 weken naar Belgie dus heb nog geen tijd voorlopig |
Hee Folkert, Wordt tijd dat je mijn vrijwaring eens opstuurd. :rolleyes:
We zijn bijna een jaar verder! |
Ik snap niet waarom iemand een auto meegeeft, zonder een vrijwaring te krijgen!
|
Quote:
Hij was al geschorst en uit de verzekering. Het is gewoon voor mijn eigen administratie. Dus voor de verzekering maakt het niks uit. |
Dus as iemand een auto bij jou koopt, mag hij hem al meenemen zonder dat hij op naam is gezet?
Lekker riskant, ook al is hij geschorst! Maarja back ontopic: Zijn er al nieuwe foto's? |
Quote:
Jepss, waarom niet. Ik weet men toch wel te vinden ;) Ontopic maar weer!!! |
Topic even wakker maken ;)
Hoe staat het ermee??? Al een ander blok op het oog??? ABF 2.0 16V ? |
haha
hoop binnenkort in ieder geval een knappe 16v te hebben en dan gaat de dx in de bingo |
Dus voor burgum klaar ;)
|
was het maar zo ik denk dat ik maar met de mk2 g60 naar burgum ga!
|
Quote:
Even een sleepstok aan de G60 lassen en de MK1 GTI op aanhanger mee :D :D |
Zien we de mk2 g60 ook weer eens !
|
Quote:
Is niks verandert nu Folkert hem heeft hoor :D |
misschien wat extra deuken maar verders niks verandert
|
De MK1 moet klaar jong!!! Wordt hoog tijd. Dikke laag stof moet eraf.
|
ga maandag bij een kr kijken voor in de pirelli
|
|
Kan een slotje op. De pirelli staat inmiddels weer bij mij.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |