Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   GESTOLEN VOLKSWAGEN'S (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61311)

SpeedRocker 17-10-2009 11:20

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Welkom in Schiedam inderdaad ;)
Bij de Jetta van een vriend van me hebben ze ook pas de sloten vernaggeld door er met een schroevendraaier in te porren.
Stelletje vandalen. :mad:

Wanneer kan ik die kist nou bij je op komen halen? :D

rickkuipers 17-10-2009 21:26

Quote:
Originally Posted by Richard
wel eens zien staan op de carpool.. zal eens opletten

wanneer zien staan dan ?

Richard 17-10-2009 21:31

volgens mij wel eens meer dan een jaar geleden een aantal keren

ScareMercy 19-10-2009 21:32

Ingebroken -> Gennep, Golf mk1 monacoblauw.. laptop weg

Hallo,

Vandaag is er ingebroken in mijn golf 1 uit '81.
Ik stond geparkeerd op het wilhelminaplein in Gennep (bij de Alberthein, addeco). Het was tussen 15:00 en 15:30. Ik ben een half uurtje bij addeco binnengeweest, heb daar voor het raam gezeten. Maar heb niets gezien. Ze hebben mijn slot geforceerd, midden op het plein. Het gevolg is dat mijn klink nog maar half aan de deur hangt. Dat mijn laptop is weggehaald ; Toshiba p300-1fy in een bruine tas met blauwe accenten. En mijn beide chemie boeken van school zaten ook in die tas.

Als er iemand iets aangeboden krijgt of iets heeft gezien, hoor ik het graag.

Ik weet dat ik hem voor 99,999999% nooit meer terug zie... Maar niet geschoten is altijd mis.

oettinger_18 19-10-2009 23:16

Het is heel rot maar waarom laat je een laptopn achter in je auto? Zo kan je 80% verwachten dat hij wordt meegenomen majah die zie je vast niet meer terugg

mverh85 20-10-2009 07:54

Inderdaad, waardevolle spullen altijd meenemen, maarja het gebeurd erg jammer.
Was je laptop niet verzekerd? success ermee!

ScareMercy 20-10-2009 09:12

Het klopt natuurlijk dat ik hem mee had moeten nemen, maarja.. had haast en ben hem glad vergeten. Was wel verzekerd, maar krijg maar maximaal 500 euro terug voor een 3 maanden oude laptop van destijds 800 euro. Nu scheelt het dat de laptop goed in prijs is gezakt naar iets meer als 600 euro. Maar het gaat eigenlijk meer om de data die er op staat en de boeken en aantekeningen die in de tas zitten.

sixpack 20-10-2009 09:22

Das zeker balen....

p.s. heb je wel eens in de buurt zien rijden..

ScareMercy 20-10-2009 10:17

Quote:
Originally Posted by sixpack
Das zeker balen....

p.s. heb je wel eens in de buurt zien rijden..

Dat kan wel eens kloppen ja. Ben de bora wel eens tegengekomen, rij elke dag op en neer naar Boxmeer.

Wou de a3 velgen toen ook door jou laten omboren. Heb alleen uiteindelijk besloten om voor adapters te gaan.

Siepeltje 22-10-2009 12:10

Cabrio is weer gevonden.

Auto reed nog in de buurt rond... Een andere clubgenoot zag hem rijden, is achter hem aan gegaan en heeft hem klem kunnen rijden.

Bestuurder is er vandoor gegaan, maar de auto is terecht. Staat nu bij de politie voor onderzoek.

1982kameiX1 22-10-2009 12:14

Quote:
Originally Posted by Siepeltje
Auto reed nog in de buurt rond...

dan ben je echt een enorme dumb-ass.

gelukkig iszie terug :thumbup: Iets bekent over de staat? Schade?

Siepeltje 22-10-2009 12:29

Nee idd, ik had verwacht dat de auto al ergens in het buitenland zou zijn. Of uit elkaar zou liggen voor de onderdelen.

De politie heeft de dader al opgepikt, was een bekende van hun.

Auto heeft wel wat schade, aan de achterbumper. Verder weet ik het nog niet. Komt wel als die terug is.

joostvw 22-10-2009 12:46

kijk das goed nieuws!
hoor je niet vaak dat ze hem nog terug vinden, al helemaal niet op deze manier.
wat een sukkel is dat geweest zeg.
hoop dat je de schade vergoed krijgt.

Siepeltje 22-10-2009 12:52

Het is niet mijn auto hoor.

Maar van een goede bekende/club genoot. Ik zou hem binnenkort wel helpen met het opknappen van de auto.

rickkuipers 26-10-2009 17:44

GESTOLEN mk2 Fire And Ice

http://waldnet.nl/wn/nieuws/26705/P...aanrijding.html
Toeval????????

