![]() |
Geboekt en we hebben er zin in!
|
Wij hebben gelukkig nog een familie kamer kunnen krijgen met de kids :thumbup:
Tot dan ! |
vrijdag avond laat nog geboekt dus ik hoop dat alles goed is gegaan en dat we nog een kamer hebben kunnen bemachtigen. zou zonde zijn als we dit een jaar moeten overslaan
|
kamertje gelukkig met me vrouwtje nog kunnen bemachtigen
dus dit jaar voor het eerst erbij |
Ook net geboekt hoop dat alles goed is gegaan ben niet zo een boekings type :D
|
Als je een bevestiging hebt gehad dan zit het goed, anders even voor de zekerheid achteraan bellen.
Op dit moment zijn er weer volop 2 persoonskamers aan de boekingsite toegevoegd, sla je slag! |
Heb er 1 :d thnx Cor voor de Pb.
|
Het hele MIVW gebeuren wordt elk jaar gekker en gekker! :wow:
Wij zijn met de volledige crew present :thumbup: |
Quote:
Waar was je vorig jaar dan ...... :rolleyes: |
Heb nog n 3 persoonskamer kunnen boeken, heb er al zin in hoor!
|
Zo nog eens kijken of er nog een kamer is voor ons 3tjes :D...
|
Is best mogelijk hoor, er worden elke dag nog kamers aan ons arrangement toegevoegd, zorg er altijd voor dat het heel duidelijk is dat je voor MIVW Men in Volkswagen komt, dan weet je zeker dat je de korting krijgt.
|
Quote:
Wat heeft het ermee te maken waar ik was? Ik doelde op het hele feest er om heen zo al een half jaar van te voren. |
Quote:
Ja waar was je vorig jaar Bobby :mad: ??? :D:D We gaan elkaar dit jaar zien & spreken op MIVW ;) :thumbup: Word druk dit jaar schat ik zo in.ik kreeg ook mail van een bekende uit Tirol die dit jaar waarschijnlijk wil komen met een groepje :eek: ,..... :rolleyes: hoop alleen dat er voor zulke mensen een hotelkamer vrij blijft,oflaat ik het zo zeggen: dat de buitenlandse gasten die van errug ver moeten komen een klein beetje voorang hebben op de NL gasten,die ''slechts'' een uurtje of 1 1/2 á 2 hoeven sturen? :cool: |
Tegen die tijd zal mijn hok wel klaar zijn, dus ik kom ook maar eens kijken! :thumbup:
|
Ook net geboekt, word een leuk weekend :D
|
Zijn er ook nog een beetje Zeeuwen van de partij? misschien wel leuk om samen op te rijden of iets dergelijks... weer een mooie gelegenheid om even het roet weer uit de GTI te blazen!! :D
Maar hoe werkt dat precies, is namelijk mn eerste meeting... kan je dan gewoon met je wagen daar het terrein op of hoe zit dat? Hoor t graag... En als vrouwlief niet meewilt dan kom ik waarschijnlijk met een collega van me in een dikke Audi RS2 uit 94!!!! of zn kever uit '67 :D :D |
Iedereen in een VW/AUDI vag etc is welkom op M.I.V.W gewoon rond aanvangstijd zorgen dat je er bent, entreegeld betalen, auto parkeren en genieten.
;) |
ok dan bedankt voor je reactie!!
|
Quote:
Nou ik denk dat er vast wel zeeuwen die kant op gaan anders kunde denk ook wel mee cruizen met de club waark bij zit :p |
helaas tegelijkertijd met onze scirocco corrado meeting in belgië, wij kunnen dus niet komen :(
|
zeker present!
|
Er zullen de komende maanden uiteraard nog veel meer details naar buiten komen, het beloofd een bijzonder jaar te gaan worden.
;) |
Heel mooi... ben benieuwd... zal er zeker bij zijn....
|
|
Heel mooi Pim :-)
|
Zeker!
|
Super strak filmpje
Joentje en me @ 0.13 :D |
Thanks! Ik kan de shots wel dromen nu, jullie zijn de velgen die voorbij komen bij de rotonde? :)
|
Ja de 2 mk4's ! ;)
Dit jaar weer filmen ? |
Gaaf filmpje. Gelijk gebruikt om op twee andere forums het MIVW topic terug in beeld te kicken.
|
Quote:
Dat dacht ik al, ik had ook nog een ander shot van je auto maar twee keer dezelfde auto vond ik niet eerlijk :tongue: Dit jaar hangt nog een beetje van de vakantieplannen af. Die staan nog niet helemaal vast. @ MeerArosa, dank je. Welke andere fora als ik zo nieuwsgierig mag zijn? |
Wil er dit jaar ook wel (voor het eerst) bij zijn....
Ben erg benieuwd! :) |
Zker aanwezig hier.
Het hotel is al geboekt dus nog is het alleen nog maar wachten. En hopen op mooi weer ! |
Als het weer net zo is als vorig jaar, komt het helemaal goed!
|
Ja vorig jaar was het volgens mij mooi weer.
Ben er zelf toen niet geweest dat viel tegelijk met de zwarte cross toen. En aangezien dat van mij ongeveer 6 km fietsen is ben ik daar het hele weekend heen gegaan. Toen ik na de tijd de foto's zag van Mivw baalde ik er wel enorm van dat ik niet was geweest maar soms moet je gewoon kiezen :) |
Misschien lees ik erover heen maar wordt er ook gesprint (1/8 of 1/4 mijl)
|
NO WAY ! ;)
Geen sprint races op MIVW, dat willen ze niet. |
Super filmpie over MIVW 2010 van de Wolfsgruppe/Loniek :thumbup:
http://vimeo.com/channels/mkx#25338558 |
:thumbup: DIK! Leuk om mn Jetta er in terug te zien! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |