Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Volksdub 2011 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87473)

Thijs. 10-07-2011 20:48

Van de week te horen gekregen dat ik vrij zou hebben vandaag. Had verder ook niet meer op het forum gekeken ofzo, maar wát een vette meeting was het vandaag. Was gewoon perfect! Lekker dichtbij, lekker weer, veel auto's, goede weg etc.

Het was ook echt goed geregeld, denk toch wel de best georganiseerde voor mij. Bordjes stonden ruim op tijd opgesteld, vriendelijke en meedenkende mensen die plaatsen aanwezen e.d.

Enige minpunt was dat mn accu van de cam zich vannacht niet had opgeladen. Dus na twee filmpjes was de accu al leeg :(

subdivision 10-07-2011 20:49

Ja gezien, wij zijn nog gestopt maar Niçk reed alweer.
Zag er op het eerste gezicht niet zo best uit.

Whats gebeurt ?

Tjeerd 10-07-2011 20:51

Zag jullie stoppen, was even bang dat de cabrio leeggeroofd zou gaan worden ;)
Er was een slangetje van de airride lek. Nick stond er goed beroerd, duurde een minuut of 10 tot de rijbaan dicht ging..

vdWal. 10-07-2011 20:53

Wat fotos vanaf deze kant :thumbup:

subdivision 10-07-2011 20:54

Nou daar hoef je niet bang voor te zijn hoor :thumbup:

Hij heeft wel pech iederekeer.

Veel schade? ik zag wel dat zijn onderlip er niet meer onder zat.

De Limburger 10-07-2011 21:05

Quote:
Originally Posted by vdWal.

Hebben we samen een foto gemaakt van de zelfde auto hahaha, ik zit namelijk links op me knieën een foto te schieten.
Leuk!

Gr Ronnie

Tiefleger 10-07-2011 21:07

Dit was ook weer een goede meeting,hoop bekende mensen gesproken en gezien. Direct bij thuis komst de stof eraf gespoten
Hierbij een paar foto's van mij.

De rest zit in meeting map. :D :D
Ben ook nog even bij de vliegtuigen wezen kijken, zag er ook wel gaaf uit.

vdWal. 10-07-2011 21:14

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Hebben we samen een foto gemaakt van de zelfde auto hahaha,
ik zit namelijk links op me knieën een foto te schieten.
Leuk!

Gr Ronnie

haha en ik sta hier rechts

:thumbup:

Croesje 10-07-2011 21:16

Damn man wat maak jij hier een knappe foto vn mn gti.
Op upgraded ook al.
Je doet dat erg goed ze :thumbup:

Misha 10-07-2011 21:30

33 hele foto's gemaakt.. 10 vond ik de moeite om wat mee te doen :D

Prijsje

Album met de andere 6(!!) foto's :D

De Limburger 10-07-2011 21:30

Quote:
Originally Posted by Croesje
Damn man wat maak jij hier een knappe foto vn mn gti.
Op upgraded ook al.
Je doet dat erg goed ze :thumbup:

Wil je het origineel pm me maar je mail, ik kan alleen de foto van upgraded niet vinden? Of was dat een andere auto?
Gr Ronnie

MarkZweers 10-07-2011 21:33

"de limburger" vind dat je erg mooie standpunten neemt voor je foto's..!! ben alleen persoonlijk geen fan van de kleuren, het realistische is er (helaas) af..

skinny 10-07-2011 21:37

Het was idd weer een leuke dag zo en ook het eten was goed verzorgd.

De Limburger 10-07-2011 21:42

@ Mark Zweers: Dank voor het compliment en commentaar het is maar wat men zelf mooi vind ik ben er blij mee en vind het wel lekker flits die fellere kleuren.
Maar dat is persoonsgebonden.
Gr Ronnie

Wietse 10-07-2011 21:47

Quote:
Originally Posted by MarkZweers
"de limburger" vind dat je erg mooie standpunten neemt voor je foto's..!! ben alleen persoonlijk geen fan van de kleuren, het realistische is er (helaas) af..

Doet ie niet altijd hoor :tongue: bij deze waars iets te hoge waardes genomen. Maar ik vind er juist door dit effect ook een paar tussen zitten die iets speciaals hebben ;)

Ieder ze ding, je moet altijd dingen proberen en ontdekken wat je zelf mooi vindt :thumbup:
ergens deze dagen ook mijn foto's hier te vinden :cool:

veedub 10-07-2011 21:47

De rest kun je hier vinden.