15okt 2009 tussen 7.00 en 16.00uur gestolen bij de
Carpoolplaats te Marssum(frl) tegenover de Golfbaan.

Kenteken: ZB-FG-64
Kmstand: 159.000
Motor: 1.8 90pk

Ramen zijn niet meer geblindeerd, in de tekst op de ramen staat http://WWW.VWFORUM.NL in het wit
foto's spreken voor zich....
Heeft rechtsvoor schade aan het scherm en grillstrip bladderd af, verder geen schade.
Achterklep zit geen ruitenwisser en slot meer in, de kenteken uitsparing nog wel.
Originele kleur en stickers, er hangt een aapje aan de binnenspiegel.

Waardeer je eigen door met je poten van andermans dingen te blijven!!!

Domi 26-10-2009 17:52

Tja, staat verder niks bij. Je hebt paars en paars. In het donker zaL je niet snel zien dat die van jouw paars is.

remko 28-10-2009 17:38

Karmann Ghia gestolen in Brabant

Kunnen jullie uitkijken naar mijn Karmann Ghia hij is vannacht gestolen in Mierlo
kleur rood / wit dak
stond op stalen witte wielen en smartbandjes voor
kenteken DE-60-36
chassisnummer 145630009
hebben jullie info of ergens zien rijden hoor ik het graag
mochten jullie info hebben over onfrisse mensen in een zwarte VW bus hoor ik het graag!

Remko
0630420443
0621204488

Dub-Detail 03-11-2009 16:09

Ik snap niet dat ze dat kunnen verbergen.
Die onderdelen belanden toch vanzelf in het circuit waar de eigenaar van dat type auto ook in actief is.
Onvoorstelbaar.
Gr

vinnietuning 01-12-2009 00:02

Velgen Gestolen, Graag Allemaal Opletten Of Ze Te Koop Komen!!!

een vriend van me is velgen liefhebber.. nou is bij hem uit de schuur een aantal sets velgen gestolen. dit allemaal is gebeurt op donderdag 26nov.. mogelijk een audi a4 en een zwart busje bij betrokken met nl kentekens.

dit zijn de velgen die gestolen zijn:

4x Mercedes AMG driedelige velgen. De velgenbedden zijn net opnieuw hoogglans gepolijst. Er is geen stoeprandschade en de boutjes zijn in nieuwstaat.

De velgen kunnen indien gewenst omgebouwd worden naar een bredere maat.

Velgen:
Voor : 5x112; 8,5Jx17 ET 30
Achter : 5x112; 8,5Jx17 ET 30

Banden: Voor: 235/45/R17 Dunlop 5,5 - 7 mm profiel.
Achter: 235/45/R17 Dunlop 5,5- 7 mm profiel.

------------------------------------------------------------------------

BMW Breyton Magic Sport 22 inch, waarvan de velgbedden opnieuw gepolijst zijn. De huidige banden zijn bedoeld voor een X5, maar met andere banden passen deze velgen ook op een BMW 7-serie.

Kenmerken velgen:
Voor xxJ x 22
Achter 11J x 22

Kenmerken banden:
Voor: 285x35x22 Kumho beide 7mm
Achter: 285x35x22 Dunlop op de slijtage indicatoren(moeten vervangen worden).

-------------------------------------------------------------------------

BMW Alpina 21 inch Originele Breedset 9J en 10,5J Michelin

BMW Alpina 21 inch Originele Breedset 9J en 10J met Yokohama banden.
Deze velgen zijn in opdracht van Alpina door BBS geproduceerd. Het is een ideale set voor een BMW 7-serie e65, maar een e38 zou ook kunnen. Eventueel voor de 5-serie e60, maar dan moeten er andere banden op.

Kenmerken velgen:
Voor 9J x 21
Achter 10,5J x 21

Kenmerken banden:
Voor Yokohama Advan Sport 255/35/21 profiel RV 6,5 mm LV 6,5mm
Achter Yokohama Advan Sport 295/30/21 profiel RA 6mm LA 4,5mm

------------------------------------------------------------------------

4x Mercedes AMG driedelige velgen. De velgen zijn volledig gepolijst.

Velgen:
Voor : 5x112; 8,5Jx17
Achter : 5x112; 10Jx17
12 01 0 MB2
10Jx17 H2 E17
C740 0146

-------------------------------------------------------------------------

Dit zijn originele tweedelige BMW e65 7-serie velgen geproduceerd door BBS voor BMW. Dit type is door BMW ook geleverd op de 5-serie e60 en de 6-serie e63/e64.

