![]() |
nog spullen nodig? volgens mij zag ik een coupe op de sloop staan hier
|
ah.. Zonde.. Wel een gave bak. Het was dat "Lateralus" niets in mijn oude 2f coupe zag, anders had ik deze heel graag willen hebben :D
Nu ik dit zo hoor, is het nog wel een onderhuids projectje.. |
tis geen nieuwe! :D
ik vin um wel rete gaaf. plat met een paar mooie hoepels. die grill is ook echt gaaf. |
ben er net een paar uur mee bezig geweest,het volgende gevonden;
~A-stijl massapunten maakten zo goed als geen contact,waardoor de koelvin niet aansloeg etc. ~in de ontstekingskabelboom zat gigantisch spannings verlies door gesmolten kabels. ~de spanningsregelaar van de ontsteking was doorverbonden(niet aangesloten dus). dit is allemaal verholpen,heeft verschillende problemen opgelost en de vonk teruggebracht maar blijven lopen wil ie nog niet:shake: achter de zekeringkast hangt ook nog van alles los waarvan de herkomst onduidelijk is(waaronder 2 dikke constant + kabels :confused: ),dat wil ik uit proberen te zoeken en ik vermoed dat het uiteindelijke probleem in het contactblokje zit,dus die ga ik morgen bestellen en dan zien we wel weer..... hij loopt iig wel weer,maar zodra ik meer verbruikers inschakel slaat de motor af(spanning op de bobine valt weg) updates will follow:thumbup: |
lekker aan t hobbyen lees ik wel. Nou succes. Hoop voor je dat ie gauw weer loopt. (goed loopt ) gr spreek je.
|
Quote:
nou ik kan dit er op het moment eigenlijk heel niet bijhebben,heb net in m'n huis de badkamer eruitgeslagen en daar moet ook weer wat in ben ik bang... :tongue: vind het gekste nog dat ik er samen met johan(lateralus) zo'n 10km probleemloos mee heb gereden :screwy: hoe is het trouwens met die kompressor afgelopen andy? |
badkamer
mn neefje heeft op autocad een tekening gemaakt dan gaan ze met de flowjet een plaat snijden en de buizen gaan van vierkant naar rond zodat er geen drukverlies is
ze zijn dus heel wat van plan :thumbup: en met de badkamer kuipje met een douchekop is genoeg toch :D |
alles is weer in orde,een of andere slimmerik heeft na het kapotgaan van de kachel en achterruitverwarming-relais beslist dat er helemaal geen relais tussen hoeft en de hoofdstroomkabel gewoon op een overige zekering gezet waardoor er een heel zwikkie kabels weg was gesmolten e.d. het mag een godswonder heten dat ie niet tot de grond is afgefikt....de isolatie drupte gewoon van de kabels als je alles tegelijk inschakelde. morgen nog 1 stekkertje solderen dan zou alles weer tiptop moeten zijn,d.w.z. geen kabels meer over en alle gare zooi vervangen incl. relais.
|
:eek: meen je niet :screwy: gelukkig op tijd achter gekomen dus :thumbup:
|
weer een mazzeltje dus...
mooi dat het weer verholpen is. |
is ie toch bij de juiste persoon terecht gekomen :thumbup:
|
ja gelukkig leeft ie nog,wel veel werk aan gehad....
vanavond even afbouwen en wat roestplekken in de antiroest zetten,dan kan ie (eindelijk) als daily gebruikt worden. ghoppie is een nieuw voorruitrubber voor me aant regelen;)die is zo lek als een vergiet. volgend jaar de roller erover en plat op z'n bek met LM-repro's en op W'see aan denk ik:D:D |
gaan er best veel dan.
ik ben ook van plan om richting de see te rijden met mn golf. maareh geluk heb je maar dat hij niet afgefikt is. voor hetzelfde geld gaat je huis of garage dan mee. en is dat voorruitrubber zelf gaar of ligt het niet gewoon aan roestvorming onder het rubber? |
Morgen heb ik die prijs voor je van t rubber vandaag niet echt meer aan toe gekomen was nogal gekken werk :screwy: net pas thuis.....
|
weet het nog niet hoor,we willen eigenlijk met de complete club gaan.
