![]() |
lol xD! leuke trefwoorden lijst ook
|
Tip van mij:
hebben jullie die witte polo al gezien op MP? :shake: |
Quote:
Nee ik wil em wel zien :D Hier nog wat mooie automobielen: koele ascona: http://link.marktplaats.nl/326367738 Hippe golf: http://link.marktplaats.nl/325737780 :) |
Die Ascona is wel vet :rock:
|
Quote:
Raar dat zo een wagens altijd bij een opkoper komen en nooit particulier verkocht worden. :confused: :rolleyes: :D :D :screwy: :thumbup: :rolleyes: |
|
die prijs! :eek:
http://link.marktplaats.nl/320854108 volgeds mij is the fast and the furius uit de mode aan het raken ofzow... het regend plastic auto`s op het moment |
Ja veel auto's die 'extreem verbouwd' zijn tegenwoordig..
Jammer trouwens dat alle voorgaande geplaatste advertenties niet meer zichtbaar zijn :( |
Quote:
Volgens mij is die verlengde motorkap gefotoshopt :screwy: |
Quote:
Die bumper is van een glijbaan gemaakt ofzo :screwy: :screwy: |
Quote:
nou nou,dat is wel even een echte badass monster halleluja bumper hoor! :tongue: voor dat geld kun je hem ook bijna niet laten staan he:screwy: |
Quote:
Jammer van die auto!! wel uniek van die gast dat hij um zo kan verneuken!!! |
Corrado... hoeveel jaar staat deze wel niet te koop?
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...o&thumb_click=1
Volgens mij wel aantal jaren... dacht dat de startprijs een 10.000 was ? Als ik alleen het woord caliber al zie krijg ik al kotsneigingen. |
mooie auto, zijn geld meer als waard....
|
Golfje 2 SPECIALE UITVOERING !!! En echt getuned.
De lexusachterlichten en de velgen zijn werkelijk het kersje op de taart :screwy:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...o&thumb_click=1 |
Quote:
:screwy: |
ik zeg ook niet dat ie lelijk of mooi is maar het valt me echt op dat ie er al heeeeeeeeeeeeeel lang staat.
En als je echt een mooie auto hebt moet je er geen caliber inzetten. |
Door zo'n topics in deze sectie te zetten vraag je om dergelijke antwoorden.
Zie de meerwaarde van dit in de verkoopsectie niet echt, het is meer om reacties uit te lokken als wat anders.... :rolleyes: Nigel, jij weet toch wel beter. ;) |
waarom? Als je toch een beetje geluid wilt hebben voor een lage prijs? Caliber is niet het beste qua audio, maar de prijs/kwaliteit verhouding is wel goed.
Ik heb zelf geen cent teveel over voor audio, omdat ik het belachelijk vind om in een klein hokje honderden euro's uit te geven aan muziek.. Als ik rij hoor ik liever mijn motortje, met een muziekje op de achtergrond. Om goede muziek te luisteren ga ik niet in een stilstaande auto zitten :D Lelijke corrado btw... |
Bad Girl :(
|
Quote:
Misschien ligt het aan mij, maar ik dacht dat dit topic voor alle byzondere, apparte, mooie, prachtige, lelijke of rare advertenties was en niet ALLEEN voor advertenties om af te zeiken :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Nouwww voor die lage prijs, of je nou over 50, 100, 150, of 200 euro praat, voor dat geld heb je gewoon een erg leuk 2ehands setje. Denk aan pioneer, jvc, of kenwood. Maar dan moet je wel de moeite doen om er op te wachten op marktplaats, en er aktief naar op zoek te gaan. Een van mijn favoriete bezigheden trouwens.... marktplaats afstruinen naar leuk spul :D |
daar zijn er meer van :D
Koopjesjagen is een prima tijdverdrijf! Heb zelf een kenwood HU en Harman Kardon speakers in de auto, ook voor weinagh, moet je maar net tegenaan lopen. |
Quote:
Hmm ok. Ik heb namelijk eerst even een aantal andere topics in deze groep gelezen en dacht dat de paar topics die ik gepost heb wel een rijke aanvulling voor een leuk gesprek zouden zijn toch. ;) Effen heel wat anders he, Had jij niet een topic waar jij je bbs had opgeknapt? |
Quote:
Jah hier ! Je weet het dus precies hoe het moet !!! :D En trouwens, prijskwaliteit is slecht van caliber want het is echt te duur, en het is rommel ;) |
Niet iedere hork wat op marktplaats staat hoeft hier neergezet te worden... ;)
Quote:
|
Quote:
dan is het jou schuld dat ik hier nu zit :tongue: ik heb een tijd terug zitten zoeken op google naar bbs opknappen of bbs restaureren.. mooi werk :thumbup: |
Quote:
|
Rijdt er een dwerg in die auto ofzo :confused:
|
@Bob: LOL
|
Ligt meer kabels onder de kap als dat er verlichting aan hangt....tjemig wat een warboel..hij heeft wel soortgelijke decals als op de "djedda" uit The Fast & The Furious......dat dan weer wel....
|
Quote:
![]() |
Quote:
:D Dat is de tweede adv. al die je post over een "gek"" golfje. je zou haast denken dat je er 1 zoekt :):) hij heeft wel kamei luchthappers.. :thumbup: |
prachtig exemplaar.... :shake:
|
Autostyle is wel blij geweest met deze fanatieke bodybouwer.
Je kan er opzich nog wel wat van te maken als je die plastic zooi deraf trekt. Geen foto's van het interieur, zit fire and ice interieur in? Zonde :p |
Definitie van wansmaak
|
Quote:
Die is gewoon masterlijk!, ik durf er niet in te rijden maar vind wel :thumbup: (ik moest toch een beetje aan johnny flodder denken hahaha) |
dussss.. Spuit het dan tenminste nog in de kleur en zet er dikke velgen onder..... Dit slaat alles
|
net ff de prijs geïnformeerd en is 1400 euro zonder de audio
|
All times are GMT +1. The time now is 18:15. |