![]() |
Na even wat heen en weer gemsn,t te hebben gaat de embleemloze grille naar SjefG40.
Van hem krijg ik een mooie originele. Gaat zo de goede kant op om hem weer origineel te krijgen. Ooit nog eens een stickerset zoeken, en de kras wegwerken (spuiten) |
Goed bezig!
Gr. Rutger |
Vandaag is de polo Officieel weer een G40 en een VW geworden :D :thumbup:
Embleemloze grille eruit en opgestuurd naar SjefG40 en van hem een originele weer teug. Het G40 embleem was al eerder via post binnen gekomen. Die is hememaal opgeknapt en de letters zijn op nieuw beplakt en uit gesneden. G40 embleem zit vast aan de gril. Heb kleine gaatjes geboord in de gril en in de pootjes van het embleem. Toen ti-wrap er doorheen. Het embleem op de kofferbak komt er later op. Ligt wel klaar. Maar de jeugd is weer bezig geweest in de buurt. Gelukkig niet bij mij weer. Er waren al 65 meldingen van bekraste auto,s Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen :thumbup: En met H4 Bi-xenon, |
Smoelt een stuk beter zo :thumbup:
En mocht je je er aan ergeren: die groene "aanslag" onderin de knipperlichten is wel weg te krijgen door ze te demonteren en in een sopje schoon te maken. |
Quote:
Nu je het zegt :eek: Heb daar nog niet eens bij stil gestaan. Morgen maar even reinigen en anders maar een paar nieuwe erin. Ik wil met de tijd toch nieuwe Hella koplampen erin en dan kunnen de knippers ook wel vernieuwd worden. Dan is alles mooi nieuw en zonder steenslag. Mistlampen zijn immers net nieuw. |
Vanmorgen de G60 even onder kleed weggehaald en wakker gemaakt. Schoon ie hij niet maar toch ff snel een pica samen met de g40.
Bumper is vuil, geen steenslag hoor ;) |
2mooie orgineele broertjes bij mekaar !
|
Mooie wagens Domi !
|
zien er lekker origineel uit :D
|
Quote:
Dan ga ik toch voor zusje met grote broer ;) Quote:
Dat is de bedoeling ook. Dan houden ze hun waarde een beetje he. |
en wanneer ga je met de golf rijden domi is toch al weer klaar .
|
als de tijd rijp is en de rapen gaar zijn?
|
Quote:
Ben vanmorgen al even illegaal een klein blokje om geweest :D Hij is immers nog geschorst. Maar in princiepe is de G60 klaar. |
2 mooie auto's zo bij elkaar! Ben alleen niet zo'n fan van de originele gril, ik ben juist degene die de embleemloze heeft geplaatst. Hij geeft de auto een rare, smalle aanblik vind ik. Maar ieder z'n smaak he, het is inderdaad wel weer een stapje dichter bij origineel ;)
|
Mooi wagenpark !
|
Vanmiddag even de achter wiser weer gemonteerd. Gelukkig lag alles in de auto toen ik hem haalde. Met dit weer is een wisser toch wel makkelijk :)
|
Quote:
Dan bevalt deze je misschien beter. Das de grill van DOMI die nu op onze G40 zit. ![]() |
Vanmorgen even bij de dealer geweest om even wat ontbrekende kapjes en klein grut te bestellen. Dan is alles straks weer mooi compleet en rammelt er niks meer.
|
Quote:
Wat mistte er dan precies? Toen ik hem nog had, was alles nog compleet hoor... :confused: |
Quote:
Echt van dat kleine spul. Kapje op ruitenwisser. verlichting van de kachelknoppen. Ditje hier en ditje daar. Je kent het wel. |
Whoohoo,
Zojuist met hulp van een kennis een bieding op ebay gewonnen. Binnenkort komt er een mooi setje originele Polo G40 voor en achter embleem binnen :thumbup: Heb dan nu 2 setjes liggen :D Was eerst met een grille embleem bezig maar werdt de laatste seconde nog overboden :eek: |
En alles is nu compleet.
Laatste G40 embleem is nu ook binnen via Ebay. :thumbup: Tja en als je wat bewaart dan krijg je dit :D |
De Polo G40 is inmiddels verkocht aan mijn collega. Hij ruilt er een golf 1 cabrio op.
Mijn maat vond die cabrio wel wat dus heeft hij de cabrio genomen. Volgende week wordt alles afgehandelt. Ik ga de Golf G60 onder het stof vandaan halen en apk erop en heb besloten om daar maar weer gewoon dagelijks in te rijden. 2 auto,s is toch wel genoeg voor ons :) |
Topic was ook alweer 6 pagina's lang, werd weer hoog tijd voor wat nieuws :D
Zonder gekheid, veel plezier met je mk1 cabbie :thumbup: |
...heeft je collega ook nog het één en ander bijgehouden wat betreft deze G40?
graag een linkje dan! thanx! |
:eek: Na een jaar reageert er nog iemand :D Mijn collega heeft hem inmiddels ook verkocht. Bij de nieuwe eigenaar was de G-lader binnen 1 maand stuk :eek: (dat zei mijn huidige collega die hem van mij had)
Verder weet ik dat de Polo g40 in Leeuwarden is en dat diegene ook een collega van me is gweest :D |
....in Ljouwert; dat klopt!'...
Hij staat nu weer op MP te koop, nadat-ie (pas...) sinds september 2009 op de huidige eigenaar z'n naam staat... Maaruh, heeft jouw collega hem (dus...) in september 2009 verkocht, dat je weet? (ik ben een beetje aan het rechercheren, omdat een kameraad van mij interesse heeft in deze G40; dat is dan ook de reden, waarom ik dit topic weer heb 'afgestoft'!) *bedankt voor de snelle reactie en info i.i.g.! |
All times are GMT +1. The time now is 17:34. |