![]() |
Wat maakt het nou uit, knarfmk1 zegt toch dat het zo is in en uit gebouwd....?????
|
dat is waar, maar het scheelt weer als het lichtbeeld gewoon goed is, wat hier het geval is ;)
|
Ziet er super uit zeg!
Vind die xenon niet passen in zo'n oldie, maar verder erg mooi :) |
Quote:
dankje! wat betreft die xenon twijfelde ik ook in het begin. maar ga maar eens rijden in het donker met twee kaarslichtjes.. en als het regent helemaal, je ziet echt helemaal niks, en omdat het ook mijn daily is koos ik toch voor bi-xenon, en heb er echt absoluut geen spijt van :) en laat jou auto ook even zien! de meeste mensen hier zijn nogal foto-geil (waaronder ik :D ) |
Quote:
Mijn jetta is geen daily, dat scheelt wel. Maar dan toch liever kaarslichtjes, mn vorige auto had ook bi-xenon en dat werkt idd wel super ;) Zal binnenkort ook hier eens een topicje van mn auto zetten, staat nu op cleaned en Trunksociety. |
update 26-02-07: auw!
Update:
Goede nieuws: -Bonrath veerpootlagers gemonteerd -Renault winterwielen zitten er al weer een tijdje onder -Oude stoelen verbouwd met corrado onderstel, lang leve de hoofdruimte en zijdelingse steun! En het ziet er nog net zo uit als de oude stoelen :cool: Slechte nieuws: - 2 uur geleden: Beton/baggerblok op de weg :chair: niet meer uit kunnen wijken, gevolg: Onderzijde van de voorkant flink vervormd! :( ziet er naar uit dat het geheel vervangen moet worden, gelukkig geen gat in mijn carterpan geslagen. vanavond even verder kijken hoe groot de schade is.. :( |
Aaaiii dat is wel heel erg zonde :( Zou je de voorkant nog nieuw kunnen kopen dan??? Ik ben daar ook nog naar opzoek geweest, maar heb niets kunnen vinden... succes ermee
Heb je misschien ook een fototje van de stoelen :tongue: |
Voorfronten moeten wel te krijgen zijn.
Je zou eens wat dealers kunnen bellen/marktplaats zoeken. Gebruik aub wel een origineel voorfront, past stukken beter en dat voorkomt een hoop ergernis @ montage. |
Oefff..dat is minder !! :(
Veel succes om het geheel weer voor elkaar te krijgen ! |
Auw! Succes met de reparatie!
|
Zo, alles even goed bekeken, en het bleek uiteindelijk wel mee te vallen! Van de week wordt het stukje opnieuw gespoten en zie je er (hopelijk) niks meer van :thumbup:
Quote:
kan ik wel maken, alleen zie je het (bijna) niet, dus heeft het ook niet zoveel zin :D ze staan gewoon een cm of 5 lager en je ziet dat ze ietsje meer zijwang hebben |
Mini-update:
De Jetta staat niet in de verkoop, maar een jaartje in de schuur thuis! :thumbup: Kon het toch niet over mijn hart verkrijgen hem te verkopen :screwy: Heb een andere daily gekocht, de Jetta is daarmee automatisch project auto geworden, wat goed voor 'm is. De Jetta op stal: De nieuwe daily: Volvo 360! :D Achterwielaandrijving 115pk en een vastgelast diff geeft een hoop lol voor zo'n bejaarden-auto :woowoo: |
hahahaha, vetjes die VOLVO :D
|
brr... Krijg opeens een deja vu :D Ben hem daarnet nog tegenkomen in 'laat je vag niet zien topic' met krak dezelfde foto's en tekst... Foei: copy paste :woowoo: :D
|
Quote:
liever lui dan moe! ;) |
jou jetta 1 is super vetjes, ik heb me ook een aangeschaft, zijn er toevallig enkele adressjes of sites met onderdelen die je me kan aanbevelen? ook andere users met nuttige adressen mogen mij verwittigen, het is mijn eerste wagen dus kan wel wat "expert kennis" gebruiken
|
Stoer zeg die Volvo....al filmpjes gemaakt?
|
Quote:
dankje! je kan www.golf1onderdelen.nl bijvoorbeeld eens proberen, en laat je jetta ook eens zien op het forum! :) Quote:
Achterbandjes zijn bijna aan vervanging toe, dus filmpje zal er wel snel aankomen :thumbup: |
Hee knarfmk1 jij werkt op de beverkoog toch?
Ik heb je wagen daar al een paar keer zien staan [en zelfs stiekem foto's gemaakt] vette bak. Blijft wereldpsul zo'n oude jetta :thumbup: |
Quote:
idd wereldspul! :D werk idd op de Beverkoog bij Dynaseal, heb jou volgens mij ook wel eens zien rijden (zag je topic net) ook een leuke golf! |
All times are GMT +1. The time now is 18:12. |