![]() |
Quote:
touché.. maar we gaan nog even door. Quote:
eensch.. Quote:
ik zie regelmatig een fietser waarvan ik alleen de prodent lach kan zien.... en voetgangers horen niet op straat dan vraag je om een koplampsproeier in je onderbeen.... Quote:
er is niks mis met mijn reactie tijd, maar als ik niets zie, kan ik ook niet reageren! Quote:
kleuren en objecten zie je alleen wanneer deze het licht dat erop valt reflecteren. en fietsers doen dat zelden. zoals de Fransen dat zeggen: l'escargot, c'est jam jam jam... :D |
Quote:
Hoe steek jij de straat dan over? :confused: Enne, parkeer je altijd met de deur aan de kant van de stoep? Om maar effe wat te noemen natuurlijk. ;) |
Quote:
oneens, maar ok, ik zal mijn uitspraak bijstellen. Voetgangers horen alleen op straat om over te steken of uit de auto te stappen. Voetgangers die 's nachts geen licht op hebben en niet op het voetpad willen lopen, die vragen om een koplampsproeier in hun onderbeen. (ik leerde altijd dat je goed moest kijken voor het oversteken, en je bent wel een enorme sjappy als je jezelf voor auto's gaat gooien 's nachts. :D ) |
Quote:
ik zit hier nog eens even te lezen en ik zie ineens bovenstaand. als je een x bedrag krijgt, en je bokst het voormekaar om daarvan genoeg te sparen om op vakantie te gaan, dan mag dat toch?? je zit in de bijstand, niet in een strafkamp... |
Ja, maar ik denk dat hij dit bedoeld: ''Het moet niet kunnen dat een werkloos iemand op vakantie kan/mag gaan, EN een dikke auto kan kopen, EN een flatscreen kan kopen enz enz. '' ;)
|
Quote:
daar ben ik het uitraard mee eens. :thumbup: |
Deze discussie ging over Spee en zijn maatje , zit nu op borrel tafel niveau .Om in aanmerking te komen voor een vergoeding om bijvoorbeeld een TV te vervangen moet je minimaal 3 jaar een bijstands uitkering genoten hebben . Iemand die van een uitkering op bijstands niveau een dikke auto kan kopen en een buitenlandse vakantie kan betalen verdient een schouderklop . Sommige mensen hier wens ik wat tegenslag toe in hun leven zodat ze zelf de weelde van een uitkering op bijstands niveau eens lijfelijk kunnen ervaren.
|
altijd van dat kistje gehoord, ben benieuwd wat er in zit. :confused:
Quote:
|
Quote:
(ik voel me stiekum een beetje aangesproken, maar ik kan je verzekeren voor de volle 100% dat ik precies weet hoe het is om een aantal jaren van een uitkering te leven) en ja dat, dat deze discussie ietwat is afgezwakt en uitgezwaaid vind ik ook jammer, maar dat gaat zo in dialogen met meerder (anonieme) mensen. @toth75: iets zwaars-->anders fl*kkirt'ie om, en iets massiefs-->anders deukt'ie in. |
Quote:
Amen! De meesten die hier zo'n grote klep opzetten als het er om gaat de centenverdeling wat gelijker te maken, zijn degenen die centen zat hebben. En als je je niet die nieuwe auto kunt kopen, of niet dat huis met garage kunt permiteren, wil dat NIET automatisch zeggen dat je ARM bent. De meesten kunnen zich bij dat begrip nog niet eens een voorstelling maken. :screwy: Zoals ik al zei, de Frogers hebben het ons voorgedaan, nu de rest van Nederland nog. Tot je weet waar je het over hebt, kun je beter je mond houden over de uitkeringen en bijstandsregeling. D'r wordt hier een verhaal opgehangen waardoor het lijkt alsof de bijstandsgerechtigden jaarlijks meermaals met de jet op vakantie gaan, elke drie jaar een nieuwe dikke bak kopen van andermans belastingcenten, en dan als beloning voor het bank-hangen nog een TV van de staat krijgen. Jaja, en die heren in Den Haag doen dat om zich zelf verder te helpen, dat zijn inderdaad die echt arme flikkers die de centen nodig hebben. Nee! Dat zijn die lui die zitten te jammeren omdat ze verdomme 40.000 euro per jaar minder verdienen dan een of andere top-bobo bij de Philips! Verdomme, als je al 40.000 euro verdient moet je gewoon je klep houden, en anders geef je je baan maar af als je zelfs daar nog niet tevreden mee bent. Maarja, typisch Nederland... de rijken zitten te jammeren omdat ze nooit genoeg centen hebben, maar gunnen tegelijkertijd de armen het zonlicht in de ogen niet. "Beetje" hypocriet... dan valt Koos opeens toch wel weer mee. |
