Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Nieuws en aankondigingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=131)
-   -   VERSTUURD: Official 2015 Volksforum Shirts Groupbuy (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=134807)

Bart2 19-10-2015 18:27

Vandaag mijn ook binnen gekregen. :thumbup:

vdWal. 19-10-2015 20:03

ook hier zijn ze binnen, expres nog gepast met een aantal shirts thuis
ze moeten maar even flink in de droger, vallen toch groter uit dan mijn huidge shirts van het merk

maar super gave shirts :thumbup: dik tevreden

ar1g3 19-10-2015 20:27

De mijne is ook aangekomen vandaag! Ziet er inderdaad groot uit, nog niet gepast, maar anders moet een keertje in de droger dat idd wel oplossen. :D

vdWal. 21-10-2015 19:05

het grotere shirt komt omdat het geen fruit of loom is bij mij, de andere past namelijk wel goed!
een rondje in de droger heeft hem gelukkig veel beter gemaakt :thumbup:

Gertjan-G60 21-10-2015 20:00

Ik heb ze ondertussen ook even thuis liggen en we zijn er blij mee.
Kreeg echter twee dagen later een kaartje door de bus dat er strafport betaald moest worden. (5,25 euro) Dit omdat pakket wel 45 mm dik was ipv de toegestane 32 mm. :screwy:
Simpele vraag/zoekwoorden "strafport onterecht" bij de online klantenservice gaf het volgende antwoord:

Uw vraag: onterechte strafport
Helaas hebben wij de afzender niet herkend. Onze excuses. U hoeft de portokaart niet te betalen. Verwijder de sticker en stuur de kaart terug met de melding "Afgeboekt in overleg met Klantenserviceā€.
[I]

Misschien een tip voor anderen, als die ook een steekproef gehad hebben. :D

Tjaap 22-10-2015 08:12

volgens mij heeft Hans ze bij het businesspoint door de TNT laten frankeren. dus ze zijn zelf fout lijkt me.

Gertjan-G60 22-10-2015 10:59

Fout bij PostNL lijkt mij ook hoor en geef ook niemand de schuld.
Bericht geplaatst om anderen te attenderen dat eventuele "straf" niet betaald hoeft te worden.

Als ze een beetje aan de enveloppe geschud en nog een keer op een ander plek gemeten hadden, dan was het vast onder de 32 mm :confused:

Is ook gewoon bezorgd in een standaard brievenbus. :screwy:

Ebut 23-10-2015 10:48

Hier ook goedgekeurd!



martinus83 23-10-2015 11:45

ai, dit zie ik erg laat. Wanneer is de volgende groupbuy? :)

Ebut 24-10-2015 06:55

Joah, ik wil er ook nog wel een :cool:

Black Devil 24-10-2015 15:30

Ik heb er eentje, wil er stiekem nog wel 2 😂

VeeDubber 26-10-2015 16:23

Quote:
Originally Posted by Gertjan-G60
Ik heb ze ondertussen ook even thuis liggen en we zijn er blij mee.
Kreeg echter twee dagen later een kaartje door de bus dat er strafport betaald moest worden. (5,25 euro) Dit omdat pakket wel 45 mm dik was ipv de toegestane 32 mm. :screwy:
Simpele vraag/zoekwoorden "strafport onterecht" bij de online klantenservice gaf het volgende antwoord:

Uw vraag: onterechte strafport
Helaas hebben wij de afzender niet herkend. Onze excuses. U hoeft de portokaart niet te betalen. Verwijder de sticker en stuur de kaart terug met de melding "Afgeboekt in overleg met Klantenserviceā€.
[I]

Misschien een tip voor anderen, als die ook een steekproef gehad hebben. :D


Neem even contact met mij op mocht je er niet uit komen. Ik heb het inderdaad via TNT laten en ik wil jou niet voor de kosten op laten draaien.

Hans


All times are GMT +1. The time now is 14:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.