![]() |
Quote:
Niet állemaal Reneetje :D Gerkie staat als het goed is op de "herrie"camping.....wij op de "familie"camping, wij zijn ook al weer een daagje ouder :p En voor +/- 25 man kan je op de familiecamping nog aardig plekkie vrij houden, iets rustiger daar ! |
Quote:
Quote:
Zo dan .... parkeer je je 1303 soms ook binnen in de tent ?? :p |
edit: problem solved
|
zo, budel ziet er al wat positiever uit. de as van michiel zit er al onder, en rijdt er al mee, alleen de remmen nog ff goed ontluchten.
bij mij zit de as er ook onder. alleen nog ff de remmen aanpassen. de wielen staan eronder. en ziet erg erggggggggg goed uit. zal morgen de foto's op me site zetten. hij is aan de voorkant meer dan 13 cm verlaagd :D nu de achterkant nog verlagen , worden 2 tandjes, bij 3 gaan de banden erg snel kapot. maar wie weet. tot op budel miscchien zelfs met een apk. KIJKEN of ze bij de RDW sner me papieren kunnen regelen., hou jullie op de hoogte |
ik kom alleen zondag even kijken, zo'n heel weekend is niet goed voor mij, ik ben bang dat mijn schuur anders te klein word,en zaterdag moet ik velgen schuren..
|
Zo.....ff aftellen nog......over 10 min. zum hause gehen.....morguh ff spullen inpakken en......BUDELEN......heb er zin in!
Belde Flat4 net op dat ie nie met z'n kever kan..... :frown: :mad: |
Quote:
waarom niet dan? zal erg jammer zijn :confused: |
Quote:
Geen APK :( stuurkogel, wiellager, en stuurhuisspeling............ |
Quote:
Was voor de keuringt geweest en voor het eea afgekeurd... :mad: |
Hier staat alles klaar !!
Vandaag nog even de bus uit laten lijnen, kever gewassen en gepoetst....komt helemaal goed !!!! Morgenochtend om 8.00 laten we Oskar zijn (p)ride nog even uitlijnen (niet dat ze die de brug op krijgen, laat staan dat ze die uitlijnkasten op zijn wielen krijgen :D) En 10.00-10.30 uur uur gaan we rijden !! |
Quote:
o, wij gaan om 14 uur approx....familiecamping toch???? See yeah! and a safe trip |
Erg rustig topic nog btw!! Morgen is het alweer :D
Auto is al bijna gepakt, morgen Jeewee en z'n zooi nog ff inladen en dan naar Budel kroezn!! Denk zelfde tijd ongeveer als VA, maar dan vanuit Fryslân :) En dan een lekker weekendje gek doen :p Jasper!! pix van de ovaal, of moeten we tot morgen wachten?? :D |
Quote:
hehehe, ik krijg waarschijnlijk straks de primeur :) Jasper rijd misschien ff met de ovaal naar Schiphol, hehehe ! Denk dat ik straks nog even een foto post ;) |
Quote:
Camera dus NIET vergeten!! En high res natuurlijk :D |
net de bus een beetje uitgemest en alles klaar gezet.
even kijken hoe druk het morgen op kantoor is, ik hoop om een uur of 3 te kijjken gaan rijden. (maar je zal net zien dat er nog iemand met een spoedklusje komt). |
ik ga nu weer naar de kever. de laatste dingen goed zetten, en als het kan, ga ik inderdaad ff mee naar schiphol, is wel een leuk test ritje.
groeten. foto's komen vannacht nog wel :D tering wat ben ik het zat om onder die auto te liggen... :frown: nog eventjes. |
Quote:
dat is ook niet gezellig. BEn klaar hoor voor Budel, mooi op tijd toch??? net ff een test ritje gemaakt naar Schiphol, Leon en Osacar gingen Johnny(uit USA) ophalen dus dat was een leuk ritje, gelijk weer ff gezellig gebabbeld. Me cabreteur lekte, dus die weer ff uit elkaar gehaald en een andere in elkaar gezet. dus kon mooi om kwart over 10 ff naar schiphol. mensen ik zie jullie morgen, zal straks ff wat foto's plaatsen. voor het eerst deze week dat ik voor 12en thuis ben :D BUDEL here i Come !!!!!!!!!! |
@ Ploon: Kantoor dus dicht om 1400hrs, dan heb je alle tijd. Nix spoedklusje :p
@ Skywokkert: Goede reis morgen, spreek je daar wel :) @ Jasper: Super, zien em wel voorbijschuiven op Budel! Wordt rustig hier opt forum tot zondagavond denk ik :D |
Nog heel even!
BUDEL, ik heb er zin in! (als ik niet lig te slapen.......) |
Quote:
Wou net zeggen, dikke Jetlag :D:D |
All times are GMT +1. The time now is 08:29. |