Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Lucifer mk3 2k (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104364)

jardo 11-05-2013 15:46

zeer vette auto's had m al eens eerder voorbij zien komen.

is air geen optie?
zit ik ook aan te denken voor de ibi
k wil wel dat ie heel blijft van onder... en boven natuurlijk ook :screwy:

Lucifer mk3 2k 16-05-2013 13:09

Hey Jardo bedankt man
En ja ik ben idd met air bezig geweest, maar de achterkant moet custem gemaakt worden ivm bladveren.
En ik rijd stiekem tog best veel kilometers in een jaar.
En er was geen bedrijf wat mij de garantie kon geven dat me wegligging net zo blijft als dat die nu is, en het is maar weer afwachten of er deze winter weer een auto bij komt. dus voorlopig geen air.

Kwam nog een paar foto,s tegen van afgelope weekend, de meeting in heerde part 2

LRR 16-05-2013 14:45

Ik zou een velg nemen zonder diepte rand.
Dat staat mooi breed en lijkt erg ruig.

Setje Mk5 GTI wielen (Detroit's) bv.

Gave Caddy verder.

Lucifer mk3 2k 18-05-2013 10:32

Tanks LRR, wat dat betreft zitte we op 1 lijn.
En het gaat denk ik ook een redlijk dicht wiel wordn aangezien er voorlopig tog geen tyd en geld is om een dikke rem swap uit te voeren

Ik wil binne kort is kijken of ik ergens een setje 3sdm,e kan passen

Maar verder heb ik gistere weer is lekker geknutseld, ik kon me cupralip ophalen bij de dealer.
Dus zo gezecht zo gedaan, daarna lekker met een ijzerzaag stanly mes boormachine en wat schroeven aan het klussen gegaan met dit als resultaat

Meer en beter foto,s volgen na dat de caddy gewassen is, (later dit weekend)

Lucifer mk3 2k 25-06-2013 16:35

Foto asten 9 th int VAG gevonden

Foto asten 9 th int VAG gevonden

Verder kan ik jullie mede delen dat ik een aantal ofertes binne krijg wat betreft een nieuwe schroefset, de KW Inox gaat er onder vandaan.
Het is de bedoeling dat er iets voor terug komt wat zeker een cm om 3 tot 4 lager gaat.

Lucifer mk3 2k 29-06-2013 10:16

Hier bij weer is wat foto,s en nu meteen met goed beeld van de leon cupra lip, die ik er een tijdje terug onder heb gemonteerd.
Verder heb ik gistere me US lights geactiveerd. hier heb ik nog geen foto,s van.

En toevallig kwam ik christian(cuprachris) en Vwbossie(op de fiets) tegen, dus meteen maar ff een paar foto,tjes geschoten

Lucifer mk3 2k 03-07-2013 17:25

Deze keer geen update aan me auto maar wel wat anders:
Ik heb me vandaag een nieuwe poets machine aangeschaft het is de machinne van meguiars geworden.
En natuurlijk wat nieuwe pads ets, en wat aanvulende producten die op of niet aanwezig waren

Plaatje bij het praatje

Jordy6N 03-07-2013 17:27

Goede set heb bijna dezelfde alleen wat uitgebreider!! Alleen die tire gel is echt troep vindt ik dan laat heel de tijd vlekken na

Lucifer mk3 2k 10-07-2013 17:44

Dankjewel Jordy6n, maar dit is bij lange na niet alles wat ik heb, dit had ik er toen ff bij gehaald.
Maar nu over na de orde van de dag.

Afgelope zondag naar: 2e VW speed Summershow 7-7-2013
Wat een top meeting was dit, heerlijk weer, dikke vw,s, gezellige mensen, mooie vrouwen, wat wil je nog meer..

Iedereen bedankt voor de foto,s :tu:

Hierbij wat foto,s van de me caddy:

En dan de foto,s van de foto shoot aan het einde van de dag:

Op na Born aankomend weekend :D

VdubMKII 10-07-2013 18:10

Ziet er goed uit :thumbup:

Lucifer mk3 2k 30-07-2013 20:12

Thanks VdubMKII

Bij deze nog wat foto,s van: International VAG Sensation 2013 @VDL NedCar in Born

En nog 1tje van de meeting in asten

Michel_ibi 30-07-2013 20:26

Dikke Caddy! Die golf ken ik van me Wrapper ;)
topwerk levert die kerel!

Lucifer mk3 2k 30-07-2013 22:17

Dankjewel Michel!
Ja dat is de MK IV van Robert, een hele dikke bak

esli1993 13-01-2014 10:19

dikke caddy jeroen, denk dat de 2014 setup zeker in de smaak gaat vallen bij de rest ;)

EnVeeZee 13-01-2014 22:58

Ik vind 'm dik :thumbup:

Lucifer mk3 2k 15-01-2014 22:00

Na een tijdje afwezig geweest te zijn op het volksforum toch maar weer is wat update,s posten, want we hebben niet stil gezeten ;)

dinge die de af gelopen periode gebeurd zijn:
-Kw ultra low set gemonteerd
-Voor het seizoen van 2014 Speedline,s aan geschaft die nog opgemaakt gaan worden na mijn wens
-us lights geactiveerd
-touran middenconsole met verstelbare armsteun gemonteerd
-en wat kleine interieur update,s
hierbij meteen wat foto,s
eerst een foto van de nieuwe verlaging op me calito,s
dan een foto in winter modus met de nieuwe verlagings set

dan een paar foto,s van de interieur update,s

en een fototje van de speedline,s (nog niet opnieuw opgemaakt) en natuurlijk komen hier weer orginele audi naafdoppen op en de bbs ventieldopjes van de calito,s

Thanks esli en ja dat denk ik ook wel maar dan moet ik er wel eerst is uitkomen wat ik nou met de speedline,s ga doen haha
dat dilemma hebben we het gister nog overgehad maar ik denk dat het de antraciet,e met gepolijste voorkant gaat worden..
Dankje EnVeeZee

Verder zit ik er sterk aan te denken om al me audio te koop aan te gaan bieden, is kijken wat ik er nog voor weer kan krijgen........

Lucifer mk3 2k 19-01-2014 22:18

Even een onverwachtse update van mijn kant.
Afgelopen weekend een setje orginele xenon koplampen op de kop getikt.
Ze zijn dan wel niet compleet maar het begin is er
(de balasten en lampen missen) en verder zal ik de verloop stekkers moeten bestellen
Foto,tje

Lucifer mk3 2k 13-02-2014 09:49

Update er bij :D
Na lang zoeken en veel rond vragen toch maar besteld bij de dealer: een Engelse spiegel voor de bestuurders kant.
Hier door mogen de 1t touran spiegels die ik heb liggen de bingo in
plaatje er bij:

All times are GMT +1. The time now is 07:49.