![]() |
Quote:
dat stuurtje is echt geweldig zeg waar zijn die ergens te verkrijgen ? want dat vind ik stiekem erg mooi haha groetjess |
ziet er top uit :thumbup:
zit er ook aan te denken om te doen maar dan met een MK3, maar hoe zit dat met apk en de stevigheid? |
|
Erg mooi geworden Kaz :thumbup:
|
Mooie kar!!! gave upgrades!
|
mooi!
|
Veel beter deze velgen, heb je nog een foto van een totaal shot?
|
Quote:
Bedankt, die heb ik nog wel jah :D Zal ze vanavond nog even posten :thumbup: |
Hele leuke golf 2 zo Kazzo!
|
|
Leuk golfje :thumbup:
|
|
Heel mooi golfie maar...
HAAL DIE TREKHAAK ERAF !!! :D:D:D ;) |
Quote:
want? omdat het zo verrekte handig is om de buurman te vragen of je z'n auto mag lenen als je even snel wat bij de kringloopwinkel moet dumpen? mini velgen staan um super! |
Quote:
Precies, heb wel es mijn motor op de trailer mee :thumbup: Dus het is echt verrekte handig :D En met achteruit parkeren zeer makkelijk, weet je precies wanneer je moet stoppen :D ;) |
Zo op de auto zit weer een apktje, compleet nieuwe remmerij rondom incl. leidingen enz. Ben er denk ik wel bij op meet asten:D
|
Quote:
vandaar dat ik hem bij je schoon pa zag staan :D |
|
Quote:
Klopt samen behoorlijk wat dingen nieuw erop gezet, weet ik ook zeker dat het goedkomt :thumbup: :D Auto is voor mij dan nu zo goed als af :rolleyes: |
is op die laatste foto nou de trekhaak eraf? :D
|
Stoer ding zo met die wielen!
|
Quote:
Haha, nee schijn bedriegt ;) |
Quote:
Bedankt Lennart, de jouwe is ook dik geworden en ook lekker op 17inch :thumbup: |
|
Ik zeg doen! :thumbup:
|
JA idd!! Net wat Stijn zegt!!
DOEN !! :D |
Ik zeg doen! :D :D
|
Is idd een leuk interieur uit een MkIII Edition!
Dikke bumpers monteren is mooi, maar ff moeilijker met je trekhaak; je binnenbalk van je dunne achterbumper IS nu in wezen een deel van je trekhaak en moet je dan in/achter je dikke bumper fixen. Bovendien moet die trekhaak door een gat dan... |
Dunne bumpers houden, absoluut!
Ook vind ik 'm iets te laag. Verder érg dik!! :thumbup: |
|
Staat weer netjes, enkel even de deurpanelen in het zwart vinden en dan dan het helemaal super! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:06. |