De Limburger 10-07-2011 21:49

Quote:
Originally Posted by Wietse
Doet ie niet altijd hoor :tongue: bij deze waars iets te hoge waardes genomen, maar:

Ieder ze ding, je moet altijd dingen proberen en ontdekken wat je zelf mooi vindt :thumbup:

ergens deze dagen ook mijn foto's hier te vinden :cool:

Thanks, Wietse , maar toch heb ik bewust verkozen om de foto's zo te bewerken.
Gr Ronnie

jettaracing 10-07-2011 21:52

Zo! ben ook weer uit de schuur ! Even alle stof en muggen van de auto gewassen (zal ook mede komen door het (jetta) racen onderweg :D ) , en ook is de auto even technisch nagekeken , want op één of andere manier moet er bij mij altijd iets kapot gaan op of na een meeting ..........
Het begon al met een kapot startmotorrelias vorige week , die ook al hapere bij de Vag meeting @ l warden(zit inmiddels al een nieuwe op natuurlijk!) , en nu dus een klapperend geluid onder de auto weg thv het subframe ,maar was eigenlijk alleen bij het rijden over het terrein, nu blijkt dat één van de voorste draagarmrubbers er uit ligt ! Kan ik principe weinig mee gebeuren ,maar toch ,ik mag er weer even mee aan de gang :thumbup: < Hobbyauto's , laten we het zo zeggen , het houd je van de straat ,letterlijk soms ! :rolleyes:

Maar genoeg gelult over m'n auto , de meeting was erg geslaagd! Ik ben lekker verbrand , heb met veel mensen bijgepraat , nieuwe mensen kennis gemaakt en natuurlijk veel mooie auto's gezien !

Kortom ,weer een Topdagje gehad !

Hier nog even een paar foto's van mijn kant

deze motorruimte nu ook eens in t echt bekeken ,en Eddy hij is top hoor !

Toch even één van m'n eigen spammen hoor ,iemand al opgevallen dat de azev's een 'lichte' makeover hebben gehad? :cool:

Mooie jetta !

Hok ! :D

Mooie combi!

Race TDI

Dit ding blijft stoer !

Gewoon mooi! , zeker met die bbs'sen !

Onze Livestream verzorger ! :thumbup:

WTF!

En ruud van ruudsvwshop, bedankt voor het embleem ! ben er zeer blij mee :thumbup:

Wietse 10-07-2011 21:54

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Thanks, Wietse , maar toch heb ik bewust verkozen om de foto's zo te bewerken.
Gr Ronnie

Had me tekst nog even aangepast, want sommige vind ik juist iets speciaals hebben met deze bewerking :thumbup: (Te hoog klonk wat negatief :D )

Sponze® 10-07-2011 22:09

Nondeju!

echt stuk voor stuk ziet t er allemaal perfect uit daaro :)
Echt eentje om op t lijstje te zetten voor een eventuele volgende
keer :cool:

Mooie lokatie en leuke opstelling!

2sneaky bora 10-07-2011 22:10

Staat mn auto een keer op de foto hangt mn kenteken plaat op half 7 aan 1 kant

was een leuke meeting beetje stoffig om er te komen

volgend jaar maar een keer op zaterdag gaan

Ignition 10-07-2011 22:31

Quote:
Originally Posted by Sub-golfje

Thnx voor de foto !
Was voor mij ook de eerste keer volksdub en vond t echt een dikke meet !
Zeker volgend jaar ook aanwezig ! :D
Mijn foto's komen komende week online.

Nog iemand foto's van mijn kevertje gemaakt ?? :D
Ik spaar namelijk foto's van mijn wagen :screwy: :D

Tjaap 10-07-2011 23:43

WOW, de crew is ook eindelijk thuis. (hoop ik althans)

Wat een geweldig weekend!!!!

Ik wil alle gasten bedanken voor de super sfeer die jullie hebben neergezet.
We kregen al veel complimenten op de meeting zelf, maar ik ben enorm blij ook online te lezen dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad.

Ik heb sinds vrijdag een uur of 6 geslapen en ben helemaal gesloopt, maar kon het toch niet laten nog even het topic door te lezen.

Tot slot wil ik ons team bedanken, En dat bestond dit jaar niet alleen uit VF Crew, maar ook uit een groot aantal vrijwilligers van het forum dat zich vanaf vrijdag tot vanavond helemaal uit de naad heeft gewerkt.

Iedereen bedankt en sorry voor deze een beetje extatische post.
Weltrusten.

Wietse 11-07-2011 05:57

Quote:
Originally Posted by Ignition
Nog iemand foto's van mijn kevertje gemaakt ?? :D
Ik spaar namelijk foto's van mijn wagen :screwy: :D

Ik zet ze er vandaag op, je staat er weer tussen net als eurosunday :thumbup:

Als je grootformaat wilt, moet je even pb sturen, heb je email nog van de vorige keer

BobbyEdition1 11-07-2011 06:01

@ VeeDub, dikke foto's!

Edward 11-07-2011 06:57

bitches,

leuk feestje!

x
Edward

Edward 11-07-2011 07:06

was lekker rondje om 04:00uur Jaap...