kort om ik ga vanavond eerst weer een feestje bouwen dat die weg is :beer:
|
Quote:
Kijk, en dat moet dus meer gesubsidiëerd worden! :D :beer: |
Quote:
Dat met de frogers is pas hypocriet, wetende dat je terug mag naar je 1 miljoen villa na een maandje. Beetje laten zien dat je hand ophouden normaal is, belachelijk. En de top bobo's verdienen dat geld gewoon, die maken beslissingen waar de meeste mensen niet aan durven! Roepen is 2 maar een bedrijf redden door mensen te ontslaan (en die mensen zijn echt niet te redden door het inleveren van een bonus oid). Je krijgt betaling n.a.v. verantwoordelijkheid (en opleiding). En natuurlijk maken die mensen ook fouten, en dan moeten ze met de billen bloot (risico van het vak) omdat dat natuurlijk kaasje voor de media is. En dan kijkt sbs6 kijkend Nederland en begint weer te morren en zeuren en dan is het weer anti rijk etc etc. Kijk je kunt niet altijd iets doen aan de situatie waarin je beland, maar stop eens met zeiken en doe eens wat met die negativiteit. En op het moment is het m.i. de verkeerde kant aan het opgaan in Nederland. De kennis emigreert omdat het klimaat hier ziek aan het worden is. Als je boven een x bedrag verdient betaal je gewoon meer belasting dan je overhoud. In Nederland mag je geen talent hebben of ergens goed ik zijn want zodra je geld gaat verdienen (en je komt boven de radar) dan moet je ineens gaan geven en je schuldgevoel afkopen aan allerlei goede doelen. Er moet een redelijkere balans komen en momenteel is die zoek in de politiek. |
Ben het volledig met je eens Evilnyntje.Het wordt tijd dat er 1 belastingtarief komt voor iedereen.Hou je meer over als je veel verdient en terecht.
Zoal onder andere Ernst weet werk ik me een slag in de rondte en daar wordt ik nog voor gestraft ook aan het eind van het jaar. En voor wat betreft de Frogers:wat een verschrikkkelijke hypocriete bende.Om van te kotsen!!!!!!!!!!!1 Michael |
Quote:
Ik bombardeer de Frogers niet tot helden om wat ze gedaan hebben. Het enige dat ik zeg is dat zij nu weten hoe het is om de eindjes aan elkaar te moeten knopen, en zij weten nu dat dat allemaal niet zo eenvoudig gaat. Ben absoluut geen fan van hem, zijn vrouw, of z'n "werk", maar die rijkerds die zeuren over het inleveren van belasting moeten eerst even kijken waar die belastingcenten heen gaan. En wat er met die uitkeringsgerechtigden gebeurt als die belasting voor de rijken opeens minder wordt. En wat die topmannen en bobo's betreft... noem mij d'r eens een paar die voor hun flaters hebben moeten boeten! En met "boeten" bedoel ik dus dat ze de zooi verneukt hebben, en zelf voor de gevolgen moeten opdraaien. En een ontslag met een gouden handdruk van anderhalf milioen vind ik nou niet bepaald onder de naam "boeten" passen... Ik denk dat die lui op één hand te tellen zijn. ;) De belastingen moeten overigens zo hoog zijn omdat de overheid, en ik heb geen sbs6-nieuws gezien vandaag, telkens met een lumineus idee komt om de werkeloosheid hier in Nederland op te lossen: we halen nog wat buitenlanders d'r bij, die de laagbetaalde banen komen invullen. Probleem 1 is alleen, we hebben hier werkelozen die KUNNEN werken, maar