![]() |
lastig as je niet kan slapen :( maar goed krijg er wel inspiratie van :screwy: eerste wat ik morgen ga doen is men achterwisser + sproeier verwijderen ik bedoel er moet dinsdag toch gespoten worden, kan dat toch gelijk worden meegenomen?? zit er ook heel hard over te peinzen om de harten van men velgen hoogglans-zwart te laten spuiten, vind ze un beeetje saai zo......wat denken jullie?? of misschien kan er iemand un shopje maken??
|
Het lastige van deze velg is dat de 5 spaak in de (binnen)rand overloopt.
Als je dat het hart zwart wil spuiten moet je eigenlijk de binnenrand ook meepakken anders heb je de kans dat je een overloop rand krijgt. En de binnenrand mee verfen dat wordt niet mooi denk ik. Het is wel te doen hoor, alleen de 5 spaak! Maar dan moet je een goede spuiter kennen! |
@demonic....je bedoelt dat je dan ut velgbed ook mee moet nemen?? dat wil ik juist niet ik wil de gepolijste rand wel houden,volgens mij is dat geen probleem as ut maar netjes afgeplakt word....
nog f bij de spuiter gekeken, had vanochtend vroeg men achterwisser verwijderd+gat dichtgelast,spuiter was an ut strakmaken morgenochtend in de kleur... |
Quote:
IK heb hier nog wel 1 liggen. Linker. Hoef je alleen rechter te zoeken ;) Komt uit een golf 3 VR6. |
@domi... thanks,maar ik heb al wat anders... had nog un setje originele rood/oranje liggen die heb ik gecoat,as ik men auto terug krijg van de spuiter zal ik wel f pics posten.....
|
|
@demonic,thanks dat bedoel ik ook... de boutjes kunnen er makkelijk uit dus die blijven dan chroom en de rand blijft gepolijst, ziet er best leuk uit vind ik....
|
vanmiddag even bij de spuiter geweest, hebben ze um in un hoek gezet..... was erg druk door de gladheid van afgelopen weken hij zou er morgen mee verder,hoop um morgenmiddag toch helemaal af te kunnen bouwen....
gr. |
mijn broer heeft nog donkere achterlichten liggen,
zaten in zijn rode golf 3 (past naar mijn weten het best zoals je al zei met rood valt nietveel te combineren) mocht je intresse hebben dan spreek ik hem er wel eens over greetz vind jouw wagen anders wel super |
@ obimaster,ga ff kijken of ut wat word met die gecoate lichten, mocht ik ut niks vinden laat ik het je weten.....
waarschijnlijk pas maandag terug van de spuiter daarom maar f un foto van zen kontje opgezocht :D zo zag ut ur dus uit..... [IMG] [/IMG] |
en weer loop ik tegen un probleem aan....ben bezig met de afbouw en ut keuring-klaarmaken, maar kom tot de ontdekking dat in snel genomen bochten men voorwielen toch met men voorschermen in aanraking komen.... nou dacht ik zelf al eens gelezen te hebben dat je schroefset stugger word as je die kleine (zachte) veren er tussenuit kegelt,klopt dat?? wil um nl. zo laag laten as ut f kan....
|
Heb net je hele project doorgelezen en vind het echt nice wat je allemaal doet.
Ga zo door en deze zal ik zeker volgen, ben zeer benieuwd naar het vermogen dalijk. |
door priveproblemen word ik gedwongen om dit projekt voorlopig even in de ijskast te zetten, ik weet ut hij is bijna klaar maar heb momenteel geen tijd/geld/energie om de laatste dingen af te werken en wat kleine kinderziektes de kop in te drukken..... zogauw er weer nieuws van ut front is horen jullie ut......................
|
Sterkte kerel!
|
Jammer, is een leuk project om te volgen, hoop dat je snel weer verder kan!
|
Dat is jammer, hopen maar dat deze situatie snel achter de rug is...
Want we zijn allemaal benieuwd naar de resultaten op de testbank :D |
klote man,
ik hoop dat je het allemaal snel weer op orde krijgt. ik had je project graag af gezien sterkte gewenst van mij. |
Hey shit man gaat het net lekker. suc6
(by the way) de bekleding komt van een gl heb het namelijk zelf ook. greetz |
thanks allemaal; heb er nog f aan gedacht om um maar weg te doen maar denk dat ik daar ongelooflijk veel spijt van ga krijgen,dus blijft ie wel....