VeeDubber 11-07-2011 07:13

Ook vanaf hier een welgemeend Dank je wel aan al onze bezoekers! Als organisatie geeft het je erg veel voldoening om de reacties hier te lezen! Met een opkomst van zo'n 950 auto's en 1350 bezoekers is ons evenement weer behoorlijk gegroeid tov vorig jaar en ik ben blij om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. En laten we eerlijk zijn, de aantallen en jullie opmerkingen over de goede sfeer hebben we toch echt aan jullie bezoekers te danken!

Namens mij hier ook nog even een dank je wel voor onze crew, de standhouders en de mensen die een speciale bijdrage aan VolksDub hebben geleverd. Ook zonder jullie geen VolksDub; bedankt!

We missen overigens nog 3 prijswinnaars, zij waren al vertrokken tijdens de prijsuitreiking. We zullen de lijst met winnaars zo snel mogelijk openbaar maken, dan hoop ik dat deze heren zich nog even bij ons melden.

Ik zeg: Op naar VolksDub 2012! :thumbup:

Alberto 11-07-2011 07:23

2012 zeker weer aanwezig ...in een syncro :thumbup:

Quote:
Originally Posted by jettaracing

Mooie combi!

idd was een goed idee van Jaap :thumbup:
en vond het erg leuk om er even overheen te hobbelen , weet ik een beetje wat ie kan :D

Richard 11-07-2011 07:46

Zo nog half aan het bijkomen. Erg leuk weekend gehad met iedereen.
Tijden niet zo gelachen..

Was weer vanouds..toppers!

Razma 11-07-2011 07:57

Wat een mooi event !! Toplocatie, geweldig relaxed sfeertje, mooi ontvangst.... en gewoon erg goed en netjes geregeld allemaal. Compliments @ crew !! :-)

Nu ff alles even eerst afstoffen :P

Matheo 11-07-2011 08:36

Complimenten jongens! Toplocatie en echt super geregeld! Mooie auto's gezien en veel gelachen, meer kun je niet wensen.

Zoals afgeproken met Hans toch nog iets te klagen: de frietjes waren veel te kort en satésaus hadden ze niet. ;)

PimVW 11-07-2011 09:15

Was van plan om zondag te komen maar helaas met lichamelyke klachten niet kunnen komen... Ziet er iig goed uit!

HannoverEdition 11-07-2011 09:29

gisteravond ook weer (beetje brak :cool: ) thuis gekomen van een FANTASTISCH mooi/gezellig/fijn/gemoedelijk weekend in Well tijdens VOLKSDUB 2011.
zaterdag aangekomen leek het bijna een beetje volksdRup te worden,maar de weergoden waren ons goed gezind ;)
Kortom:

-Mooi weer
-Mooie Auto's
-Mooie Vrouwen
-Goeie catering
-Gezellige mensen
-Goeie organisatie
-Nette Douche & WC's
-Leuke standhouders
and last but not least
-Zaterdagavond genoeg bier..... :beer: en vanuit Friesland was er ook genoeg Beerenburg meegekomen :cool:
zodat we Zondag heerlijk rustig en met een beetje koppijn van het bier konden genieten van al het moois wat in grote getale aanwezig was :D

wat wil je nog meer!! :)

Hans & Peter nog bedankt! ;)

en alle Heren van Volksdub/Volksforum/Organisatie etc...

BEDANKT! en TOT VOLGEND JAAR! :thumbup:

hier de eerste foto's.de rest moet nog even van het sd kaartje geplukt worden,maar volgt zsm :)

brana.b 11-07-2011 09:31

Was een super weekend! Alles goed geregeld!

audivwfreak 11-07-2011 09:40

bedankt Wendy voor de foto, die van onderweg zijn goed gelukt!!!

Vains 11-07-2011 09:50

Het was weer een geslaagde meeting :thumbup:
Wat mij opviel was dat het heel goed geregeld was allemaal, ga vooral zo door heren en de locatie is ook super!

3gnr48 11-07-2011 09:50

ook net weer online :redface:
Was topmeet erg gezellig en super veel lol gehad.
En natuurlijk vet blij met een plaats in de hall of fame :)
Volgend jaar zekers weer.

Organisatie bedankt :thumbup:

Richard 11-07-2011 09:52

was gezellig Hugo..
als je de info van de camping W-see nog wil hoor ik t wel

Mac-Mikus 11-07-2011 10:24

Quote:
Originally Posted by jettaracing

Onze Livestream verzorger ! :thumbup:

Hahaha LOL :thumbup:
Zelfs een Citroen met afgeplakte logo's word op de foto gezet.
Thanks man, heb zelf niet eens foto's kunnen maken van het apparaat.

Livestream is prima verlopen, een enkele kleine storing gehad die snel weer werden verholpen. Heel veel leuke reactie's gehad zowel op het terrein als op de chat.

Helaas werd het hele terrein op zondag rond de middag getroffen door een stroomstoring waardoor het vanaf een uur of 13:00 niet meer mogelijk was op te kunnen uitzenden. Zal toch eens naar een aggregaat gaan kijken voor eventueel volgend jaar.

All times are GMT +1. The time now is 07:58.