![]() |
wie is dat dan?????
|
Quote:
hahaha LinnieTDI :rolleyes: ![]() |
wel n leuk rokje, oeps dacht ik dat nou hardop?!
|
Quote:
dalijk ziet je vriendin het, wil ze ook nooit meer op jou rijden hahahaha :p;):biggrin: en dan gewoon mijn velgen over het hoofd zien he, het zijn wel zeldzame bbs-posterts ja........ ;):D:D:D:D |
ik bedoelde ook eigelijk, leuke velg :biggrin:
|
Quote:
@ Kev: ik lig weer wat posts achter! :biggrin: Maar wordt toch echt tijd dat je een auto voor haar vind, maar als ze zo moeilijk doet laat je haar toch zelf iets regelen...ze wijst steeds dingen af....dan houdt het ook op he... :p En misschien is een lowrider bike ook vetjes :eek: hahah met een jurk, ziet wel stoer uit denk ik :biggrin: |
Quote:
welke velgen? :confused: :p |
haha idd, zeker cool, die smeerstrepen op dr jurk :cool:
|
Quote:
hahahahahhahaha :biggrin: |
hahahaha :cool:
|
Quote:
hahah na goed was maar een ideetje :biggrin: Kun je niet aan een vrachtwagen komen??? :tongue: van truckervrienden ofzo? das ook wel vet ;) oh ja, je vriendin moet niet zo zeuren ;) ...ik werd met vriendinnen op het gala afgezet door mijn zus in een paarse mercedes...190e.... ik heb me 100 meter van te voren eruit laten zetten....ik wilde liever lopen dat laatste stukkie....hahah :rolleyes: :biggrin: |
Quote:
hahaha das wel heel erg!! :biggrin: |
kheb nog wel een foto van linnie in dr galajurk.... :rolleyes:
|
showe! leedvermaak, is het mooiste vermaak :biggrin:
|
Quote:
anders wil me pa denk ik wel, die heeft een gloedje nieuwe ZILVEREN Hyundai ATOS :biggrin: 2005'er Full Option, dikke sportvelgen, airco, elektrische ramen, sportvleugel achterop, derde remlicht, wel 2 echte AIRBAGS..... Meegespoten spiegels, stootlijsten, mistlampen en ja hoor ook een chromen grilletje....... echt te veel om op te noemen :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: ![]() Ohh dit is echt te flauw gewoon hahahaha vind me pa vast niet leuk.... |
wow, die gaat vast alle aandacht trekken op meetings!!!!!
|
Quote:
no can`t do... sorry heb m`n buurmeissie beloofd de foto uit te printen... boven m`n bed te hangen en te deleten van de pc... sorry |
Quote:
dat is maar een voorbeeld foto he, mijn pa heeft dikkere wielen en meegespoten stootlijsten :biggrin::biggrin::biggrin: |
:(
|
een oud-collega van me heeft anders nog een hele dikke honda civic!!! woont vlak bij tilburg :D
![]() :eek: Ondertussen is de vleugel er al vanaf en heeft hij een echte carbonnen motorklep en een carbonnen achterklep!!! Over laten komen uit de United States van de Verenigde staten van de USA in Amerika :biggrin::biggrin::biggrin: En er zit echt een Hele dikke uitlaat onder, maakt nog meer geluid zo stationair dan mijn leenpolo met volgas :p |
All times are GMT +1. The time now is 17:26. |