De velgbedden zijn opnieuw gepolijst in spiegelglans en daarna niet meer gemonteerd geweest. Er zijn dus geen krassen of stoeprandschade.
De velgen zijn opnieuw gebalanceerd. De harten en boutjes zijn ook erg netjes. Het is een nette en zeldzame set.

De nieuwprijs van deze velgen bij de dealer is ruim 5500 euro.

Kenmerken velgen:
Voor: BBS RS 847 9Jx20 ET 24
Achter: BBS RS 847 10Jx20 ET24

Kenmerken banden:
Voor: Michelin Pilot Primacy 245/40/R20 95Y Profiel: 2x 5-6mm
Achter: Continental Sport Contact 2 275/35/R20 102Y Profiel: 2x 7-7,5mm

MOCHT JE NIEUWS/TIPS HEBBEN NEEM DAN CONTACT OP MET MIJ VIA VINNIETUNING@HOTMAIL.COM OF 06-46035477 GRAAG ALLE INFO DIE JE MAAR HEBT.. IS MEER DAN 10.000EURO AAN VELGEN~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EVT FOTO'S VAN DE SETS OP AANVRAAG :thanks:

breadfan83 01-12-2009 00:05

Waar is dit ongeveer gebeurd? Ik zou niet de exacte locatie geven, om niet nog meer tuig te tippen....

Maar dit is toch ook gewoon niet normaal meer. Stel mafkezen bij iemand binnen gaan om velgen te jatten! :screwy:

En foto's zou ik er sowieso bij zetten als ik jou was. Dat blijft een stuk beter hangen dan een enorme lap tekst...

smeerpeer 01-12-2009 00:15

Wat een fuckers!
Ik zou er ook afbeeldingen bij zetten; blijft veel beter in het geheugen hangen.

Voor wat het waard is: ogen en oren zijn geopend.

vinnietuning 01-12-2009 00:57

thanks mensen.. ik ga gelijk foto's vragen van hem die ik hier kan plaatsen.. de bestanden die ik nu heb kan ik niet plaatsen.

het is in amersfoort gebeurt trouwens.. en jah honden zijn het, hij heeft vaak hele exlusieve velgen te koop staan, mischien dat dat sommige niet kan weerhouden :mad:

vinnietuning 01-12-2009 19:18

foto's toegevoegd.. denk zelf dat de daders mischien bij hem 1 set een x gekocht hebben of zijn gaan kijken bij een set.. en daarna de diefstal hebben gepleegd!!!

VWFARMER 02-12-2009 12:18

Golf 3 Gestolen

Namens een club genote van me meld ik dit

Gestolen

In Zwanenburg in de nacht van 23 op 24 november 2009.

Metallic "aparte" kleur groen.
Volkswagen golf 3 vr6

42-GS-LV

interieur: zwart/donkergrijs recaro

Achterkant van de auto volledig gecleaned (glad gemaakt), vw teken achterop niet meer te zien.

Grote velgen.
17inch Toora met redelijk goede banden

Benzine
apk tot 20-03-2010

Foto's kan je hier zien

http://link.marktplaats.nl/299825267

Mocht je wat horen of zien, neem dan contact op met dit nummer 0653418154

René 22-12-2009 07:53

gestolen: Golf II GTI 16v (rood, met Ring sticker, 40-TP-DZ)

copy paste vanaf Nurburgring.nl:

Quote:
Afgelopen nacht (tussen 00:00 en 08:00) in Utrecht gestolen, de fraaie, originele Golf II GTI 16V van een vriend van me Dit was zijn/onze Ring auto... (voor de wakkeren: ja, dit is de ex-Nynke Golf)

Wellicht kansloos, maar mocht iemand hem zien of ergens digitaal tegenkomen, dan graag een seintje! (hieronder de GTI in beter tijden)

Ik hoop ook dat hij terug wordt gevonden, maar mijn vermoeden is dat hij niet "toevallig" is gestolen, want de accu
stond binnen aan de lader en hij was door een laag sneeuw erop niet eens zo herkenbaar. Vermoedelijk op een trailer gezet ofzo...

Alvast bedankt!

Groeten, Edwin

Der Ghopmeister 22-12-2009 08:05

altijd jammer als je zoiets overkomen moet! succes met t vinden :thumbup:

monark 22-12-2009 08:53

echt jammer dat ze niet van een ander zijn spullen kunnen afblijven,suc6 met het de zoektocht.

gr pieter.

vinnietuning 27-01-2010 19:03

GVD!! Vannacht bezoek gehad van dieven. Ingebroken in de Golf 3 en creme lederen interieur gestolen. Voorstoelen, achterbank, hoedenplank, tunnel, pookhoes etc! :evil:

Aangifte gedaan. Politie vond het zo'n rare en zo'n specifieke inbraak dat er een buurtonderzoek ingesteld word. Lijkt mij raar als niemand wat gezien of gehoord heeft aangezien wij in een appartementencomplex wonen die staat in een u-vorm en middenin geparkeerd word.

