![]() |
Net terug van de apk, en we kunnen er weer een jaartje tegenaan. :D
Binnenkort misschien alleen nog even de rubber hoezen van de homokineten vervangen als de schroefset er onder gaat. Van de week heb ik de raamrubbers nog even vervangen door een setje met chromen biezen dat ik nog had liggen. De oude rubbers waren helemaal gaar. Met die chromen biezen in de ramen moesten er natuurlijk ook bumpers met chromen bies komen. Eentje van de set was helaas van de trap geflikkerd :chair: dus gisteren op de sloop even een andere gehaald. Zal van de week proberen wat foto's online te krijgen van 't geheel. ;) |
Ik word helemaal link van dat gerammel van die dubbele Honda-pijp onder de Golf...! :mad:
Dinsdag komt dus een nieuwe uitlaat binnen. Heb er eentje met s-bocht eindstuk besteld. Dat gaat er hopelijk een stuk beter uitzien. En ik krijg hopelijk komende week ook de kleurcode van de lak die ik op de auto wil gaan smeren. Eens zien hoe dat er uit gaat zien. :D |
s-bocht einddemper zal hem goed staan :)
aanstaande woensdag monteert jelmer er ook eentje onder mn cabrio :D |
Quote:
We gaan het zien. Achteruit gaan zal hij in ieder geval niet echt. :D Had gehoopt de demper voor het weekend binnen te hebben, en aangezien maandag gesloten is, moet ik nog maar even wachten en dat gerammel van die andere demper aanhoren... |
Een hele tijd geleden besteld, maar nu eindelijk binnen: een wat andere midden-console dan wat je normaal in een mk2 ziet. Wat het is houd ik voorlopig nog even geheim. :D
Daarbij zaten nog 3 VDO-metertjes, Volt, Bar en Celcius (olie). Alledrie dezelfde randjes (zwarte scherpe rand) en type tellerplaatjes. De Bar-meter wil ik voor de oliedruk gaan gebruiken. Hij loopt van 0 tot 5 bar, dus ik hoop dat dat gaat werken. Heb ze al even in 't originele roostertje van de Votex console gepropt, en 't ziet er leuk uit. :D Foto's volgen nog. |
0-5 bar zou goed moeten zijn. Zender moet je ook nog hebben neem ik aan? Moet er dan ook een zijn van 0-5 bar, M10x1, met schakelcontact....Ben benieuwd wat voor console je hebt :)
|
Console komt uit de VS, misschien dat Jaap weet welke het is.
Al even een foto van de metertjes, gejat van de vorige eigenaar. :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De console:
![]() :D |
CL console.. staat toch niet in een GTI??
|
Quote:
Niet helemaal. ;) |
ja met een asbak.. dus het model zonder de grote asbak in het dash.. is toch niet heel zeldzaam ofzo?
|
Quote:
Bij de Europese CL met asbak zit er geen vakje meer achter de asbak. ;) Deze console is uit een Amerikaanse mk2. Geleverd in sommige Diesels, dus redelijk zeldzaam, gezien het aantal diesels in de VS geleverd is. |
nu je het zegt...
|
Quote:
Niet voor 't bakje, dat kan me verder niet veel schelen, maar 't is weer eens wat anders dan anders... en dat met een mk2. :D |
veel plezier met je aankoop
|
Mijn meter geeft 8 bar aan met koude motor, als ik meer gas geef dan goed voor em is
|
All times are GMT +1. The time now is 13:03. |