![]() |
ziet er goed uit ! erg mooie golf.. velgen staan erg goed onder deze kleur auto :thumbup:
|
Hier nog even alle scans van Pim zijn vw, uit de vw scene:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha dat is al weer lang geleden, foto's zyn gemaakt in 2006.
Was nog in de tyd van stylbreuk ;) Schmidt's blyven toch mooi zeg... Thanks Guus :thumbup: |
Quote:
ik mis nog een klep stikker,vind ik op een lichte gti altijd zo mooi staan!! |
Hoi,
mn 16v heeft evenveel pk als n G60 als t niet meer is :thumbup: Liever iets zonder G lader of turbo, rauw en wild moet t worden. Sticker zal er niet opkomen, die striping op de deuren enzo wil ik nog wel. Gr Pim |
Quote:
|
Quote:
Nee, als n standaard G60, maar kan tegen die tyd altyd getest worden hoor... |
vw
Hey Pim,
Blijft een knappe bak en zeker nu ik hem in het echt heb gezien!!! En ga je een carbon dakje kopen?????? Lijkt mij ook wel leuk voor mijn project zo'n carbon dak!!!! Hey kom je nog een langs om mijn project te bekijken :thumbup: Groeten, Rick |
Hé Rick,
dank je wel, was leuk om je s in real life te ontmoeten! Dat dak weet ik nog niet, eerst s mn remmery en wielen en blok doen. Blyf eerst nog ff met de 1,9 ryden, die rydt ook nog goed. Wil zeker s komen kyken by je, ben benieuwd, Gr Pim |
Vandaag by Pim (SjefG40) een spaghettispruitstuk wezen halen voor de 16v ombouw;
Ga na MIVW de 1,9 Dx eruit halen en de 16v erin hangen. |
ben benieuwd naar je 16v blokje pim!
gtrzzz |
Supersprint ??
Gaat een mooie upgrade worden voor jouw GTI Pim !!!! |
leuke update en mooi materiaal!
|
Ja is Supersprint, nu nog n inlaat bestellen by DBilas en achter n ontsteking aan, dan ben ik compleet met onderdelen voor de ombouw.
Heb al zin om met die 16v te gaan ryden hoor :D |
Nice!
|
Kijk voor een inlaatspruitstuk van dbilas ff op duitse e-bay komen ze nog geregeld langs. :thumbup:
En lopen gaat dat zeker zo'n 16v. ;) |
Net weer de 1e meters gereden in de 1. Voelde weer goed hoor :)
Nu de spatbordverbreders nog s wat verzagen en monteren en dan is hy weer klaar voor de zomer. Spiderclass (Guus) had nog gefilmd en hy zou de filmpjes hier ook postten. Gr Pim |
cool! :thumbup:
ps: dan is het tijd om je signature aan te passen ;) |
Quote:
Ja toverde weer n glimlach op mn gezicht hoor om er in te ryden ;) Is trouwens nog steeds de 1,9 DX hoor waar ik mee ryd, 16v gaat er na MIVW in :thumbup: Heb er geen haast mee... |
![]() ![]() ![]() Lekker hoor! |
Yes, thanks Tim! Was n lekker ritje hé :)
|
Quote:
:D Was erg gaaf Pim! Zie er al naar uit ;) |
blijft een dikke bak Pim maar leg die voor banden nu eens naar achter en voor 2 andere erop;)
|
Dit topic mag ook wel weer eens een update met wat foto's :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :thumbup: |
Egt een hele mooie auto :thumbup: nog geen foto´s van de 16v?
|
die nieuwe wielen staan hem mooi! :thumbup:
|
Thanks Guus voor de foto's en de wielen :thumbup:
@ MM Designs MK1: Nee nog niet, ben er ook niet veel mee bezig... @ Desnelders: Ze zyn niet van my, maar staat zeker mooi! |
Er komen nog mooiere wielen onder t.z.t. toch Pim ?? ;)
|
Quote:
Ja is wel de bedoeling Fred, word iig 16"! Toch staat dit ook wel erg netjes, zou alleen achter nog iets breder mogen van my. |
Staat stukken beter dit, je oude zijn ook mooi.
Alleen zo breed op de vooras! Echt een gave mk 1. |
Quote:
Dank je, was wel erg breed idd maar ja... Wil nu wel velgen die smaller uitvallen qua ET. Moet alleen nog s goed nadenken welke velgen ik nu ga halen :confused: |
dit staat indd ook zkeer niet verkeerd! benieuwd wat de velgen keus word en hoop hem dit seizoen eens te spotten op een van de shows :)
|
vanmiddag in het echt gezien. Wat een super strakke auto:D!
Echt één van de mooiste MKI! |
Blijft een ruige bak Pim.
|
Bedankt allemaal voor de complimenten :)
|
Quote:
|
Hé mark, ik heb al 4 jaar met TH Lines gereden. Ga voor iets anders nu...
Heb al wel iets op t oog, wel weer 15". |
Quote:
|
Quote:
Hahaha maakt niet uit! Die Pirelli's staan onder jou 1 super maar ik ga dan toch liever voor n rennsport wiel ofzo. A.s. maandag weer taxeren trouwens... |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:30. |