![]() |
Quote:
Helemaal mee eens! Leuke film. De rest veel plezier in Rotterdam. Have fun! Greets, Sander |
Quote:
thnx !! Gaat helemaal goed komen :) Nog een paar uurtjes en dan is het al zo ver !! Zag er top uit bij jullie, ben beniewd wat het bij ons gaat worden straks ! |
Quote:
Telefoon staat roodgloeiend ! Iedereen komt hierheen, zoals het er nu naar uitziet vertrekken we met een auto of 12-14 bij mij uit de straat en gaan dwars door rotterdam centrum naar de bios :D |
Let ook eens op de details van de kever. Zo ie je bv. ook dat de kever een dry sump reservoir in de kattenbak heeft staan :biggrin:
Gaaf man om met zoveel luchtgekoelde daar naar toe te rijden. Zal een hoop bekijks geven :cool: |
Quote:
6 Kevers, 2x type 3 , 1 spijl en 1 pano. Echt lachen! Goeie film trouwens! Goed geregeld allemaal! :cool: |
Quote:
Was zeker leuk !! foto's komen straks online, eerst een happie eten :D |
Was erg gezellig en een leuke fillum!
Wat ploatjes van vandaag! |
Mensen, was gezellig!
@ Keverpech: Kicke foto van Miss G, Miss I en ikke :) @ VA: BIG THANKS dat ik in de spijl mocht rijden, vond het erg gaaf! :cool: (Nu MOET er 1 komen :redface: ) |
Quote:
Geen dank gozer !! hehe, dus de keverprojecten gaan nu weg en er komt een bus voor terug ? :D |
ben in Haarlem geweest, vond de film echt super stoer!!! alleen jammer dat ie in t nederlands was, maarja.
en t blijft echt een super auto toch? |
Het was erg gaaf. Ik wil hem snel op dvd hebben maar dat zal wel lukken denk ik. Iedereen die mee was bedankt voor de gezellige middag.
De file was ook erg leuk niet zo lang als gehoopt maar toch erg leuk. Tot dinsdag allemaal. Jack. |
Seau, ook mijn foto's online !!
Leuk om alle oude en nieuwe kevers bij elkaar te zien.....zijn er nog een paar verliefd geworden ?? :D Hier wat teasers, +/- 40 foto's op www.volksaddiction.nl ! |
De film was geweldig! Wij waren met twee "Herbies" en twee kevers en onze bus in Weert! Auto's mochten voor en de twee herbies in de bioscoop staan. Daarna nog even doorgereden naar Alken.(B) De meeting van Raoul's VW hallen.
|
Leuke meid ook die Mevrouw Lohan!
|
Film was helemaal SUPER... en al 'ie straks op dvd is, wordt ie zeker toegevoegd aan de rest van de collectie...
Colonne richting bios, was een mooi gezicht. Enne... bedankt voor het meerijden! |
Quote:
Die kan um wel hebben, en ik weet wel waar!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Hmmmm, klinkt goed! :cool: Denk alleen niet dat ik er thuis mee aan hoef te komen! :o Edit: Je zou me trouwens nu moeten zien... Heb nog steeds een grijns van oor tot oor! :) |
Jammer dat ik er niet bij was, zag er weer erg gezellig uit...
Tot dinsdag iig, dan spreek ik iedereen wel weer!!! |
All times are GMT +1. The time now is 20:21. |