het niet WILLEN! Zet dat tuig aan 't werk, of neem ze hun uitkering af. Probleem 2 is, dat de meeste van de hierheen gehaalde buitenlanders (en ik bedoel dan niet alleen Turken of Marokkanen, maar ook Belgen, Duitsers, Polen, Britten, alles dus!) niet eens aan het werk gaan! De meesten zitten na 4 jaar nog steeds op de bank te wachten tot ze een mooie baan in de schoot geflikkerd krijgen. Daarnaast vormen die buitenlanders allemaal lekker groepjes, en blijven mooi vasthouden aan hun eigen cultuur en taal. En dikke klap op de billen en een flinke "FOEI" als je d'r iets van zegt, want ze mogen doen en laten wat ze willen zegt ons wetboek, er is immers vrijheid van meningsuiting. Dan moet de autochtoon wel effe d'r bij verteld worden dat voor HEM dit recht niet telt, en hij lekker zijn bek moet houden. Ik ben het met je eens, konijn, dat Nederland achteruit gaat. Vraag is alleen waardoor! In 1996 schreven Fluitsma en van Tijn een nummer dat even later door de Postbank beroemd is geworden: 15 miljoen mensen. Beetje ongepast tegenwoordig, want nu, zo'n 12-13 jaar later, zijn er anderhalf miljoen mensen bij gekomen! Even voor het gemak van Wiki geplukt: "Nederland heeft 16.428.360 (2008) inwoners, en is met 395,6/km² (2008) een van de dichtstbevolkte landen ter wereld. Vergeleken met de rest van Europa is de Nederlandse bevolking relatief snel gegroeid" Daar komt bij dat één op de vijf Nederlanders, geen Nederlander is! 20% Van onze bevolking is allochtoon! Geloof me, ik ben geen racist, goede vrienden van me zijn allochtoon. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze lopen mopperen en janken dat het in eigen land zo vreselijk was, en dan hier de kantjes er van af lopen! Je krijgt verdomme die kans hier, dan grijp hem ook! Veel Nederlanders krijgen die niet eens... Maar zoals ik al zei, iedereen vindt dat ie te weinig krijgt en iedereen vindt dat ie te veel inlevert. Maakt niet uit welke ideeën d'r worden aangedragen, maakt niet uit wie wat zegt, zo lang jij zelf maar niks hoeft in te leveren of je centen gevaar lopen is 't prima! Ben verdomme blij dat je zo veel hebt om in te leveren, en ben blij dat je zo veel hebt om belasting over te betalen. ;) |
Quote:
Dat is toch wel één van de domste opmerkingen die ik hier de laatste tijd gelezen heb. Ik vind dat ik hard voor mijn geld werk en ik baal daar dan ook gruwelijk van als ik een aanslag van 20 a 25.000 euro krijg :mad: :mad: :mad: Michael |
Quote:
En een ander kan een maand niet vreten omdat ie een bekeuring van 150 euro heeft. Ik zeg niet dat 't niet "effe vervelend" is dat je een deel van je VERDIENDE geld moet inleveren, maar ik denk ook dat jij je toch wel makkelijk kunt redden als je zo'n 25.000 euro aan belasting moet betalen, en niet echt zo héél veel te klagen hebt. En als jij die 25.000 euro moet betalen aan belasting, wat maken dan in vredesnaam die paar euro bovenop een bekeuring nog uit. ;) Waarom zijn het toch altijd de mensen die het 't beste hebben, die het hardst lopen zeuren als er ergens wat meer betaald moet gaan worden? |
Omdat diegene die het het beste hebbben er ook het meeste vaaor doendat heet commitment.
Michael |
Quote:
Dan had die ander maar niet te hard moeten rijden. En daarbij, als je geld hebt om een auto te kopen en te onderhouden/tanken dan moet je ook maar boete geld reserveren. Eigen schuld dikke bult! Ik heb ook wel eens een boete en dat komt ook nooit uit maar het feit blijft dat je iets hebt gedaan wat niet mag en dat kun je voorkomen. |
@ Breadfan; dan moet je maar niet te hard rijden, door rood rijden of je gordel dragen als je weet dat je de bekeuring niet kunt betalen.
