Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   golf 1 gti pirelli (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69188)

Edition-Blue 10-10-2010 19:07

Dammm echt k*t dit!

marcel #2 10-10-2010 19:10

Wat was het ventje denkende ! :screwy:

Echt zuur dit

lager 11-10-2010 09:55

zonde zonde

VWJYI 11-10-2010 11:58

mocht dan door jullie onverzekerd zijn.... Maar je kunt het nog altijd op de huurbaas/of zijn zoon verhalen

Hight 11-10-2010 12:02

kapot maken dat soort volk!

die gast niet helemaal lekker bij z'n paasei ofzo?

:mad:

riendert 11-10-2010 12:10

Noh jongens, ZUUR. Sterkte succes met de afhandeling!

Samurai 11-10-2010 18:13

zeer jammer, maar je hebt de dader.
Is dit niet een kwestie van die jongen aansprakelijk stellen?

breadfan83 11-10-2010 18:18

Godverdomme Gerben wat zonde!! :(

Alleen, dit heeft inderdaad niks met jouw verzekering te maken. Als die mafkees de zooi affakkelt komt het op zijn rekening. Hoop dat ie de rest van z'n armzalige leven kutklusjes mag gaan doen om de centen aan 'n verzekering terug te betalen.

Schijnt de laatste tijd de normaalste zaak van de wereld te zijn dat er om de haverklap ergens een VW gejat, gesloopt of in de fik gestoken wordt! :chair:

De Limburger 11-10-2010 18:29

WTF!!!

Succes ermee, ook al hebben wij makkelijk praten.
Werkelijk kl*te!
:screwy: :screwy: :mad: :confused:
Snap zulke gasten echt niet.
Bah bah.
Gr Ronnie

De Pul 11-10-2010 20:08

de dader ontkent in alle talen,helaas voor hem zal het evengoed nog op z'n bord komen omdat er teveel toevalligheden in het spel zijn....

vanavond alles opgeruimd,oudijzerboer laten komen met de vrachtwagen en alles eringekiept.heb nog wat foto's geschoten van de cabrio,die gelukkig door de moeder van de eigenaar toch goed verzekerd bleek te zijn.die hebben we naar de zaak gebracht,komt morgen een expert bij.

kon het niet over m'n hart verkrijgen om een foto van de pirelli te maken,nadat ie door de oudijzerboer met de kraan naar buiten was getrokken:mad::shake:
met meindert even alles op papier gezet en aangifte gedaan,alles onderbouwd met foto's van de overblijfselen.nu is het afwachten......

iedereen iig bedankt voor de support hier:thumbup:

Mitta 11-10-2010 20:30

Ik lees dit nu pas...

Echt klote dit! Sterkte met het afhandelen voor zover mogenlijk...

golfje_295.000 11-10-2010 20:53

Wat is dit kut...sterkte

Hou te veel van auto`s om ze in deze staat te zien, laat staan als t je eigen auto is :mad:

DennieMeister 11-10-2010 21:11

Hoop voor je dat er nog wat te regelen valt met verzekering of wat dan ook.
Aan de hoogste boom opknopen zo'n mensen, alles word maar gesloopt/toegetakeld of gestolen.

Audilimburg 11-10-2010 21:14

Damn...daar gaat dan je project waar een hoop bloed, zweet en tranen inzitten. Nog los van het geld dat er in geïnvesteerd is. Dood- en doodzonde.
Moet er niet aan denken dat dit hier een keer gebeurd. Veel succes in ieder geval met het verhalen op de dader. Dat hij ook nog lang plezier mag hebben van deze actie...

mverh85 11-10-2010 21:41

Wat een nachtmerrie dit, echt een k**streek, sterkte met alles meindert!

Der Ghopmeister 18-10-2010 05:26

kolere wat een klote zooi :( hoorde t van gerben gister sterkte en succes allen

Romar 18-10-2010 19:31

Kerel wat zonde! stop je heel je hart erin krijg je zoiets, Nachtmerrie!

Pak dat jong maar s een x goed aan!!!!!

HannoverEdition 23-11-2010 22:24

Lees het nu ook pas.............DAMN!! :eek:
wat een nachtmerrie dit,de dader(s) van deze brandstichting mogen ze wat mij betreft openlijk aan de schandpaal hangen!! of als proefkonijn bij het programma ultimate fighter op rtl 7 in de ring zetten!! :chair:

Heel veel sterkte met dit grote verlies,van je hobby,je liefde/ziel/en zaligheid,en al je vrije tijd en geld wat je/jullie er in gestoken hebben

en Meindert en Gerben heel veel succes met het afhandelen van dit alles bij jullie verzekeringsmaatschappij!! ik hoop dat er als troost op de wond nog wat mee gedaan word qua centen! ;)

De Pul 23-11-2010 22:39

tot nog toe nul op het rekest,de dader heeft zich op aanraden van z'n advocaat op laten nemen.oftewel,even slikken en weer doorgaan.

Tiefleger 23-11-2010 23:26

Daar gaat je liefde volle hobby. Sterkte ermee.
Ik weet misschien wel een leuke straf, op bv MIVW bij de toiletten neerzetten + schoonmaken met een groot bord om zijn nek met daarop de tekst wat hij heeft gedaan.

MarioMK1Cabrio 24-11-2010 16:09

Als iemand ze nek om moet draaien doe ik het wel. Als je zulke dingen doet spoor je niet!!! één van de grootste angsten van menig auto liefhebber dit.

Goodluck man je was goed bezig!

Jel Golf 2 GTI 24-11-2010 16:53

pfff zure bal, hopelijk krijg je een nette som geld om dit terug in ord ete zetten.

Voorderest gewoon kut dat die 2 wagens naar de klote zijn.

Veel sterkte :thumbup:

Subever 26-11-2010 12:11

Ik heb nog een Type 1 Gti staan (welliswaar geen pirelli) wel met werk, die wil ik wel komen brengen als de tijd rijp is.
Prijs komen we wel in overeenkomst. Ik dacht een euro of 2...

Pm me maar.
Verder even geen woorden voor dit soort idiotenacties..

All times are GMT +1. The time now is 21:30.