![]() |
dat kan ook 's nachts vallen he
|
De eerste regen in Arnhem is vandaag gevallen.
De voorspelling is daarmee gelijk veranderd, nog wel wat kans op regen, maar dat zal slechts 2 MM zijn en zoals het er naar uit ziet in de avond pas. |
Ik neem gewoon paar paraplu's mee,
Dus als het nu regen of niet ik ben aanwezig. |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Ik wil niet negatief zijn maar als ik hier kijk zie ik 80% kans op 4mm water bij een temperatuur van 16 graden in Arnhem..... :( http://www.weeronline.nl/Europa/Ned.../Arnhem/4057527 |
halverwege de week is de G60 klaar en vrijdag reis ik af richting vorden :cool:
|
Ik herinner me VW Fanatics 2010 nog.. Het kwam
Met bakken uit de lucht en nog steeds super druk en gezellig vandaar is dat echt geen reden om thuis te blijven:-) |
Quote:
VW charly's verleden jaar,is compleet uitgeregend en toch een leuk event met 600 wagens! |
He he bijna zondag ben erg nieuwsgierig naar de opzet !
Hey Dub Inn,
Tot zondag ,word helemaal geweldig! :thumbup: . ready or not here we come rain or not we also come En dan 22 mei een feestje bij ons ! |
Ach outlaws was ook geweldig vorig jaar en toen regende het ook dus denk niet dat het heel veel uitgaat maken ;)
|
Mannen, mannen, alsjeblieft.....
Laten we er niet van uit gaan dat het regent! Niet nog zo'n dag als verleden jaar... De voorspellingen zijn alweer aan het bij trekken! Nog wel kans op wat regen, maar slechts 55% en slechts 1,0 MM. En deze MM kan natuurlijk ook vroeg in de ochtend of in de avond vallen... Positief blijven denken! |
gewoon net als vandaag alleen dan mag de regen wat eerder ophouden
de rest van de dag was t super |
heb vandaag anders weinig regen gezien haha
|
wij van Real Tuners komen sowieso
vanuit Beuningen met als het goed is 4 VW's dus laten we idd hopen dat het droog blijft en een vet drukke dag word ;) :D |
ik ben er als t goed is ook bij.
als de golf dan eindelijk weer goed loopt, want is momenteel een lichtelijke krant :s |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
En anders lopen we gewoon weer met de paraplu. :D
|
Regen (druppels) voegt ook wel wat toe aan de foto's! En die zullen er wel genoeg gemaakt worden gok ik zo :D
|
En....i.p.v. de winnaar lintjes van verleden jaar...:
![]() Work in Progress @ stickerdump! |
hallo ff een vraagje dit wordt mijn eerste meeting met een vw golf ( oldskool / ratlook)
hoe gaat het precies in zijn werk moet ik nog ergens rekening mee houden ik hoor het graag groetjes raoul en tot zondag |
Quote:
Hallo Raoul, Ten eerste, welkom op het forum! No worrie's, het loopt allemaal vanzelf, je volgt op papendal de bordjes "DUB-INN" en je komt vanzelf aan de ingang. Je zet je auto op het veld, en gaat het moois bekijken wat er verder staat. Struint nog even langs een aantal kraampjes, neemt wat te eten bij de cateraar, loopt nog eens het veld over, leert wat nieuwe mensen kennen, je laat eventueel je kinderen nog even springen op het spring kussen, luistert of je een prijsje hebt gewonnen en gaat voldaan weer naar huis... zo simpel is het! |
ok niet zo heel spannend dus dan moet dat vanzelf wel goed gaan komen
heb er wel zin in komende zondag bedankt voor de info |
met deze golf 3 ( oldskool / rat ) ben ik zondag van de partij
[IMG] ![]() [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Dat er vast wel meerdere oldskool/ratlook golfjes zullen zijn (oa mijne :P).
Weet niet waar je zelf aan zit te denke waar je rekening mee moet houde? |
Gisteren te horen gekregen dat er een fotograaf aanwezig is van het
Duitse VW-Speed magazine, om een kleine reportage te maken. |
Quote:
Ik hoop ook even langs te komen in Arnhem om wat foto's te schieten.. 1mei was ik in Friesland om wat foto's te schieten van VW's, hopen dat alles meezit en ik hier ook nog wat moois kan maken :) http://markzweers.nl.picturepush.co...ition-2011.html |
We hebben er zin in!
|
Ik denk dat het weer gezellig druk gaat worden haha
|
dat hopen we natuurlijk wel!
De weer voorspelling wordt per uur beter geloof ik! Toiletten zijn net gebracht, vanmiddag de marktkramen en opbouwen. Hoop jullie allen te zien morgen! |
ik wil ook proberen te komen als ik niet te laat wakker ben :tongue: ook al rij ik geen vw meer nu op het moment :redface: vrienden van me zijn der ook met hun vwtjes
|
Papendal vandaag:
![]() ![]() ![]() ![]() |
is het terrein niet te klein andre vorig jaar was die ook bijna te klein :P
|
Quote:
Als het moet, mogen we er een tweede terrein bij gebruiken! En wij hopen natuurlijk dat, dat moet! |
ik help het je ook hopen :D
|
Kan wegens omstandigheden helaas niet komen.... :(
Ik hoop voor jullie op beter weer dan afgelopen jaar mannen........ben volgend jaar weer van de party..... Succes morgen........ :thumbup: |
Quote:
THANX! :thumbup: |
Quote:
Heb je een RICER toevallig.... gezien je altijd zo over driepoortenweg knalt... :rolleyes: qua rijstijl komt het overeen met de MK2´s |
Quote:
Daar ben ik al van overtuigd :thumbup: |
Morgen vd partij met een clubje volkswagens uit Apeldoorn:) hopelijk mooi weer!!
|
Morgen is het al zover.
Wij rijden ook met een clubje die kant op en stoppen nog even bij Parkeerplaats Haerts (bij de Shell Pomp aan de A28) rond 09:30uur. Misschien tot dan en anders tot Dub Inn! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:09. |