![]() |
vorige week besteld voor 42-nog-wat. Werd er niet blij van.
Ik heb hem ook in back order. |
ja alternatieve oplossing is steuntje lassen heb er 1 liggen maar omdat ik liever een orginele steun heb heb ik toch besloten om deze te bestelle.
Ik had een lijst uitgedraaid van mijn etka voor de onderdelen voor mn g60 , dus pakkingen en bende kwam ik uit op 490.53 incl btw. Binnen een jaar is het zo verhoogd dat het nu 555.05 ex btw is geworden daar gaat dan koring af en kwam dan op 525 incl op uit. brrrrr als wij in de bouw ook zo gaan verhogen dan heb je echt geen werk meer , dit is ook machtspositie hoor. |
heb jij dan helemaal geen korting gehad dan.
Hmmm ben blij dat ik goed met de mensen bij mn dealer kan. Heb op het meeste 30 % alleen op die steun was 8% |
Quote:
dat heb je goed. Zit zelf in de aannemerij en goed gereedschap werkt sneller en is voor je zelf ook minder irritant als die joppie toppie zooi. hahah :P Maar ik ben zelf ook beetje gereedschaps geil hoor, en das met auto;s net zo. moet goed spul wezen en liefst beetje mooi ook. Pirelli is ook zo'n gereedschaps freak hahah of nie maatje... Maar ja hij kan allles voor inkoop halen kan ik het ook wel hahahha ( geintje hoor) |
maar welke kabel heb jij dan gebruikt edward??? waarom kun je geen zelfstellende van een 1800 pakken dan.
Ik had in mijn vorige golf een 2 liter zitten daar had ik een zelfstellende kabel opgezet. eerst ff kijken of die wel gaat passen en anders een t4 kabel halen , die is ook best prijzig pffffffoeiiiiiiii |
ik heb de koppeling bediening nog niet werkende. Mij werd geadviseerd om een T4 kabel te halen, is lang en dik genoeg.
als ik 42 eutje moet lappen heb ik geen porting gehad nee. Dat krijg ik wel als ik wat meer tegelijk haal enzo. Niet 1 dingetje |
nou edward let me know als je het werkend heb.
|
Quote:
Edward heb nieuws voor je??? Die baksteun die ik heb besteld ... en jij ook ..... Daar is een probleempje mee. Ron Huyzer met die ex groene typ2 vr6 ken je wel he... Nou die heeft er al 1 staan in backorder vanaf december vorig jaar. is dat KUT of niet . Wel de proijzen verhogen en niet leveren ahhaha. Hebben wij weer. |
ja, wie kent die groen bak niet....dat terzijde.
Nou, lekker naatje idd maar Speed Equipment in Uithoorn heeft er laatst wel een bestelden gekregen ook. Ik zal ze morgen eens bellen, net als de dealert. Kan jij lassen? Waar kom je vandaan? |
Ik kom uit ede en lassen ja hoor.
Die groene bak is nu ander couleurtje. Hij heeft nu een verlaagde caddy 2 . Maar ik heb iets wat hij niet heeft hahah. |
en dat is?
fix jij voor meneer melgers maar eens een mooi beugeltje voor op de steun! |
Quote:
heb een steuntje liggen had hem al klaar |
Quote:
tja wie dicht bij het vuur zit (heb een hele toko vol met gereedschap) |
voor die steun ,loop eens bij een duitse vag dealer binnen ,vaak hebben hun wel dat soort spul voor het grijpen l;iggen
|
mag niet in duitsland meer komen dus....
dan moet ik gelijk asiel in. hahahah. |
Quote:
toko nog wel vandaar dat de rekeningen zo heet pepeperd zijn hahahah. SAMBLAL BLIJ |
kan hem niet meer vinden..het nr dan..
helaas |
Quote:
je bedoelt van die waterpomp??? |
yup
|
Quote:
is er een mogelijkheid dat je er een voor mij bakt? En dan opsturen? Idee? |
zal er ff een fotooje van schieten edward en dan als je hem wil hebben stuur ik hem wel op.
|
dat zou heel erg mooi zijn, ik ga geen maanden wachten op zo een bak steun, dit zou een goede oplossing zijn
|
ja dat is het zeker
|
morgen gaat einderlijk mijn spul weg.
Kan ik einderlijk aan het opbouwen gaan. En kan ik einderlijk die o zo snelle gti eruit lepelen hahah. hier komt ie in dan. |
mooi man
|
het belangrijkste is dat ze kijken hoe de zuigertjes zijn.
Onderblok wil ik gewoon perfect hebben alles gebalanceerde e.d . iemand intresse in een gti 8v 134 pk op de bank pf motor. deze gaat er dus uit straks wanneer hij helemaal goed loopt dan ga ik deze motor verkopen. Ga niet nog meer bewaren. ow ganz geil jahhhh |
fuck it inpro shit :D
waar laat je alles doen eigenlijk ,bij the boys in soesterberg? |
Quote:
nee nix fuck it zometeen kleine achterlichtjes. Kijk jij maar naar je eigen creatie straks hahahah. yep in soesterberg ja. |
mijn kreatie ,hmzzzzzzzzz welke ?????????????,de bergcup,de two tone ,de blauwe .of junior??????
|
[off topic]
hoe gaat het eigenlijk heten serge?? Weber of Solex? hhahahahahaha [/off topic] |
henk weber solex polo de 19de hahahha en pot natuurlijk
|
zat eerder te denken aan gescheurdkapotje :D
|
zo spul weg gebracht.
Kunnen de jongens hun gang gaan. Ow ow ow kan niet wachten dat ik hem op kan bouwen. Ik zit er over te denken omdat ik toch kies om hem op te boren naar 1900 eerst de glader te laten reviseren. En als hij ingereden is terug gaan om te tunen. Of hebben jullie daar een ander visie over??? |
Quote:
O JAAAA JOH. hmmmmm moet je die rubbers ook maar niet flowen. Ben je weer te ver gegaan zeker hahah. |
die golf glimt goed!!
|
ja ja. moet ook. is net een flits straks als ie voorbij schiet.
KOM TIE DAN HE of nie pirelli Wil hem onder de kap spuiten als blokje overgezet gaat worden. En de achterbumer ander op zetten omdat dit een immi is. De lijsten worden strak gemaakt en meegespoten in kleur. Verder doe ik er nu nog niet veel aan ja de motor overbouwen dat dan weer wel. Ow ja niet te vergeten mn voorscherm met t4 luchtsleuven. |
hge bennie straks slalom wedstrijdje als mijn cup klaar is :D
zonder gekheid ,denk wel dat het een strak golfie gaat worden |
nee slalomen doe ik niettegen je berg cup .
En het moet ook weer een strak gebakje wordenhoor. PS MELg60 heb je je mail niet gezien over die verstuivers. |
nou nieuws over het blokje.
Onderblok is dusdanig versleten dat het minimaal 2de overmaat word. Kop word bewerkt met grotere kleppen. Het word dus een 1900 nu is mijn vraag wat is de optimale compressieverhouding???? want onderblok zal ook worden gevlakt krukas was is goede staat verder word alles gebalanceerd en uitgewogen. foto,s volgen. En p.s past een sschrick nokkenas van 276 graden in een g60?? of is het te licht?? wie o wie laat eerst de glader reviseren en flowen. En wanneer ik hem ingereden heb dan zal de chip en poulie erop komen. Alleen de nokkenas gaat er in samen met de gereviseerde g lader. Ow wat zal dat lekker rijden zijn straks zeg mmmmmmmmmm Kan ik mijn vriend met de leon :mad: :mad: :mad: die mijn caddy heeft gekust helemaal weg vlammen. |
kan de kop ook statisch laten meken ...hydro spul eruit en mechanisch erin..kan je boven de 280 graad erin steken.. 298 is een mooie nokstok dan..met grotere kleppen..
inlaat ook ff laten flowen.. 1900 sls onderblok nog steeds geen optie? chipje bij jeroen.. andere injectoren..andere intercooler.. klaar |
All times are GMT +1. The time now is 00:22. |