@ Tiki Madness; zoals ik lees begrijp ik dat je een goede baan hebt en hard werkt, dat is natuurlijk super als je het zo goed hebt! maar er zijn ook mensen die zijn, afgekeurd, door gebeurtenissen tijdelijk niet kunnen werken enzovoort... en dan heb je ook nog de mensen die vrijwilligers werk doen! en reken maar dat die mensen belangrijk zijn in onze samenleving! en hoevaak heb je de frogers niet horen zeggen: ''wat ben ik blij als ik straks weer thuis ben''!!?? |
Quote:
Qua echt afgekeurden en vrijwilligers ben ik het met je eens, de ene partij is echt ongeschikt en de vrijwilligers spelen een belangrijke rol in de samenleving. |
Quote:
Ik heb niets tegen mensen die echt niet kunnen en al zeker niet tegen vrijwilligers. Maar weet jij hoe groot de groep van mensen is die afgekeurd zijn en ook echt niets kunnen als je ze hoort maar wel heel de week lopen te beunen.Ik weet waar ik over praat want ik heb zo'n lul in mijn kenissenkring. :shake: Als het aan mij lag ging de hele sociale dienst op de schop en werden al die geitewollen sokken buiten gegooid want als je maar zielig genoeg bent of problemen hebt met de nederlandse taal en ook nog eens donker getint bent dan wordt je gewoon afgekeurd of krijg je een uitkering. Zeg niet dat het niet zo is ik heb het afgelopen half jaar meerdere keren bij het UWV binnen gezeten en zo werkt het gewoon hier in nederland. Het is natuurlijk wel makkelijk als je andermans geld kunt uitdelen. Michael |
ik weet dat die groep heel groot is. die types die de hele dag tv kijken, blikken bier van de lidl drinken en sávonds met de arme buren lekker gaan barbequeën...
ook zo'n onderwerp idd, als je geen nederlands praat word je afgekeurd en krijg je een uitkering! als je in nederland woont en je hebt een verblijfsvergunning, dan moet je ook gewoon nederlands praten! |
Quote:
Ik vermoed dat je zelfstandig bent ;) . Je draait net een jaartje of 2, je verdiend lekker, hebt al wat gespaard voor wat nieuw gereedschap en een mooie bus en dan komt de belastingsdienst de boel weer verzieken. |
Quote:
Zoiets ja :thumbup: Michael |
Quote:
En al die afgekeurden hebben ook kinderen, en die krijgen ook weer kinderen, en al die lui kosten geld. Geld voor een studie, geld voor kleding, en geld voor eten. En om gezeik over "ZE KRIJGEN TOCH KINDERGELD" te voorkomen...: dat is gewoon niet genoeg om een kind op te voeden, te kleden en naar school te sturen. Die kids krijgen dus gewoon niet de kans te studeren of te werken. Al willen ze het nog zo verdomde hard. En ik ben het met je eens wat betreft die selectie van mensen om te zien wie wel en wie nou juist NIET die uitkering verdient. D'r zijn te veel mensen die een uitkering krijgen en daar totaal geen recht op hebben. Neem hen dat geld af, en verdeel dat over degenen die het verdienen. En met minder bijstandsGERECHTIGDEN kan de belasting voor de rijkeren ook gelijk omlaag. Maar net als met een inkomensafhankelijk boetesysteem, betekent dat, dat er ambtenaren van hun luie reet moeten komen, en eens echt aan het werk moeten! Quote:
Verschil is hoe die boete je leven beïnvloedt! Het moet niet zo zijn dat iemand door een foutje de rest van de maand niks te vreten heeft. Ik vergeet daarbij natuurlijk dat iedereen in dit topic perfect is, dat jullie allemaal geen foutje maken, niet per ongeluk een bordje missen waar 50 op staat. ;) Fijn die perfecte wereld he. :thumbup: Quote:
Dat geklets bedoel ik dus! Diegenen die de centen hebben leven een luizenleventje. Die gasten die moeten ploeteren om rond te komen, dat zijn degenen die echt hard moeten werken! Het is al eerder gezegd door iemand anders, maar ik zal het nog eens zeggen: ik wens iedereen hier een beetje pech en ongeluk toe, dat iedereen maar wat tegenslagen mag hebben, en iedereen eens moet rond komen van een bijstandsuitering. Misschien dat dan dat gezeur over dat geweldige leven in de bijstand afneemt... Quote:
Zoals gezegd: iedereen maakt per ongeluk eens een foutje, maar daar hoeft iemand in de bijstand niet zo onder te lijden dat er een paar weken geen geld meer is om in BASISbehoeften te voorzien. Dat is namelijk dat verschil dat er duidelijk totaal bij niemand in gaat: een rijke stinkerd kan niet direct in al zijn LUXEbehoeften vorozien, een bijstandsgerechtigde komt in de knoei met het voorzien in BASISbehoeften door die klote bekeuring. Dat is mijns inziens een "beetje" krom. En die Frogers zeggen dat omdat ze opeens beseffen dat het toch wel verdomme HEEL zwaar is met zo weinig centen rond te komen! Ik heb met genoeg mensen gewerkt die gewoonweg niet meer aan een studie konden beginnen omdat het er financiëel niet meer in zat. Ze WILLEN het wel, maar het gaat gewoon niet meer. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens, en dan nog eens zien of je er dan nog zo over denkt. ;) Quote:
