![]() |
:thumbup: naaais!!!!
|
Zo toen ik thuis kwam van het werk, had ik nog zin om iets te gaan ondernemen, ik ben de wagen maar eens gaan poetsen.
Ik ben begonnen met wassen met Smartwax shampoo, daarna met Poorboy's klei de wagen compleet onder handen genomen, toen weer met Smartwax gewassen om de rest delen van de klei weg te poetsen. Man denk je een schone wagen te hebben gekocht want hij blonk als een spiegel, maar toch haal je er echt heel wat zooi vanaf. Toen de wagen droog was, heb ik de wagen compleet in de Poorboy's Pink Natty's Paste gezet. En nu blink de wagen echt als een spiegel, en staat nu dus lekker droog en schoon in de garage. Foto's bij het verhaal..:) Na het wassen en kleien. Na het waxen met Poorboy's Wat een spiegel is het nu, je voelt echt verschil na het kleien, dit is echt zeer goed voor de lak. Ook kan ik morgen terecht voor het bekijken van de putjes en de deukjes bij een autoschade bedrijf, wat het gaat kosten als ik geluk heb doet hij morgen zelfs al de deukjes eruit trekken/zuigen. Gr Ronnie |
Quote:
pracht auto ronnie :thumbup: zuigen = lijmen . :D schrik niet wat voor geweld deze gasten gebruiken :thumbup: |
Super Ronnie ... ik zal de mijne ook een keer afzetten daar :D
|
Geen probleem jongen..
Je komt maar eens een bakkie doen. Gr Ronnie |
Nette aankoop :thumbup: Super auto, velgen passen er goed bij :cool:
|
Ik kom ook wel eens langs maar ga weg in een jetta :D:D
Super strak geworden ! |
Quote:
Denk van niet haha :thumbup: :cool: :thumbup: |
superstrakke bak Ronnie;)
Veel veilige en schadevrije kilometers ermee :thumbup: |
Quote:
Bedankt Thijs, we zullen ons nog wel treffen, op verschillende meetings. Gr Ronnie :thumbup: |
shineyyyyyyyyy Don :cool:
|
wat een super dikke jetta!!
|
Dank dank dank.. Ben echt blij dat ik toch voor deze Jetta ben gegaan, aangezien in deze staat de Jetta1 en golfjes 1 dun gezaaid zijn tegenwoordig. Een lupo is ook leuk maar dit trekt toch weer net wat meer aandacht door dat de wagen toch nog ver origineel is. Vooral oudere mensen bekijken zo'n oude wagen toch graag. Jeugt ook maar die kijken er anders naar als iemand die zelf zo'n auto vroeger heeft gehad. Of misschien wel nieuw gekocht had.
Dit weekend ga ik naar Neuwied in Duitsland, eens kijken of er daar ook zulke Jetta's zullen zijn. En vanavond dus naar een Focwa garage om te kijken of de deukjes vanavond al eruit gaan of en andere keer. Ik ben echt benieuwd want dan is die echt super.. Gr Ronnie |
Super jetta! Zie je idd weinig in zo'n staat :)
De maten van die BBS'en zijn toch 8J voor en 8,5J achter? met welke ET-waarde? Zou je is een foto willen maken van hoe het er van achter uitziet en dat je ziet hoever de velgen eventueel uitsteken? Gr. Joeri |
Nogmaals ik vind het ook een super auto maar ik had die ats classics erop gelaten, stonden hem zeer mooi maar ja dat is natuurlijk persoonlijke smaak :thumbup:
Groetjes ron |
Quote:
Inderdaad een kwestie van smaak, maar als je ze zo mooi vind. Ze zijn gewoon te koop hoor. Gr Ronnie :thumbup: |
Quote:
ET waarde moet ik je schuldig blijven, aangezien deze niet meer klopt doordat er nieuwe randen op zijn gekomen. 2"randen en 2,5"randen moet je even erbij tellen. Er staat ergens een topic hoe het moet. Foto's zal ik wel eens maken. Gr Ronnie |
Net terug van het schadbedrijf, vandaag achter twee weken kan ik terecht voor alle deukjes en putjes eruit te halen voor zo ver als dat het gaat.
