![]() |
hey bjorn,
dat komt wel goed kom maar eens kijken ja. ik kom eerst ff jullie kant op dan ben ik toch in de buurt, als ik naar de verchromer ga. ja is ook allemaal best snel gegaan. groeten eddy |
keep up the good work :thumbup: we zien ons vandeweek, maar eerst weer ff herstellen
|
Hahaha. ja vandaag niet veel gedaan aan dit project, ook nog even tussen door een andere motor uit een wagen gebouwd voor het tussendoor projectje hahaha.
Was weer gezellig in Landgraaf!! Gr Ronnie |
Quote:
Ja inderdaad was lachen :D :D Succes met de opbouw maar zoals ik gisteren zag komt dat met jullie 2 wel helemaal goed :thumbup: Tot zondag |
Haha, gezellig was het zeker ja. :D
Blokje lag er desondanks gauw naast, hoewel dat natuurlijk nog een stuk sneller kon. :tongue: Zien jullie zondag! |
ja sneller kon het wel ja maar het was te gezellig.
en dan hoef het niet snel te gaan. ja tot morgen spreken we ons nog wel ff. vandaag weer een beetje gedaan aan de golf ff de lastige hoekjes gedaan. morgen misschien even de delen gaan schoonmaken voor te spuiten. grtz eddy |
Hier is het gezellig hahahha waar bier en mokkels zijn, blij dat je vandaag nog wat hebt kunnen doen, ik zal aan komende week weer komen helpen, zodat die delen schoon worden, en dan kunnen we eens kijken voor plamuur en primer, dat we dat ding eens strak gaan maken.
Gr en we zien ons achter een paar uurtjes wel weer. |
zo mensen,
vandaag weer een beetje werk verricht met de limburger. de plaatjes geknipt en op maak gemaakt voor de lasser. nu deze week een afspraak maken met de lasser zodat we weer verder kunnen gaan. en dan de gaten in de binnenzijde nog klaar maken. deze week nog spullen bestellen en plamuur strijkkit en grondlak. hier zijn weer een paar foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hopen dit weekend alles afgelast te hebben. grtz eddy |
Netjes jongens!
|
Dacht toch dat dat er inderdaad erg netjes in zit, en weer flink verder gekomen.
Nu alleen nog die plaatjes van het schutbord maken maar die komen toch aan de achterzijde te zitten, dus dat is eigenlijk nog makkelijker. Kun je je mooi morgen mee bezig houden, en je kunt al beginnen aan de kabelboom, kabels heb je al haha. Gr Ronnie en bedankt voor het broodje frikandellie hahaha.. |
Heren,
goed opgeschoten zie ik! helaas haalde ik het vanavond niet (zoals je aan het tijdstip kunt zien) Nog gelukt met de bestelling ? (m.a.w. kan ik wat verwachten?) keep up the good work! |
Netjes, netjes, netjes :D
|
:eek: zo meteen alles echt kaal!!
Netjes! |
Ja Erik, er moet nog 1 heel klein hoekje achter de linkse veerpoot geschuurd worden, dan is die echt compleet blank. Het liet zich allemaal met de juiste spullen, vrij goed verwijderen.
Plaatjes maken op maat ging opzich ook wel rap. Nu moet Frits alleen even kijken wanneer die kan komen lassen. Dus ik ben eens benieuwd. Het gaat rap zo op dit tempo. Dus Edwin ga zo door hahaha zou ik zeggen ;) Gr Ronnie |
Ziet er goed uit hoor, maar waarom geen verfafbijt gebruikt of het gestraalt?
Heb je minder kans dat je het staal beschadig! |
bij verfafbijt loopt het spul ook in je naden. Het zou kunnen dat je met spuiten daarna last krijgt dat de lak niet pakt door de afbijt.
|
bedankt voor het antwoord.
hier gaat het ook om dat er geen vocht tussen de platen komt. daarom alles met de borstel gedaan.en het ging snel genoeg. en als je het met de goede borstel doet is het geen probleem. en dit gaat ook in 2 dagen kijk maar haha. grtz eddy |
Ah oke, daar hebben julie gelijk in.
Wat voor borstels heb je gebruikt koperen ? |
ziet er netjes uit allemaal :cool:
|
de jongens hebben me er een tempo van jewelste opzitten :D
|
Hey Ivo kwam ik jou nou gisteravond tegen toen je van de rotonde afkwam van de weg naar Wehr in Sjittard???
Grtzz H. |
Quote:
dat was ik idd, was opweg van huis na de hobby kamer :D |
Kiek ze goan :cow: :thumbup:
Hey henk en wie geit ut mit dich? |
Ja net even de agenda bij gevuld, de 30ste moet de epoxielaag incl de primer erop zitten.