ik ben er al wel over uit,maja dat zegt weinig;) en dat raam lekt door een combinatie van gaar rubber,acrylaatkit en roest...:screwy: @arjan,ik wacht op je belletje:D |
elektraproblemen zijn verholpen,heb de ruit provisorisch dichtgekit en de roestplekken behandelt zodat het niet verder roest.van de winter eerst maar eens zo rijden,na de winter verder klaarmaken.
|
foto's.....
|
Quote:
idd gerben foto's willenw e zien ;) gr. Martijn |
Zo'n coupe is nog leuker in ieder geval, goed bezig dus.
|
raampje er nog uit,zat oppervlakteroest onder;
![]() ![]() ![]() tot zover de pics,hou jullie op de hoogte:D |
nieuw voorruit rubber had je toch ook besteld :D
|
klopt,nog bedankt arjan:)
|
:D :thumbup:
|
de lekkerij is ook verleden tijd,kwam dus echt alleen bij de voorruit weg.
heb er nou kit omheen geflubberd,als ie gerold gaat worden doe ik het netjes(nieuw rubber eromheen en roest behandelen/lassen) |
vandaag een poging gedaan om een nieuwe radio aan te sluiten,na 2 uur heb ik het opgegeven.....de radio werkt en 1 speaker geeft geluid:screwy:
achter de radio 10 kroonsteentjes gevonden met een heel regiment verschillende stukjes kabel.ook was de hoedenplank om zeep geholpen,heb er maar een set 6x9's ingezet.de voorspeakers op het dashboard zijn ook naar de knoppen,morgen ofzo maar eens wat nieuwe kabels trekken en nieuwe speakers scoren voor voorin.ook heb ik ontdekt dat 1 achtergordel afkomstig is uit een opel:shake:, de pinnen waar de rugleuning van de bank mee vastschuift zo krom als een hoepel zijn en de bestuurdersstoel eigenlijk een bijrijdersstoel is.... m.a.w. ik heb er nog een flinke bak werk aan. het scheelt wel dat ik er elke dag leuke reacties op krijg:D:D |
En toch vind ik dat altijd wel leuk... lekker een beetje bezig zijn met je auto en al die ellende die de afgelopen eigenaren hebben achter gelaten weer in orde te brengen. Hbe je straks helemaal een goed gevoel bij de auto. Dus.... goed bezig ;)
|
idd goed bezig gerben :thumbup:
|
Quote:
ik vind het meestal ook wel leuk,maar dit komt eigenlijk een beetje ongelegen...maargoed komt allemaal wel weer voor mekaar :rolleyes: |
tja, were would you be without a polo :dunno: :D :D
Dit soort klusjes komen altijd op momenten dat je er niet op zit te wachten. Gelukkig heb je nog het geluid van de 5-cilinder, dan heb je niet echt een radio nodig. :D |
ehh martijn,de polo is verkocht....;)
de heerlijke 5-cilinder roffel heb ik nog wel:D:D |
oh man, goioi er een quattro-onderstel onder en vermaak je met dit weer
|
mag ik wel rap wezen,het dooit (gelukkig) weer...
wat een ^(^)%$-zooi,die sneeuw:shake: |
vind het erg jammer.. van mij mag het zo tot april blijven
|
vandaag trouwens nieuwe voorspeakers erin gezet en nieuwe kabels getrokken.
ook de opel-gordel met onderdelen van een kever-gordel weer een beetje netjes gemaakt,het valt zo goed als niet meer op dat het anders is.dashboard weer netjes opgebouwd en het blok afgesteld.nou nog een subkist in elkaar schroeven en de stoelen/achterbank laten bekleden en een ander stuur zoeken,dan is het interieur klaar. |
Quote:
ik zal aan de lieve heer vragen of ie int vervolg zn zooi dan alleen bij jou wil dumpen ;) :thumbup: |
vraag dan gelijk even of hij de afval container bij ons ophaald, want die mietjes rijden niet
|
Quote:
whahahaha :screwy: :D :D |
vandaag een ritje meegereden in de rode duivel ;)
best een geinig wagentje hoor gerben. |
Quote:
dankje joost :thumbup: :D |
my pleassure
|
All times are GMT +1. The time now is 05:26. |