Ik ben al lang blij dat ik zo snel word geholpen. En al helemaal voor de kost prijs want dat is echt een lachertje.. Maar goed dat is omdat het zwartwerk is hahahaha. Nu de wagen klaar maken voor zondag Neuwied (DE) Gr Ronnie |
ze hebben het al vaker gezegd, maar mooie auto. atsen stonden ook erg mooi bij de auto. is de golf 2 weg?
|
Ja de golf 2 is verkocht. Aan iemand van hier op het forum, dus zal wel een goed zoveelste leven tegemoed gaan. Gr Ronnie
|
Prachtige Jetta! Hele mooie aankoop! :thumbup:
|
Zo vandaag even onderweg geweest voor de wagen, nieuwe raamslinger gekocht, alleen dat is een zwarte, maar ik moet eigenlijk een bruine hebben, dus als iemand nog eentje heeft liggen, dan PM me maar even.
Daarna even naar de caraudio winkel geweest en daar een setje Focal CDV 165 speakers gehaald. Aangezien ik ook wel eens een keertje een Mp3tje wil luisteren ga ik iets leuks maken zodat ik toch een moderne radio heb maar dat het geen afbreuk maakt aan het intrieur. En dan kies ik voor speakers die super klinken en van topkwaliteit zijn. Ook nog even een spuitbus op kleur laten maken zodat ik even wat kon spuiten onder de motorkap, aangezien daar achter de parafan iets zat wat ik niet mooi vond heb ik dat eerst even zwart gemaakt met bodyshutz en daarna weer in kleur gezet met blanke lak. Hier dan de foto's.. Speaker: ![]() Motorruimte met zwarte parafan. ![]() Motorruimte in kleur en blanke lak. Gr Ronnie |
niet zoveel foto's posten ronnie,de eieren zijn op:D
wat een juweeltje:cool: |
Hahaha dankje..
|
Heel mooi kerel!!
|
Dikke jetta man :eek: hopelijk spot ik deze wat vaker als de golf :tongue:
Ben je voor de speakers in geleen geweest ? Focal klinkt echt top, kraakhelder alleen gaan ze niet heel erg hard (denk ook niet dat dat een probleem is ? voor mij was het dat iig niet :D) |
Quote:
Niet erg hard??? had maar eens bij mij in de gouden golf 2 gezeten dan had je dit niet gepost! Gr |
Quote:
Ik heb ook alle speakers in de wagen van focal hoor ;) |
Quote:
Dit is inderdaad waar in die gouden jukebox bleef je echt niet lang zitten, geluid kwam overal overheen, en kraakhelder. Maar ook echt über hard. Daarom dat ik ook gekozen heb voor Focal. Dadelijk de wagen even van binnen stofzuigen en nog eens snel in de wax gooien, dan dadelijk verjaardag van eddyvwone vieren en morgen met en waarschijnlijk anderen naar Neuwied. Gr Ronnie |
Vandaag bij het treffen in Neuwied een tweede plaats gehaald met de Jetta.
Helemaal blij..een glasplaatje gewonnen. Gr Ronnie |
pökaljaeger :thumbup:
|
Hier de foto's van de uitreiking.
Gr Ronnie |
top!!!
ik zei t toch gisteren ;) |
gefeli,maar idd geen wonder he;)
|
Gefeliciteerd kerel :D
|
En terecht gewonnen !!!!
|
ronnie der pokalsieger hahaha gefeliciteerd, leuk man hoeveel jetta 1 waren er???? dat is het mooie van een zeldzamere auto.
groetjes ron |
Nogmaals Gefeliciteerd kerel....
|
Er waren meerdere jetta's en jetta MkI en MkII waren samen. Dus ja het was toch nog best spannend aangezien er ook jetta's waren waar een andere motor en interieur in zat . Dus daar hadden ze ook voor kunnen kiezen. Het is maar net wat ze mooi vinden he.
Maar goed toch een prijsje, de wagen heb ik net even compleet in de speedwax gezet en alle vliegjes eraf gepoetst, zodat de wagen weer stof en vlekvrij is en hij staat nu lekker weer in de garage. Gr Ronnie |
Foto van vandaag hij stond er echt netjes bij. Rolling Ronnie in de Jetta Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 17:42. |