Dus dat word nog even door pezen. Maar dat zal wel goed komen. Gr Ronnie |
Hier gaat het idd erg hard. :thumbup:
Ziet er alweer goed uit, ben eens benieuwd hoe het eruit ziet als alles strak is. |
Heey Edwin,
Ik kom zo meteen helpen he, met dat dashboard en die delen van het subframe al in de Epoxy zetten, kun je tenminste al naar de spuiter met die delen. Gr en tot zo. |
Hallo,
Samen met De limburger weer begonnen aan het projectje, ook AdvilBob kwam een beetje helpen. Als eerste begonnen met het schoon spuiten van het subframe en de voorste dwarsbalk. Daarna die delen geschuurt en in de roest omvormer gezet zodat die delen klaar zijn voor de epoxsielak. Zodat die daarna in kleur kunnen worden gezet. Toen we daar mee klaar waren zijn we even naar de Deutsche VW Werkstatte gereden om bij FunkyF een verfspuit op te halen, om morgen dus die delen te kunnen spuiten. Eenmaal weer terug weer begonnen aan het demonteren van het dashboard en alle kabels van het alarm. En natuurlijk het verwijderen van de vloermatten en bitumen ivm de plaatjes wat er in moeten worden gelast om de motorruimte strak te krijgen. Ondertussen was "De Limburger" al begonnen aan het plamuren van de eerste veerpootkoepel. Ook dit is af, en strak om in de spuitplamuur gezet te worden. Maar goed hier wat plaatjes bij de praatjes. Gr. ![]() voorste dwarsbalk klaar maken voor de epoxy. ![]() roestomvormer op de dwarsbalk. ![]() advilbob ook een beetje aant werk. ![]() stoelen en dashboard eruit gehaald. ![]() stoelen en dash eruit. ![]() de limburger aant werk... ![]() de isolatie matten eruit gehaald voor het lassen. ![]() beetje veel stof in de garage..... ![]() eerst stukje al wat plamuur op gedaan.... |
Mooi project en gaat ook snel ook. Altijd leuk om met 2 mensen eraan te werken. Ga zo door!
|
Goed bezig jongens :thumbup:
|
Gaat echt hard Edwin! :thumbup:
|
Het gaat goed ja, zo moet het ook. Lekker doorwerken, en stofhappen met die handel. Vandaag nog ff een beetje doen.
We zien ons zometeen wel weer. Hahaha. En vanavond kijken of we de lotto winnen hahaha. Gr Ronnie |
ja het komt allemaal goed ja.
vandaag nog een beetje doen aan het subframe en de dwarsbalken. en de andere kant van de veerpoot al wat aan doen. en heb net een afspraak gemaakt met de lasser.is wel nog even wachten maar over 2 weken heeft hij tijd op vrijdag. hij vond het allemaal heel goed uitzien en fijn voor te lassen. vandaag de plaatjes klaar maken aan de binnenkant en het plaatwerk kaal maken. en alles in de epoxy zetten dan kan ik ook een afspraak maken voor de spuitcabine voor de kleine delen al in kleur te zetten. grtz eddy en ronnie tot dadelijk. heb al alles klaar staan hihi. ga weer ff verder met schuren. |
Tussentijds informatie berichtje.
Lekker aan het schuren, aan die alluminium plamuur, wat een harde zooi is dat hahaha, en Edwin is zijn voorste draagbalk, draagarmen en zijn voorste motorsteun balk aan het spuiten. Zeer mooi allemaal, foto's volgen straks. Via Edwin. Gr Ronnie |
we zitten klaar voor de foto's ;)
|
Vandaag alweer vroeg begonnen met schuren en spuiten van de epoxsie op de delen die we gisteren/afgelopen nacht hebben klaar gemaakt, met roestomvormer. rond de middag kwam De Limburger ook weer even kijken en een handje helpen. Hij heeft weer wat geplamuurt, en geschuurt.
Maar goed hier weer wat foto's. Voorste dwarsbalk, en voorste motorsteunbalk in de epoxsie. ![]() ![]() ![]() Draagarmen ook gespoten in de epoxsielak. ![]() Veerpootkoepel, ook in de alluminuim plamuur. ![]() ![]() En de veerpootkoepel ook strak geplamuurt. ![]() ![]() De Limburger zeg Toppie! ![]() En alle gaatjes in het schutbord zijn ook klaar en zitten op hun plaats. ![]() Dit hoeft nu nog maar alleen even afgelast te worden. Maar dat zal pas de 22ste gebeuren omdat de lasser dan pas tijd heeft. Wel gaan we deze week nog even de delen die in de epoxie staan ook al in kleur zetten. Incl het subframe, maar die moeten we nog schuren. Dus we hebben nog wel wat te doen deze week. Gr. |
Oe, jullie zijn wel goed bezig!
|
lekker bezig mannen, spuitpistooltje zijn diensten bewezen zie ik?
|
yep het spuitpistool doet het goed.
deze week nog een 1 ding in de epoxy zetten. en dan is alles klaar en dan deze week een afspraak maken voor het in kleur te zetten. bedankt voor de reacties allemaal. grtz eddy |
Ja inderdaad vandaag weer lekker geklust, ondanks de mondkapjes haal ik de aluminiumplamuur toch nog uit m'n neus hahaha. Wat een stof is me dat toch, maar het laat zich goed bewerken, en ik ben tevreden met het resultaat ondanks dat het niet mijn dagelijks ding is. En die nieuwe draagarmen en die andere delen zien er nu ook als nieuw uit nu het weer strak in de epoxy zit. Nu het subframe nog, en dan KLEUR!!
Nu lekker slapen na een flinke dag werken, en lekker eten haha.. Gr Ronnie |
Goede bezig heren!
Ga je ook nog wat met het dashboard doen Edwin, of blijft deze er in? |
All times are GMT +1. The time now is 18:23. |