![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bekende foto's :D :thumbup:
|
Er zijn nog veel meer , maar die voor een volgende keer haha !!!!!!!
|
nooit geweten dat er ook een jeans polo was. Is dat echt?
|
polo2 wel .polo 1 durf ik zo niet te bevestigen
|
Polo 2 niet, Polo 1 wel ;)
![]() Wel heel zeldzaam, dit is ook de eerste die ik zie. |
Wat vet zeg zo`n jeans polo.
Maar ze zijn wel zo uitgebracht maar er is er buiten deze nooit 1 opgedoken? Dan zijn ze er wel heel weinig geweest. Zijn ze wel in NL uitgebracht? gr |
Ik denk dat de jeans polo uit de zelfde tijd stamt als de jeansbug,die is er namelijk ook geweest.
|
Quote:
zet die hier maar neer als ze der al niet staan :D http://volksforum.com/forum/showthr...8041#post678041 |
Mooie wagen / kleur. :D
Velgen is wel weer eens "anders" als wat je normaal tegenkomt (klein en breed) maar vind t wel ff wennen. Denk dat je zoiets in t echt moet zien om goed te oordelen. In ieder geval mooi dat dat dakrek eraf is! :thumbup: Misschien wat meer info van de auto? Wat voor blok ligt erin? 1.1 HB? |
Quote:
VW DERBY LS. 1.1 LITER BENZINE 4 CIL 4 BAK 2 DEURS KLEUR PANAMA BRUIN. GEWICHT 698 KG. AFGEGEVEN OP 25 AUG 1977. Als het weer nou een keer wat beter werd dan kan ik, tenminste wat betere en mooiere fotos maken. maar ja ik zal nog wel even geduld moeten hebben bedankt voor de reactie. :thumbup: |
[QUOTE=Klaas-jan]
![]() ![]() Dit is echt een juweeltje super vette derby :eek: :eek: Bedankt klaas :thumbup: |
Quote:
HIER het complete verhaal van deze schoonheid. ;) |
Vraagje wat voor motor blok kan ik in mijn derby plaatsen,
zonder motor steunen om te lassen. Er zit nu een 1.1liter 4 bak onder. Maar ik heb er liever wat een dikkere motor in met een 5 bak, dat rijd denk ik toch wat vlotter en beter. Wie kan mij wat nuttige informatie geven. Alvast bedankt |
TERM ZOEK FUNCTIE zegt je dat wat?
er zullen beste wel wat topics zijn over DIKKE motoren. |
en anders polo86c.nl ;)
|
ook weer van stal !!
![]() :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
superstrakke derby !! ultieme kleur !!!
Misschien een keer een paar htn rennsport wielen eronder shoppen.... :eek: |
Het is geen raar velgje idd kun je shoppen ;
![]() |
Quote:
Die zullen er zeker weten super onder staan,maar eerst het motorblok maar even laten reviseren dat word wel tijd.Hij loopt niet echt super. Dat zal wel wat centen gaan kosten maar ja dat is hobby zeg ik dan maar. :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Wie shopt ze (voor het idee) eronder....?? :D
|
het zijn wel geen HTN's maar ze lijken erop en zo heb je toch al een idee
![]() |
Bij deze de foto's van vanmiddag.......
Dit zou de locatie worden voor de fotoshoot,maar helaas konden we het terrein niet op met de auto....! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuke foto's , jammer van het terein was wel eeen hele leuke locatie daar idd zo te zien .
Trouwens dit is bij heiligerlee maar als je verder rijd naar nieuweschans heb je ook zn verlaten fabriekje toch of is dat deze toch wel, twijfel nu zelf ook . :thumbup: :thumbup: |
hij staat er weer mooi bij jonge :thumbup:
jammer van de lokatie was anders wel een leuke plek zo te zien. |
Quote:
Zeker jammer er kwam direct een mevrouw aan met een dikke hond. Even mee gepraat ze had het over 750 euro boete per persoon als je het terrein op ging en het was levends gevaarlijk :( :( Het is de oude karton stro fabriek in scheemda. Volgende keer beter :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Je broertje gaat op reis.......
![]() |
.
|
Die kleur maakt de auto met of zonder chroom
:thumbup: :thumbup: |
@sjon:net zo als diamant zilver bij de 2f sedan.
|
:)
|
![]() ![]() |
Bedankt voor het posten van deze foto's der ghopmeister.
Super meet in ruinen. :thumbup: :thumbup: |
Quote:
:thumbup: was idd een super meeting :D |
![]() |
Stond er afgelopen zondag mooi bij....... :thumbup:
|
Helemaal mee eens, een van de mooiere autos wat mij betreft! :thumbup:
|
nice derby
vraagske hoe breed is da verbreed staal wa er eerst opstond ? |
Quote:
8,0j en 8,5j standaard 5,5j et45 ![]() |