Studenten krijgen ook toetsen op school nadat ze één jaar Frans hebben gehad. Die taal hebben de meesten nog nooit gesproken, maar ze worden wel geacht die taal na een jaar enigszins te beheersen. Doe dat hetzelfde met allochtonen! Komen ze hierheen? Prima! Maar spreken ze na 'n jaar nog niet voldoende de taal, en zijn ze niet goed ingeburgerd, zet je ze weer terug op de boot naar huis! Als je verdomme niet eens de moeite doet een taal te leren om zo een door oorlog geteisterd land uit te kunnen, hoppa de welvaart in, dan is die oorlog thuis niet erg genoeg, of wil je er gewoon niet hard genoeg vandaan, en kun je net zo goed opdonderen terug naar huis! |
Quote:
AMEN :thumbup: Michael |
@ breadfan
natuurlijk kan het dat je een keertje een foutje maakt, maar door er goed op te letten komt dit erg weinig voor. en het is natuurlijk erg dat je hierdoor niet in je basisbehoeften kan voorzien! natuurlijk heb je een keer haast, maar de gemiddelde politie agent heeft daar heus respect voor! verder denk ik dat we gewoon niet teveel moeten zeuren, iedereen heeft hier; drinkwater, eten, verzorging, & vervoer (OV, auto enz..) van die buitenlanders, ik zit zelf in de 3e mavo, vorig jaar heb ik godzijdank frans afgesloten (met een 3). daarbij kwam ook dat ik dacht''wat moet ik met die klote taal''! maar als je in nederland woont moet je de taal gewoon spreken en niet van je zoon of dochter afhankelijk zijn om boodschappen te doen! als ik in frankrijk zou wonen zou ik de taal ook willen spreken, anders moet je elke dag in de supermarkt naar de crossaint vragen! |
Hey Broodtrommel, werk jij eigenlijk al?
|
Quote:
Jawel. ;) |
Quote:
En om even te laten zien dat een niet kwaad bedoeld foutje in een klein hoekje zit hoef je blijkbaar niet eens ver te zoeken: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51236 Je doet er niemand kwaad mee, hebt er geen kwade bedoelingen mee, en toch krijg je een niet al te zuinige boete... |
Quote:
Fulltime of parttime bij je studie :) |
@Breadfan
tja, das inderdaad geen zuinige boete. |
Quote:
Op dit moment parttime, omdat er fulltime nog even niks te vinden is. Studie zit er voorlopig niet in omdat IB-Groep nu al 'n aantal jaar aan 't naaien is met de studiefinanciering. M'n studie is vorig jaar stopgezet, en afgelopen maand heb ik voor 't eerst de reguliere stufie gekregen... :screwy: ^^Dus ook een van die voorbeelden van mensen die het wel willen, maar gewoon de kans niet echt krijgen. Studiejaar volledig afgerond, maar IB-Groep was "even vergeten" me als student in te schrijven. Gevolg: geen student, geen studiepunten. Daarnaast al een aantal jaren in aanmerking gekomen voor een uitkering, maar nooit aangevraagd. Simpelweg omdat ik van mezelf vind dat ik wel kan werken. Ik vreet je belastingcenten dus niet op. ;) Zijn de argumenten trouwens al op, omdat we nu naar fouten gaan zoeken bij degene die niet je eigen mening deelt? :confused: |
Quote:
Argumenten zijn niet op, vroeg me alleen af of je al werkte, je hoeft niet heel de tijd alles in te vullen voor me op deze manier. Jij bedenkt voor mij dat ik naar fouten opzoek ben van jou omdat jij mijn mening niet deelt. Dat is een beetje triest. Ik deel je mening niet, op een paar punten ja. Ik zie alleen niet het nut van het heel de tijd aandragen (debatteren) van punten door mensen die te veel verschillen. We zullen elkaar toch nooit tegemoet komen, daarvoor liggen we te ver uit elkaar. En ik haat lange teksten ik ben toch meer een spreker. Wel wil ik nog kwijt dat je ons wat tegenslagen wenst maar je niet eens weet wat mensen allemaal mee hebben gemaakt. Je hoeft niet perse iets mee gemaakt te hebben om jouw visie/mening te delen. Ik denk daar anders over en heb echt wel het nodige meegemaakt ;). Owja en ik werk ook partime op het moment ;) |
Nja, wat die tegenslagen aangaat weet je hopelijk best wat ik bedoel. Gewoon eens krap bij kas zitten. En dan niet een weekje, maar een paar maanden, een paar jaar. Dan merk je dat het voor veel mensen niet weggelegd is hun toekomst te veranderen, al willen ze nog zo hard.