@fingolf3; dat is zeker un aardig jonge gl dan?? die van mij is ook un gl maar ik had ori van dat grijze badstof met gekleurde stipjes.... |
vandaag nog even wat gedaan aan de golf, omdat de voorwielen aanliepen even de lengte berekent die ik aan zuigerstang overheb van mijn schroefset in belaste toestand en bumpstops op maat gesneden en ertussen gezet rijd super strak nou :thumbup: vind hem zo ook beter remmen omdat hij niet meer deint.....
|
toch maar aan de 3er bezig.
|
Quote:
ja liep toevallig tegen die bumpstops aan en je moet het ijzer smeden als het heet is, nietwaar?? als je rustig aan doorgaat kom je er ook ;) ;) |
vandaag weer even uit de hoek gepakt, rij de zaak binnen valt in 1x alles uit (radio,kms en extra meters op dashboard) als ik met de sleutel beweeg begint alles te knipperen, zal wel de contactslot schakelaar zijn?? of heeft er iemand een suggestie wat het anders kan zijn?? :confused:
|
Dan is hoogst waarschijnlijk het blokje achter je contactslot kapot.
Als je je sleutel goed aandrukt en alles doet het goed, heeft t zeker daarmee te maken. 90% zeker, en anders heb je een massa probleem. maar dat lijkt me onwaarschijnlijk |
Quote:
idd de schakelaar in het contactslot even vervangen, kost niet zo heel veel bij de dealer... |
Ik zit het topic effe door te lezen ,knap werk allemaal.
Ik vindt de voorbumper een mooie en nette oplossing . Succes |
heb men daily zo goed als verkocht, en aangezien ik er op het moment weer redelijk voorsta denk ik dat ik hier toch wat meer energie in ga steken zodat ik er van de zomer in kan rijden....
wat er nog moet gebeuren; -contactslotschakelaar vervangen -spuitwerk af laten maken+ polijsten oude lak -het kms-systeem op de rollenbank afstellen en kijken hoeveel vermogen eruitkomt:D:D -nieuwe APK -evt heb ik nog een reserve-interieur liggen dat ik wil laten bekleden met leer(misschien) |
Respect!
Zo horen die 1.6jes te zijn! |
Quote:
haha bij jou ook maar een kompressor erop als ie zometeen loopt?? :D :D |
vandaag contactslot-schakelaar vervangen, dus alles werkt weer zoals VW het ooit bedoeld heeft :rolleyes:
ook nog even een stukje gereden en een sprintje getrokken tegen mijn maat met zijn porsche 924 2.5S (150 pk) die ik tegen alle verwachtingen in(ook mijn eigen :D ) gewoon bijhield :thumbup: dus als alles zometeen een beetje meezit hoop ik er toch wel 160 pk uit te halen(aangezien hij nou te arm loopt) voor ik begon had ik als doel om hem net zoveel pk's te laten leveren als een vr6 maar als je er eenmaal aan begint kom je er pas achter dat je van zoveel meer dingen afhankelijk bent,vind het evengoed een hele prestatie van mijn 1.6je :) :) |
Goed bezig kerel, is toch erg netjes als je dat vermogen eruit haalt.
Standaard heeft een 1.6 toch 90Pk? En aangezien een 1.6 lichter is dan een vr6 dus je zal het een vr6 toch moeilijk maken. Een GTI krijgt t ook moeilijk :D Plus dat erbij komt dat veel GTI & VR6en flink afgetrapt zijn en het vermogen dat ze ooit hadden al lang niet meer halen ;) |
Oh zie net dat een 1.6 75Pk heeft!
Dan heb je helemaal mooie prestaties behaald! |
Je bent weer goed bezig :thumbup: Ik ben benieuwd naar de vorderingen...
|
heb ik weer hoor, zijn op de zaak aan het verbouwen zouden een oud werkbankblad met de heftruck naar buiten brengen dondert dat ding om.... precies mijn kant op vanzelf,probeerde hem tegen te houden met als resultaat een tien cm lange oude spijker dwars door de muis van mijn RECHTERhand :( :( daar zit een spier die zo goed als doorgescheurd is....
volgens de dokter kan ik mijn hand over 6 weken wel weer gebruiken :screwy: |
Quote:
Ai, dat is niet zo mooi. Dat word rustig aan doen de komende 6 weken :( Succes met de genezing... |
Quote:
niet zo mooi is een understatement :mad: ben er goed ziek van alleen al dat ik weer niet met de golf bezig kan lijkt wel vechten tegen de bierkaai maar ik ga winnen haha :D morgen komt jetta mk1 '82 mijn mk2 ophalen die laat ik er wel een stukje mee sturen(als ie daar zin in heeft,ik kan ook niet schakelen nou :redface: ) kan ie hier verslag uitbrengen :D :D :D |
@fingolf3; dat is zeker un aardig jonge gl dan?? die van mij is ook un gl maar ik had ori van dat grijze badstof met gekleurde stipjes....
ja van 1994 |
Quote:
vaag... mijn auto is van '95 :confused: |
:wow: Damn daar heb je weer goed pech mee!
Nu 6 wkn goede rust houden, niets forceren anders heb je er je hele leven last van! Beterschap |
vanmorgen afgereisd naar het regenachtige urk en de golf 2 opgehaald !
en even onder de kap gekeken van de 3 man man wat gilt dat blok !! gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 09:20. |