Dus wees gewaarschuwd als je je auto op MP zet (hij stond namelijk te koop). Wij hebben eerlijk gezegd niet gekeken naar het 'bekijk op kaart'. Marktplaats is zo lief om die sowieso maar even voor je aan te vinken :evil: Zo konden ze de Golf dus makkelijk vinden :(

Resultaat; een onverkoopbare Golf, over 3 dagen zou die verkocht zijn :? Stelletje klootzakken!
Raar genoeg hebben ze de moeite niet gedaan voor de deurpanelen en andere delen te stelen :?

ik vind het persoonlijk ook niet slim dat het gestolen is.. deze kleur zie je namelijk niet veel het is meestal echt beige of creme.. geen grijs/creme, verwacht het wel terug te vinden of komend seizoen op een meeting te zien.. behalve als ze alles bekleden :roll:

voor degene die het niet kennen

Mensen; zouden jullie willen rondkijken of je dit interieur ergens ziet of misschien ergens aangeboden krijgt?? Ik hoor het graag!

sixpack 27-01-2010 20:33

Damm! jij had toch een rode vari ? ( had ik zat. trouwens niet gezien)
suc6 met de afhandeling !

breadfan83 27-01-2010 20:37

Tering, dit is toch gewoon te gek voor woorden.

Veel succes d'r mee man!

Benji 27-01-2010 20:54

Echt balen Vinnie, hopelijk komt het interieur weer boven water.

De Pul 27-01-2010 21:16

tis niet de eerste keer dat dit gebeurd,een kennis van me heeft het laatst ook gehad.
velgen,navi en interieur verdwenen van z'n Caddy III.
evengoed een kutgeintje:shake:

vinnietuning 27-01-2010 21:26

rode vari voor de daily en de golf mk3 voor de hobby..

echt dikke *#grrr#* zooi :mad: :evil: :chair: :stick: :rant:

zo staat hij er nu bij :(

vinnietuning 27-01-2010 21:27

zelf delen van de kenteken papieren laten liggen.. vento koplampen en 92 gril laten liggen?? deurpanelen laten zitten???

Hennuh 27-01-2010 21:36

Gewoon de tijd nemen om een interieur te jatten, echt bizar!!!

Edition-Blue 27-01-2010 21:37

Echt bizar !!
Zal mn ogen voor je open houden !

MuddyMagical 29-01-2010 09:28

Opvallende Golf 3 VR6 gejat in Schijndel

Politie zoekt opvallende gepimpte auto
(Novum) - De politie in Noord-Brabant is op zoek naar een opvallende gestolen auto. De dinsdagnacht in Schijndel gestolen auto is makkelijk te herkennen. De politie hoopt dat iemand de paarse Volkswagen Golf 3 VR6 met goudkleurige velgen en een tekening op de motorkap heeft zien rijden.
Politie zoekt opvallende gepimpte auto

De gepimpte auto werd aan het begin van de nacht gestolen van de Baselaarshoef. Mensen die de auto na dat moment nog hebben gezien, wordt gevraagd de politie te bellen.

http://opmerkelijk.nieuws.nl/583843...e_gepimpte_auto

Misschien dat iemand wat heeft gezien. Ik denk dat we hier toch wat scherper zijn op zulke Volkswagens dan andere mensen.

Richard 29-01-2010 09:35

op andere forums ook al gezien.. daar werd gezegt dat de auto waarschijnlijk uit zijn lijden is verlost

dekilo 29-01-2010 09:37

LOL inderdaad een vw fan heeft hem het kanaal in gegooid!

MuddyMagical 29-01-2010 09:41

Hahahha, je kan inderdaad vragen stellen bij de kleurkeuze en de smaak van de eigenaar, maar het is en blijft iemand's auto waar hij/zij lang aan bezig is geweest, veel geld in gestopt heeft en trots op is. Al ziet je auto er niet uit, dan nog.

Gisteren heeft iemand mijn halve voorbumper eraf gereden terwijl mijn auto stond geparkeerd en de dader heeft geen briefje achtergelaten. Nu weet ik dat mijn auto niet echt een beauty is omdat ik deze nog aan het opknappen ben, maar je blijf met je poten van iemands bezit af en als je per ongeluk schade veroorzaakt laat je je gegevens achter.

All times are GMT +1. The time now is 01:22.