![]() |
He nog niemand in t vrijdag topic vandaag!?
Klieder ik er maar wat bij weer :D Vanavond beginnen we met het opbouwen van een feesttentje van 55x20mtr, kunnen we volgende week weer eens een pilsje dringeken met 1500 anderen als we klaar zijn ;) |
Zo dit is/was weer de 1e vrijdag na mijn vakantie. Feestej is goed verlopen :D is genoeg bier omgezet iig ;)
Vanavond weer motor-rijles om 19:00u, heb er weer zin in :D De groeten |
Tis stil in het vrijdag topic.... of verveelt niemand zich op dit tijdstip op zijn werk :D
|
Ghehe lekker thuis ;)
Volgende week weer aan de bak! |
EIN-DE-LIJK weekend.. Zometeen naar een feest van een collega :beer: :beer2:
Morgen we nieuwe ride ophalen :D :thumbup: |
Eingelijk weekend! Morgen een mooi setje velgen ophalen en monteren, resultaat zal geplaatst worden:D.
|
voor de afwisseling hing ik donderdag en gisteren keihard boven de plee, was voor de verandering ziek zwak en vooral heel erg misselijk.
|
Quote:
Beterschap ! |
Pfff, ff het stof er af blazen.. ;)
|
Is het alweer vrijdag? :eek:
|
Haha pff was weer een "drukke" week...
De nieuwste Audi RS6 en Hummer H2 SUT gefotografeerd (check gerust mn site ;)) Site bijgewerkt etc etc etc.... Komende dagen: Zaterdag en zondag: Laatste rally 2009 (Rally Hengelo) Maandag dinsdag: Milaan EICMA (soort van grote AutoRAI, maar dan met motoren) Rick |
Zou ook wel naar Milaan willen, maar eerst een rijbewijs A maar eens halen de 17e ;)
|
Ik wil ook wel naar Milaan, maar dan het liefst in m'n eigen ride en via alle bergpassen !!
![]() |
Quote:
Ja man als ik zo een bus had als jij zou ik ook niet thuis zitten :thumbup: |
Hahaha :)
Vette ride! Rick |
Cruisen :cool:
|
Quote:
Normaal gesproken zou ik iemand die graag met een bus door bergpassen rijd voor gek verklaren, maar in dit geval kan ik het helemaal voorstellen! :thumbup: |
eerste week bij mijn nieuwe werkgever zit er al weer op :D
vanavond bier drinken............ gr. Martijn |
Eindelijk weer weekend :thumbup: van het weekend eindelijk schroefset onder de mk1!
|
Pff bijna weekend, gelukkig. Kan ik eindelijk achter die supertrage gr**PC weg hier!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:56. |