![]() |
Erg gaaf ding! Verbrand dat hout niet?:P
|
Als die klaar is wel een forum meeting bij jou:D Dan is dat bij deze afgesproken haha
|
Quote:
Het is niet echt de bedoeling dat de hele kolenbak vol met kolen komt te liggen. Anders kan ik het hele dorp voeren! Als ik de kolen in het midden leg komt het wel goed hoop ik! En als het niet werkt pas ik het aan! |
Quote:
oei oei oei! Dat zou wat zijn he! |
mooi mooi, die van mij staat nog steeds on hold..
maar die moet tegen het 1ste weekend van september klaar zijn ben benieuwd als die van u volledig af is :) |
Quote:
:thumbup: Ook kijken of je nog 2 verbredertjes kunt vinden en dan istie super!!! Ik moet de hele tuin nog aanpakken, maar zal alvast op zoek gaan naar een vaste BBQ plek :D Mooi marsrood neusje dat uit een muurtje steekt lijkt mij ook wel wat om mn speklapjes op te draaien... BTW, hoe doe je dat met de verbrande kolen en het as en alles? Gewoon eens in de zoveel tijd leegscheppen? |
Quote:
De kolenbak is van 3mm dik plaatstaal gemaakt. Ik heb 2 opties qua schoonmaken. De onderste luchschuif is op de bodem van de bak. Emmertje ernaast en vanuit de bak in de emmer schuiven of de kolenbak eruit tillen! Is wel erg zwaar! Maar idd verbreders daar had ik helemaal niet aan gedacht. Ik heb er nog wel liggen maar die zijn van mijn echte gti! Ff ebay checken! Goed idee man! |
Bijna klaar!
Nog de zij strips monteren, bumper vastzetten, grill vastzetten, spoiler vastzetten. Nog ff wachten op bevestigings materiaal dat besteld is maar nog niet geleverd! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dik!
|
super geil !!!!!!!! :thumbup:
|
zonde om te gaan gebruiken, haha ik zou hem voor de sier in de woonkamer zetten en s'avonds de lampjes aan :) :) :) :) :)
Groetjes Ron |
ziet er erg nice uit indd, buiten in de tuin om de tijdklok mee op de buitenverlichting is anders net zo leuk als in de woonkamer :tongue:
|
Quote:
Thanks! Maar ik wil toch enkele lekkere stukjes vlees braden op wit hete kolen! |
Heeft iemand nog 2 spatbord verbreders te koop?
|
Project finished!
Volgend jaar gaan we verder met bbq modeljaar 1. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jummie! |
echt heel mooi gedaan :thumbup:
|
:thumbup: :thumbup:
|
Mooi en leuk gedaan, idd zonde eigenlijk om te gebruiken maar dat vlees mag er ook wel zijn :thumbup:
|
super en de spareribs zien er lekker uit
Groetjes ron |
hihi erg leuk idee. mooi gemaakt
mvg sjaak |
proficiat ! (ben je toch nog voor mij klaar) :thumbup:
mooie bbq geworden ! word het aan de lichten en bumper niet te warm? |
Bedankt voor de complimenten!
@ jettameister: Ik was er ook bang voor dat hij te warm zou worden maar nergens te warm! Alles gaat zoals het moet! Ik kon hem zowiezo niet breder maken want dan paste hij niet meer door het deurkozijn! |
Mooi dinkie :thumbup:
Maar mis nog wel de spatbordverbreders ;) |
ja er waren enkele personen ook hier op het forum die ik gevraagd heb.
Echter ik ga geen € 50 betalen voor 2 spatbord verbreders! Maar ik blijf rustig zoeken voor ook voor nog enkele andere dingen. Zoals ik al eerder zei, nog genoeg plannen voor modeljaar wijziging! |
ziet er strak uit
|
ziet er echt goed uit!
wanneer kunnen we ze bestellen bij je? :d |
Had er al vaker gezien van golf 1 en 2 fronts en jetta achterkantjes. maar nog nooit zo nice als deze :thumbup:
|
Thanks allemaal!
Hier nog wat nieuwe foto's ![]() ![]() ![]() |
echt een cool[hot?;)] ding....mijne ligt al weer even aan de kant.is ook niet echt motiverend weer buiten:shake:
|
Sleep je kont vanachter de pc vandaan en ga naar de garage!
|
:beer: echt mooi gedaan! ik ben wel jaloers man :thumbup:
|
Je GTI-logo zit niet helemaal correct: http://www.ausmotive.com/images2/VW-Golf-GTI-Mk1-01.jpg
Echt een tof project! |
Quote:
|
Dan kun je alsnog het logo'tje even verplaatsen :)
|
Heeft iemand nog een GTI logo liggen.
De mijne is door de hitte helemaal vervormd! :screwy: Tevens nog op zoek naar spatbord verbreders voor hem af te maken! |
te gekke BBQ
Ook mooi hout inleg onder de kap |
thanks!
|
Quote:
nu wel :D ;) |
Echt stoer gewoon dit , ziet er top uit kerel
|
ziet er zeer goed uit miss een optie om een spatbordverbreder van een golf 2 te gebruiken?? zie van een golf 1 zijn zeer aan de prijs:/
|
All times are GMT +1. The time now is 22:08. |