![]() |
Ik heb er net 1tje besteld :( .. als je iets eerder was geweest was ik wel even aan komen rijden..
|
Achterlip heb ik ook wel voor je, die was toch ook stuk? Tenminste dacht ik te lezen.
|
Misha, kut. Annuleer die zending dan !
Joentje is mn maat, die heeft goed spul :) |
Die is gewoon heel, maar ik wilde eventueel een v6 lip.. maar dat doe ik voorlopig niet.
Mijn buitenspiegel is al binnen.. rechtse grote in LY3D, voor 6 tientjes!!! Vet relaxt :cool: |
Zojuist met Monsieur Weiterberge de grote spiegel al gemonteerd!!
Vet relaxt, ziet er prima uit... morgen eens checken in het licht! |
Quote:
hell yeah :D zag er gelikt uit |
goed bezig t word weer een topper !
|
Lekker bezig Misha!
Mooie auto (nu al!). |
Ziet er vet nice uit Misha en vet handig zo'n spiegel, kun je in de Mac Drive goed zien wie er achter je staat :D
|
VET. Daar heb je een binnenspiegel voor toch? :D
Leuke bak Misha, al is het nu nog een 13 in een dozijn auto. Leuk setje wielen en een kleine verlaging doet vast (weer) een hele hoop voor je auto! |
Rob bedoelt vanuit de passagiersstoel, omdat het een engelse spiegel is.. :)
|
Hier wat feauteaux, moet m'n nieuwe voorlip nog een keer ophalen en mijn dopje voor de wisser is er nog steeds niet..
Foto's dus van de spiegel, de muziek.. de lettertjes zijn er vanaf en ook een reclameloze plaathouder gemonteerd: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes hoor en zo te zien hou je nog genoeg ruimte over in t koffer voor de air-ride.
Heb je btw al een setje/merk op t oog hiervoor of ben je er totaal nog niet me bezig ? |
netjes, zitten er nou zoveel deuken in je kentekenplaat voor??
|
Ik heb al wel wat gebeld enzo.. liever vandaag als morgen als het aan mij ligt, ken iemand die air kan regelen voor leuke prijzen, dus die maakt stelt wat dingen samen met bijbehorende prijzen, vanuit daar kan ik gaan kijken wat ik wil en een afspraak maken :)
Quote:
Dat dacht ik ook te zien inderdaad, maar dat is gewoon smerig/lichtinval.. is gewoon een nette plaat :) |
Een hele mooie auto heb je daar! Ik blijf een rode golf ook super mooi vinden.
Hier nog een foto van cabbiemk3 zijn ex auto op air: :cool: ![]() ![]() Succes met je auto! |
Mooi rood is idd niet lelijk :thumbup:
|
Tering, dit zou ook gaaf staan misha...
Air en witte parabolen. Zijn ook de makkelijke velgen die je zoekt ivm veelvuldig gebruik van de auto... |
Zijn geen Parabolen, die zijn 17inch 5x100.. dit zijn zogenoemde Stars van een a8 en zijn 18inch, 5x112..
Maar 't zijn zeker mooie wielen welke op mijn lijst staan.. al wil ik niet 'tzelfde maken als iemand anders :) We zullen zien hoe of wat het wordt tegen die tijd :cool: |
...tóch staan een paar dikke witte monoblocks wel errug mooi onder een rode 4!
|
nette bak
|
Corvette velgen, airride (ook handig als je je banden plat hebt :D ) Mooi bescheiden spoilertje achter erop, en een chippie erin..en klaar is kees Misha in dit geval.
Gr Ronnie Succes ermee :thumbup: |
Die eerste twee dingen komen aardig in de buurt Ronnie.. spoilertje zal d'r never nie op komme, chippie ook niet..
hij is snel zat en ik heb vanalles gehoord dat 't op den duur toch niet zo heel bevorderlijk is voor je auto/motorblok. |
Keer wat anders dan zo'n oud ding of niet, hehe.
Leuke auto. Hier en daar wat goodies, maarja.. je hebt hem net. Succes! |
Quote:
Thanks Bob, Voor mijn doen zitten er al genoeg goodies op.. al die opties haha :tongue: Maar 't is inderdaad heel wat anders en we gaan rustig aan verder met de auto. Niet alleen aanschaf maar ook aanpassingen en onderhoud is allemaal een stuk duurder. |
kan weer een dikke golf worden.
weet ook nog wel iemand die air kan leveren;) |
Quote:
Tegen leuke prijzen ook of dat niet? :tongue: Je mag me altijd van wat info voorzien via pb! |
Chippie zou ik zeker wel laten doen. Je kent je auto niet meer terug.
|
Nee, zeker niet als je 'm tegen een boom hebt geparkeerd met al die power :D
|
ben de 197pk diesel leasert al zat( te weinig vermogen)
maar ben benieuwd wat je er van gaat maken |
Quote:
ik lever trouwens ook air misha,twee roffels op de fietspomp voor een geeltje :D koopje toch? ben benieuwd hoe ie er volgend seizoen bijstaat :thumbup: |
Knap ding !! :thumbup:
Maarruh, 6 pagina's topic en nog weinig veranderd..... :rolleyes: |
mooie basis. Alleen dat air hé, ik dacht dat jij alleen maar van schroeven was?
|
Quote:
Nog maar 'n keer uitleggen dan .. wat ik voorheen heb gehad kan je zo plat gooien als je wil op schroefset (mk1,mk2). Daar komt bij dat ik toen puur hobbymatig reed in mijn auto's, overigens wel dagelijks naar school enzo.. maar dat ging dus prima, ookal lig je met 2cm van de grond. Nu moet ik dagelijks naar werk rijden, vooral bij m'n nieuwe baan straks (vanaf 1 februari 130km per dag) en dan vind ik het toch andere koek. Ik heb dus nu een mk4 tdi gekocht en om dat spul een beetje heel maar vooral ook comfortabel te houden gaat de voorkeur uit naar air, praktische redenen dus.. zo kan je 't samenvatten. :) |
koop een eibach pro street setje rijd perfect en toch lager dan standaard
tegen woordig kun je toch niet meer echt laag rijden en over de betrouwbaarheid van air tja ken inmiddels al diverse personen die een balg kapot hebben gehad tijdens het rijden waaronder ik zelf voor mij nooit geen air meer |
Quote:
Begrijpelijk. Alleen kan ik me nog goed herinneren dat je altijd min of meer een hetze tegen air-ride aan het voeren was, vandaar dat ik me er een beetje over verwonderde. |
Quote:
Mwa, dat zie je opzich verkeerd.. ik heb altijd gezegd dat air op nieuwere auto's heel goed te begrijpen is. Maar op die oudere auto's, wat je zo plat kan smijten als je wilt (mits je geen een of ander hyperblok onder de kap hebt) vind ik het nog steeds een beetje onzin, zeker als het een showauto is waar je dus niet dagelijks mee (hoeft) te rijden. |
Quote:
Ik wil niet lager dan standaard... ik wil net iets boven de grond ;) Betrouwbaarheid van air is gewoon goed spul kopen en de boel goed aansluiten en onderhouden. Tegenwoordig kun je niet meer laag rijden? Ik weet niet waar dat vandaan komt maar 't is mijn gehele auto-carrière nog prima vergaan, en dat was niet bepaald 40/40. |
Quote:
toen had hij nog geen baan/geld |
Quote:
Jawel en jawel ... maar ik heb mijn redenen al uitgebreid verteld denk ik? |
All times are GMT +1. The time now is 12:39. |