![]() |
Quote:
Geen idee, zal ik je na dinsdag vertellen ;) |
meestal zijn die conische lagertjes gaar die als eerste eraf moeten,op de sloop haal je er zo een uit een golf 2 of 3 voor een prikkie ff afstellen met de moer spltpen erin en klaar ma ja je hebt al een nieuwe besteld,mooie rocco
|
Bij het wiellager was het rubber ringetje compleet vergaan.
Vandaag bij de RDW geweest voor controle keuring. Was helemaal goed, dus weer apk gekeurd en de wok eraf nu wachten op de nieuwe papieren. en Vento de kosten waren alleen voor de controle keuring. ![]() |
gefeliciteerd!
|
Gefeliciteerd, kan je eindelijk scheuren met die rocco
|
...in een oldtimer 'scheur' je niet; 'cruisen' doe je dan! ;)
|
Oke, cruisen dan :thumbup:
|
Zo inmiddels zit er weer wat om en erop..
Nu nog een stukje zakken en klaar, schroefset komt maandag waarschijnlijk. ![]() ![]() |
ziet er goed uit mike nog een stuk zaken en klaar.
|
Ik vind hem echt mooi!
[ik zou de naafdeksels in dezelfde kleur als het hart van de velg doen, of gewoon zoals nu aan de voorkant: 'gewoon' zonder die deksels] |
Maandag een AP schroefset binnen gekregen gisteren even de voorkant gedaan, vandaag de achterkant..
![]() nog wel originele vag dempers en veren ;) ![]() |
Dat wordt gaaf op die OZ'jes!
|
Gaaf !! :thumbup:
|
Zo achter ook voor mekaar :D
![]() ![]() Morgen nog even de kokerbalken opnieuw in de wax zetten. |
Ziet er super goed uit Mike! Wauw!
Maar, zitten de bandjes niet verkeerd om gemonteerd? Of dat de velgen van links naar rechts verwisseld moeten? |
Heerlijk zo! Toffe Scirocco!
|
Blijft sowieso een schitterend model auto.....verlaging en wielen maken hem nog mooier!
|
Quote:
verdorie nog gelijk ook! :confused: :D helemaal niet meer opgelet na het monteren schroefset... :redface: thanks voor de reacties ! :thumbup: |
gewoon de wielen l<>r wisselen klaar toch?
ziet er goed uit pik! |
Inderdaad, is al weer gecorrigeerd haha :thumbup: nu al zin in MIVW!
|
Nog wat pic's van de rocco op MIVW :thumbup:
![]() ![]() ![]() |
Zag er goed uit op MIVW! :)
|
Dankje Chris :thumbup:
Volgende week ook aanwezig in Ede op DUMPd. :D ![]() |
Afgelopen weekend met de rocco naar de VAGADDICTED meeting in Hengelo geweest , mooi weer en een lekker ritje gehad en ook nog gespot :thumbup:
![]() thanks Chris! :thumbup: |
Super! Ik ben geen Scirocco fan, maar dit is wel een hele mooie! :D
|
Zo weer een jaar APK erop ! :-) :thumbup:
|
goed zo! (en hij is nog steeds mooiiii!) btw:...is the fire-and-ice still alive?
(mss heb ik het al 's gevraagd...) |
Quote:
Rene, ja de Fire is er nog wel maar wordt niet meer mee gereden. Mooi audi 80 v6 erbij gekocht ;) |
All times are GMT +1. The time now is 00:17. |