En er wordt gezegd dat wanneer je arm bent, je maar geen auto moet nemen, maar geen merkjes moet kopen, en niet op vakantie moet gaan... eens zien hoe het leve is van die rijken als je ze al die dingen afneemt. Ik bedoel gewoon dat veel mensen niet begrijpen wat het is om geen centen te hebben, om bijvoorbeeld eens gewoon vol te tanken. Wat met anderen in het verleden is gebeurd weet ik niet, en ik doe ook niet alsof ik het weet. Het is alleen wel zo dat veel mensen er makkelijk over praten hoe het is om geen geld te hebben, en je daar zonder hulp uit te werken. ;) |
Wij zoeken nog 40 chauffeurs.. en betalen de opleiding.... geen hond die er op afkomt.
|
Gezeur met je StuFi? Ach gut... Ik heb nooit ene cent StuFi gehad van de overheid, ik ben dus een self-made-man. En omdat ik het nu goed doe (en daar heb ik verdomd hard voor gewerkt en mag dus 20 jaar schuld afbetalen - rente niet aftrekbaar!!) mag ik de overheid extra spekken.
Maarja, we verraken in persoonlijke gevallen, dat is een eindeloze discussie. Wat ik met mijn vorige opmerking op doelde, Broodtrommelt, is een kleine peiling of jij wel contact had gehad met 'mijn' kant van de lijn - aangezien je zo'n sterke meningen hebt over mensen die zogenaamd geen contact hebben met de door jou omarmde kant. We zijn uiteindelijk allemaal zoogdieren. Toevallig zijn we wat verder ontwikkeld geraakt dan de gemiddelde oerang-oetang (uitzonderingen daargelaten), maar uiteindelijk komt het leven neer op overleven, is een natuurlijk gegeven. Gelukkig hebben we dus een sociaal gevoel en systeem ontwikkeld, maar dat de neanderthaler die het hardste kan rennen de mooiste biefstuk heeft, heb ik nog altijd geen moeite mee. Dat de grothangende neanderthaler ook wat moet eten is geen enkel probleem, maar als hij de biefstuk van de hardlopende neanderthaler probeert weg te harken komt er minimaal wat gesputter van...dat soort discussies (dit soort discussies) houden de boel nou eenmaal in balans. (en mijn persoonlijke mening is dat de balans een beetje doorhangt in NL). |
Quote:
Klopt, heb ik nooit ontkent. Maar dat komt niet door alle mensen die niks doen, maar door de mensen die het wel kunnen, maar doen alsof ze het niet kunnen en daarvoor beloond worden met een uitkering. En wat betreft die Stufi... Ieder krijgt z'n centen elders vandaan. En nou zij het zo dat de baantjes die ik sinds m'n dertiende heb gehad niet voldoende waren om m'n studie te betalen, en vanaf het moment dat het van toepassing was ook het eten en onderdak. ;) In het begin is gezegd niet alle mensen over een kam te scheren, maar dat schijnt met werkelozen wel te mogen, althans zo oordelen veel mensen. Straf diegenen die op hun luie reet zitten te GENIETEN van een uitkering, maar niet hen die hun best doen, en het moeilijk hebben ondanks hun uitkering. ;) 't Land is gewoon te vol om die enorme groep werkelozen te steunen met het inkomen van dat kleine groepje mensen dat wel werkt. |
Quote:
Link? :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:48. |